Professor Balthazar Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Bjerknez skrev (3 minutter siden): Litt usikker på hvorfor EX30 plutselig havnet inn i diskusjonen, men kan det være fordimjeg kanskje har nevnt den tidligere? Jepp, la ikke merke til at dette var en gammel tråd med mange svar. Grattis med flott bil, jeg har samme 🙂 1 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 1 time siden Forfatter Del Skrevet 1 time siden Professor Balthazar skrev (5 minutter siden): Jepp, la ikke merke til at dette var en gammel tråd med mange svar. Grattis med flott bil, jeg har samme 🙂 Aha, det er helt i orden Men da må du jo komme med et bilde av bilen din! 😍 Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Bjerknez skrev (36 minutter siden): Men da må du jo komme med et bilde av bilen din! 😍 Får bli et sommerbilde da. 2 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 1 time siden Forfatter Del Skrevet 1 time siden Fin bil Ser du har lik vinterfelgene mine? Husker ikke navnet på dem, men dem ser ganske like ut? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 1 time siden Forfatter Del Skrevet 1 time siden Et litt dårlig bilde av min bil med sommerfelgene på før klargjøringen hos BMW, men her er vertfall min med sommerfelgene: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå