Lord Britishface Skrevet torsdag kl 20:33 Del Skrevet torsdag kl 20:33 Har noen en fiks løsning for å feste en garasjeportnøkkel i bilen? Den ser slik ut, og er nesten på størrelse med bilnøkkelen. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet torsdag kl 20:46 Del Skrevet torsdag kl 20:46 12 minutes ago, Lord Britishface said: Har noen en fiks løsning for å feste en garasjeportnøkkel i bilen? Den ser slik ut, og er nesten på størrelse med bilnøkkelen. Har du homelink i bilen? virker som liftMaster støtter Homelink ifølge lett googling. Isåfall kan du jo åpne porten direkte fra bilen. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet torsdag kl 20:48 Del Skrevet torsdag kl 20:48 Hei siri - åpne garasje Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet torsdag kl 20:51 Del Skrevet torsdag kl 20:51 i4 leveres ikke med Homelink og garasjen er utenfor en blokk uten mulighet for trådløst nett, dessverre. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet torsdag kl 20:51 Del Skrevet torsdag kl 20:51 1 minute ago, Syar-2003 said: Hei siri - åpne garasje Vet ikke hvordan det er på Apple - men jeg bruker google assistant til å åpne min garageport og da må jeg oppgi en firesifra kode hver gang noe som er litt knotete. Ikke den beste mikrofonen på klokka mi heller så den hører ofte feil tall og åpner ikke porten.. Men det funker det Lenke til kommentar
Ayrton Skrevet torsdag kl 21:35 Del Skrevet torsdag kl 21:35 Lord Britishface skrev (59 minutter siden): Har noen en fiks løsning for å feste en garasjeportnøkkel i bilen? Den ser slik ut, og er nesten på størrelse med bilnøkkelen. Du kan bytte til innvendig speil med garageportåpner, det er en på bimmers.no som har gjort det https://bimmers.no/forums/topic/708256-min-oem-biltråd-f11-m550d-individual-g26-i4-m50-individual-e61-545i-prosjekt-i3s-120ah-nytt-prosjekt/?page=119 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet torsdag kl 22:11 Del Skrevet torsdag kl 22:11 30 minutes ago, Ayrton said: Du kan bytte til innvendig speil med garageportåpner, det er en på bimmers.no som har gjort det https://bimmers.no/forums/topic/708256-min-oem-biltråd-f11-m550d-individual-g26-i4-m50-individual-e61-545i-prosjekt-i3s-120ah-nytt-prosjekt/?page=119 Utrolig kul tråd! Digger modifiseringene han har gjort på interiøret, med belysning i dørlommer og luftdysehjulene, gesture controls, nye knapper og hendler og oppgradert BMW-logo på rattet. Nevenyttig og modig fyr! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet torsdag kl 22:12 Del Skrevet torsdag kl 22:12 Complexity skrev (1 time siden): Vet ikke hvordan det er på Apple - men jeg bruker google assistant til å åpne min garageport og da må jeg oppgi en firesifra kode hver gang noe som er litt knotete. Ikke den beste mikrofonen på klokka mi heller så den hører ofte feil tall og åpner ikke porten.. Men det funker det Det er mikrofoner i bilen. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet torsdag kl 22:15 Del Skrevet torsdag kl 22:15 (endret) Til de som liker og bruker waze. Den siste ios versjonen av waze gir integrasjon av navigasjons kart til instrumentcluster display. Med dette kan infotainment displayet kan brukes til andre ting. Endret torsdag kl 22:25 av Syar-2003 Lenke til kommentar
sverreb Skrevet torsdag kl 22:52 Del Skrevet torsdag kl 22:52 2 hours ago, Syar-2003 said: Hei siri - åpne garasje Da må garasjeporten ha nettilknytting. Den fjernkontrollen fungerer på en hel masse Chamberlain garasjeportåpnere, og de fleste av de har nok ikke noen annen kommunikasjonsmulighet. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet torsdag kl 23:17 Del Skrevet torsdag kl 23:17 Dette har vært fullt mulig i flere år med en bridge og apple home kit. Lenke til kommentar
sverreb Skrevet torsdag kl 23:41 Del Skrevet torsdag kl 23:41 22 minutes ago, Syar-2003 said: Dette har vært fullt mulig i flere år med en bridge og apple home kit. Den er tatt av markedet. https://support.chamberlaingroup.com/s/article/myQ-Home-Bridge-Frequently-Asked-Questions-Discontinued Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet fredag kl 00:35 Del Skrevet fredag kl 00:35 sverreb skrev (53 minutter siden): Den er tatt av markedet. https://support.chamberlaingroup.com/s/article/myQ-Home-Bridge-Frequently-Asked-Questions-Discontinued Det finns vel alternativer 😛 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet fredag kl 05:43 Forfatter Del Skrevet fredag kl 05:43 Da har jeg endelig fått rotet meg til å tatt noen bilder av Bimmern med sommerhjulene. Jeg synes de delvis sorte og blanke felgene kler fargen Dravit Grey" veldig bra. Men nå skal det sies at jeg alltid har likt biler med litt mørkere tone. Helt svart kan være fint det også, men litt kjedelig og det fjerner noen av detaljene, på en måte. 3 1 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet fredag kl 05:48 Forfatter Del Skrevet fredag kl 05:48 Jeg har selv kjøpt meg denne garasjeåpneren: https://ismartgate.com/nb/ismartgate-lite/ Denne har jeg koblet til Homey. Derifra kan jeg åpne garasjeporten enkelt via mobiltelefon. Jeg har planer om å kjøpe meg NFC sticker som er et lite klistremerke med en elektronisk tag som man bare kan holde telefonen intil for å utføre oppgaver. Som feks. å åpne garasjeporten. Dette klistremerket kan man bare feste ett sted inne i bilen. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet fredag kl 07:47 Del Skrevet fredag kl 07:47 Merk at ved å bruke Waze via AA eller CP får man ikke "turn by turn" anvisninger i headup. Det er det kun AA eller CP sin default map applikasjon som gjør i tillegg til bilens native navgasjon fra "Here". Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet lørdag kl 21:02 Del Skrevet lørdag kl 21:02 (endret) Har fremdeles 19" vinterhjulene med conti viking på 🤷♂️ Merker suget etter å bytte, men venter nok til etter påske med å legge om til 20" sommerhjul-sett. Endret lørdag kl 21:06 av Syar-2003 3 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet i går, 12:00 Forfatter Del Skrevet i går, 12:00 Syar-2003 skrev (14 timer siden): Har fremdeles 19" vinterhjulene med conti viking på 🤷♂️ Merker suget etter å bytte, men venter nok til etter påske med å legge om til 20" sommerhjul-sett. Den matte gråfargen er slett ikke så værst Veldig tøff bil Det eneste jeg missliker litt med den gamle modellen er at den er litt "anonym" sett bakfra. Jeg synes de nye "laser lyktene" setter prikken over i'en og rydder opp i stussen. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet i går, 12:08 Del Skrevet i går, 12:08 (endret) Syar-2003 skrev (15 timer siden): Har fremdeles 19" vinterhjulene med conti viking på 🤷♂️ Merker suget etter å bytte, men venter nok til etter påske med å legge om til 20" sommerhjul-sett. Frozen grey? Har fått veldig sans for matte farger i det siste. Pent eksemplar! ❤️ Endret i går, 12:12 av Duriello Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet i går, 12:24 Forfatter Del Skrevet i går, 12:24 (endret) Det eneste ekstrautstyret som egentlig er ganske ubrukelig, men som jeg allikevel gjerne velger er faktisk takluke. Men egentlig er det så vidt jeg vet mest bakdeler med takluke i dag? 1. Med climaanlegg så trenger man ikke bruke den for lufting. 2. Den øker vekten bittelitt på bilen og bidrar derfor til noe økt forbruk (selv om det er ubetydelig) 3. Med takluka åpen bidrar den trolig til enda høyere forbruk.... 4. Med takluken åpen får man pollen og annen dritt inn i bilen som igjen på sikt tetter til filter etc Jeg synes fortsatt takluke ser tøft ut på noen biler og spesielt BMW i4. Smak og behag, men jeg gjetter at takluke kanskje blir mindre og mindre utbredt med tiden. Hva mener dere? Jeg valgte vertfall takluke av to årsaker. 1. Den ene er ganske barnslig, men jeg synes bilen får et fint stuk når man kjlrer med takluken åpen i bakkant. 2. jeg liker å få mer lys inn i bilen. Det for meg litt "friluftsfølelse". Å kjøre med takluken helt åpen gjør jeg sjelden eller aldri. Man får fint lite av luften utenifra inn i bilen. Da er det mer effektivt og skru opp klimaanlegget. Endret i går, 12:25 av Bjerknez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå