Bjerknez Skrevet 28. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2024 Den finnes ikke hos meg i det hele tatt. Ikke noe sms app i Carplay og den finnes heller ikke under tilpass menyen i Carplay på telefonen. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 28. desember 2024 Del Skrevet 28. desember 2024 Prøv "nullstill" oppe til høyre Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 28. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2024 Jeg fant ut av det. Jeg hadde altivert ansiktsgkenkjenning på SMS appen. Når jeg deaktiverte dette og restartet telefonen så dukket appen opp i carplay Bare så synd at Spotify lyden fra Carplay er helt ræva i forhold til Spotify i idrive. Kjempeforskjell. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 28. desember 2024 Del Skrevet 28. desember 2024 Bjerknez skrev (9 minutter siden): Jeg fant ut av det. Jeg hadde altivert ansiktsgkenkjenning på SMS appen. Når jeg deaktiverte dette og restartet telefonen så dukket appen opp i carplay Bare så synd at Spotify lyden fra Carplay er helt ræva i forhold til Spotify i idrive. Kjempeforskjell. Har sluttet å bruke spotify. Bruker bare Apple Music med AAC Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 28. desember 2024 Del Skrevet 28. desember 2024 Syar-2003 skrev (7 minutter siden): Har sluttet å bruke spotify. Bruker bare Apple Music med AAC/ALAC Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 28. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2024 Syar-2003 skrev (10 minutter siden): Har sluttet å bruke spotify. Bruker bare Apple Music med AAC Det frister faktisk å teste Apple Music ja.... Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 30. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2024 Er det noen her som jar forslag til elegante løsninger for å feste feks. Bæreposer matposer etc. bak i bilen så dem ikke slenger rundt når jeg kjlrer? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 (endret) 8 minutes ago, Bjerknez said: Er det noen her som jar forslag til elegante løsninger for å feste feks. Bæreposer matposer etc. bak i bilen så dem ikke slenger rundt når jeg kjlrer? Nå skulle du hatt frunk.. tillogmed kroker i min frunk for å holde posene ekstra på plass. Tenkte bare jeg måtte siden du nevnte tidligere at du ikke hadde behov for det.😅 Men du var vel en stor balje under bagasjerommet du kan sette posene i? Endret 30. desember 2024 av Complexity Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 Med en foldekasse og noen L stoppere med borrelås strip klistret på under kommer man langt. Lenke til kommentar
Trestein Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 Jeg har ikke M50 men på min bil er det et nett man kan sikre lasten med. Samt kroker runtom. Har også et digert hull under. Det går også ann å sette ting bak førersete. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 30. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2024 Complexity skrev (4 minutter siden): Nå skulle du hatt frunk.. tillogmed kroker i min frunk for å holde posene ekstra på plass. Tenkte bare jeg måtte siden du nevnte tidligere at du ikke hadde behov for det.😅 Men du var vel en stor balje under bagasjerommet du kan sette posene i? Ok, da får jeg legge ut BMW'en for salg å kjøpe meg Tesla tror jeg slik at jeg kan skryte av at jeg jar et hulrom under panseret og sette handleposene i. Pengene jeg får til overs kan jeg jo bare kjøpe meg en påklistret blinklysspak og et headup display fra Temu så er jeg i mål. joda, ingenting er umulig, men ett eller annet med borrelås ser jeg for meg som lett kan forhindre at poser etc. slenger rundt. 1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 Bmw sin originale bagasjeromsmatte kan også anbefales (har den). Og jeg har også en uttrekkbar krok for handlepose (som de har fjernet på 2025 modellen) Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 30. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2024 Trestein skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke M50 men på min bil er det et nett man kan sikre lasten med. Samt kroker runtom. Har også et digert hull under. Det går også ann å sette ting bak førersete. Hehe, mulig det er noen krokfester bak der ja. Tror rett og slett jeg må åpne bagasjedøren ogvta en nøyere titt, hehe. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 31. desember 2024 Del Skrevet 31. desember 2024 Bjerknez skrev (11 timer siden): Er det noen her som jar forslag til elegante løsninger for å feste feks. Bæreposer matposer etc. bak i bilen så dem ikke slenger rundt når jeg kjlrer? Legg mer arbeid å hvordan du fyller opp posene og ikke kjør som en gris hjem fra butikken. Fra spøk til alvor. Bagasjeromsnett er jo en fin enkel start. Om du ikke bruker bagasjerommet aktivt til masse forskjellig så sett inn og stropp fast et par kasser slikt kan stå i eller sett matposene i fotbrønnen bak fremstolene. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 31. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2024 Hansien skrev (9 minutter siden): Legg mer arbeid å hvordan du fyller opp posene og ikke kjør som en gris hjem fra butikken. Fra spøk til alvor. Bagasjeromsnett er jo en fin enkel start. Om du ikke bruker bagasjerommet aktivt til masse forskjellig så sett inn og stropp fast et par kasser slikt kan stå i eller sett matposene i fotbrønnen bak fremstolene. Haha, den første setningen din er god den, men det handler egentlig mest om at selv om jeg ikke kjlrer gris så kan det hende det blir en og annen bråstopp eller annet og da vil jeg ikke at ting flyr rundt bak der og i værste fall kliner ned hele bilen. modern har en plastkasse stpende på et gummiunderlag i sin Caddy å der setter man bare handleposene rett oppi. Fungerer utmerket, men løsningen er ikke spesielt elegant skal sies. men jeg skal se om jeg finner et nett som kan festes bak der som lett kan dras over handleposer etc. Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 31. desember 2024 Del Skrevet 31. desember 2024 Bjerknez skrev (11 timer siden): Er det noen her som jar forslag til elegante løsninger for å feste feks. Bæreposer matposer etc. bak i bilen så dem ikke slenger rundt når jeg kjlrer? Du har jo 3D printer? Finner du noen steder du kan lage en brakett / festepunkt for kroker? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 31. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2024 DrAlban3000 skrev (6 minutter siden): Du har jo 3D printer? Finner du noen steder du kan lage en brakett / festepunkt for kroker? Haha, 3D printern hadde jeg helt glemt faktisk. Tror jeg må vri hodet litt, ta det opp av sandkassa og se om jeg finner på noe, 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 31. desember 2024 Del Skrevet 31. desember 2024 23 minutes ago, Bjerknez said: Haha, 3D printern hadde jeg helt glemt faktisk. Tror jeg må vri hodet litt, ta det opp av sandkassa og se om jeg finner på noe, Kansje vurdert en løsning ala dette om du skal printe noe. Holder handleposene oppreiste og er ikke i veien når den ikke er i bruk. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 31. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2024 Complexity skrev (48 minutter siden): Kansje vurdert en løsning ala dette om du skal printe noe. Holder handleposene oppreiste og er ikke i veien når den ikke er i bruk. Den der var slett ikke dum faktisk... men hvirdan man fester den er en annen sak. Skal sjekke å se Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 31. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2024 Den siste tidennhar jeg testet forbruket på min i4 M50 ved det jegnkaller normal pen kjøring på landevei i rundt 0-5 grader og snitthastigheter på rundt 40-60km/t pr. tur. Det laveste jeg (eller rettere sagt madammen) har fått den er 18.9kwh. Da gikk det FRYKTELIG pent. Med min normale kjøring har jeg klart ned mot 20kwh men aldri under enda. Turens lengde er en fast runde jeg tar og er på rundt 2 mil. Skal jeg ha den under 20kwh i disse omstendighetene må jeg virkelig knipe sammen rumpebollene og kjlre med egg under foten å det gidder jeg ikke. Har ikke kjøpt en M50 for å spare strøm. Det står i appen at jeg ligger 6% over gjennomsnittet. Så enten bruker min bil mer strøm enn andres eller så blir jeg sammenlignet med også andre tyler BMW'er som edrive35/40 etc. eller så kan det jo også være at andre kjører mye penere enn meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå