unik42 Skrevet 22. oktober Del Skrevet 22. oktober Hei Har bestilt meg en PSVR2 til meg og ungene og har sett tips om å ha kabelen montert med en magnetkontakt. Jeg finner en del utenlandske butikker som selger det, men jeg vil høre om noen av dere har kjøpt og brukt en slik? Eksempel: Amazon.com: PECOOVR Upgraded USB C Magnetic Adapter for PS5 VR 2,10 Gbps Data Transfer Type C 90 Degree Connector Male to Female for PlayStation VR2,Support USB 3.1 Gen 3.2 PD 100W Link to Protect PS5 Port, Grey : Electronics I tillegg (evt. i stedet for) ønsker jeg en forlengelseskabel. Ser i mitt oppsett at kabelen som medfølger kanskje er litt i korteste laget om ungene skal stå og spille. Jeg har det litt trangt rett foran PS5en så de må lengre ut i rommet. Noen som har et tips til kabel som vil funke? Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 22. oktober Forfatter Del Skrevet 22. oktober Vil disse fungere som forlengelseskabel? Kan muligens skru en slik fast med kabelholder og plugge PSVR2 i den i stedet. Plexgear Forlengelseskabel for USB-C - USB-C kabler | Kjell.com Unisynk USB-C-forlenger 80 cm - USB-C kabler | Kjell.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå