Bjerknez Skrevet 6 timer siden Forfatter Del Skrevet 6 timer siden For ordens skyld har jeg nå endret tittelen på tråden, slik at dem med edrive 35/40 også kan delta 1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Bjerknez skrev (12 minutter siden): For ordens skyld har jeg nå endret tittelen på tråden, slik at dem med edrive 35/40 også kan delta Edrive35 selges ikke i Norge. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 6 timer siden Forfatter Del Skrevet 6 timer siden Syar-2003 skrev (33 minutter siden): Edrive35 selges ikke i Norge. Fixet Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Blir litt mer karbonfiber å spore på i4en når vårsesongen starter snart 👌 2 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) Angående headup layouten og konsistens på tvers av valgt kjøremodus så har jeg denne bryteren disabled. Med den disabled settes HUD layout i comfort mode og den forblir den samme uansett hvilken kjøremodus man velger. Med bryteren aktiv erfarte jeg f.eks at mens jeg i sport modus endret til hud layout for retningsvisning gjorde den det også i comfort mens eco ble diamant. Å velge standardvisning i comfort mode blir også boomerang i sport og diamant i eco (da jeg antar det tolkes at de er standard layout for disse modusene) Denne bryteren mener jeg ikke var i min fra start og antagelig har kommet i en oppdatering av iDrive. Endret 2 timer siden av Syar-2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå