Syar-2003 Skrevet i går, 15:52 Del Skrevet i går, 15:52 Bjerknez skrev (25 minutter siden): Ikke 100% sikker, men jeg sa jeg skulle ha dem med hardest gummi og da pekte han på de felgene jeg postet over. Han sa at dette da var de europeiske. Så jeg er sikker på at det var det han sa, men ikke sikker på om det faktisk er riktig… Men dekkene på de blanke felgene er Goodyear Ultragrip Performance 3. det så jeg selv. Mest spent på hva du "får" til slutt av 18" vinterfelg. Gunmetal/Anthracite eller bicolor diamond cut 853 (hører ofte at diamond cut ikke er vinter egnede) Når får du bilen ? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet i går, 19:45 Del Skrevet i går, 19:45 Syar-2003 skrev (3 timer siden): (hører ofte at diamond cut ikke er vinter egnede) 859M er vel og diamond cut? Blir første vinteren med disse på min nå så for håpe de holder seg gjennom saltsørpa. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet i går, 19:53 Forfatter Del Skrevet i går, 19:53 (endret) Syar-2003 skrev (4 timer siden): Mest spent på hva du "får" til slutt av 18" vinterfelg. Gunmetal/Anthracite eller bicolor diamond cut 853 (hører ofte at diamond cut ikke er vinter egnede) Når får du bilen ? Jeg får de jeg la inn bilde av lenger opp. Altså ikke disse gunmetal felgene. Det ernjeg sikker på. Jeg snakket med selger i dag og vi gikk utog så på begge hjulene fysisk å jeg pekte på dem jeg ville ha. Bilen blir levert i januar 2025 Endret i går, 19:53 av Bjerknez Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet i går, 21:07 Del Skrevet i går, 21:07 (endret) Evil-Duck skrev (1 time siden): 859M er vel og diamond cut? Blir første vinteren med disse på min nå så for håpe de holder seg gjennom saltsørpa. Var bare en tanke. Jeg har også de 859M levert som vinterhjul av Bavaria sammen med bil. Til bmw g.20/330e og ix3 leverte de helsorte bmw oe vinterfelger. Jeg så bilde av bilen din med nisse og disse gunmetal 853 18" desember 23 . Har du kjøpt deg nye vinterfelger også ? Endret i går, 21:32 av Syar-2003 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet i går, 21:39 Del Skrevet i går, 21:39 (endret) Syar-2003 skrev (31 minutter siden): Var bare en tanke. Jeg har også de 859M levert som vinterhjul av Bavaria sammen med bil. Til bmw g.20/330e og ix3 leverte de helsorte bmw oe vinterfelger. Jeg så bilde av bilen din med nisse og disse gunmetal 853 18" desember 23 . Har du kjøpt deg nye vinterfelger også ? Jeg vred vinterdekk på 859M felgene som jeg hadde sommerdekk på tidligere før jeg kjøpte 868M night gold felgene Endret i går, 21:39 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet i går, 21:45 Del Skrevet i går, 21:45 Evil-Duck skrev (1 minutt siden): Jeg vred vinterdekk på 859M felgene som jeg hadde sommerdekk på tidligere før jeg kjøpte 868M night gold felgene Skjønner. Smart og økonomisk fornuftig med litt gjenbruk Det går sikkert bra med disse. Er nok sterkt og flere lag med klarlakk med typisk bmw kvalitet. Jeg har to vintre i Østlandet/Oslo i saltsuppe med de 859M og kan ikke se noe misfarging eller flassing. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet i går, 21:59 Forfatter Del Skrevet i går, 21:59 For min del er vinterfelgene ganske uviktig. Joda, greit at det er alufelger selvsagt, men utover det spiller utseende ikke veldig stor rolle. Her i Fredrikstad er det skikkelig vinter kanskje 2-4 uker i året. Det er mørkt når man drar på jobb og mørkt når man drar hjem. Det er knapt noen som ser felgene. Ikke pleier jeg å ragge rundt heller. Men på sommeren er det jo litt mer stas med fine felger selvsagt. var som nevnt hos forhandler i går og kunne ikke dy meg. Satt meg inn i en helt ny BMW i4 M50. Jeg hadde helt glemt hvor fantastisk den nybillukten er. En helt fantastisk bil å sitte i også. Tror nesten jeg kunne sovnet der, men det hadde kanskje sett litt rart ut.... 😅 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Bjerknez skrev (14 timer siden): Bilen blir levert i januar 2025 Det blir nok ei lang jul. 😂 Husker jeg bestillte meg ny bruktbil som skulle transporteres sørfra, estimert levering start på desember. Slik ble det ikke, mye snøvær og regn gjorde at jeg ikke fikk den før midten av januar. For å si det sånn, jeg sleit litt med å glede meg over de vanlige julegreiene det året. 🫣 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Duriello skrev (2 timer siden): Det blir nok ei lang jul. 😂 Veldig kort tid å vente dette. Jeg ventet i 17 måneder fra jeg skrev kontrakt på i4M50 i Aug/Sept-2021 før jeg kunne hete den hos Bavaria Oslo i Januar 2023 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 8 timer siden Forfatter Del Skrevet 8 timer siden Syar-2003 skrev (Akkurat nå): Veldig kort tid å vente dette. Jeg ventet i 17 måneder fra jeg skrev kontrakt på i4M50 i Aug/Sept-2021 før jeg kunne hete den hos Bavaria Oslo i Januar 2023 Jøss… halvannet år altså? en og enhalv måned skal jeg klare Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden (endret) Syar-2003 skrev (10 minutter siden): Veldig kort tid å vente dette. Jeg ventet i 17 måneder fra jeg skrev kontrakt på i4M50 i Aug/Sept-2021 før jeg kunne hete den hos Bavaria Oslo i Januar 2023 Det er ikke veldig lang tid, nei. Men når man går å gleder seg så tar ting tid. 🙃 Jo nærmere dato, jo værre er det. Endret 8 timer siden av Duriello 1 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 8 timer siden Forfatter Del Skrevet 8 timer siden Duriello skrev (8 minutter siden): Det er ikke veldig lang tid, nei. Men når man går å gleder seg så tar ting tid. 🙃 Jo nærmere dato, jo værre er det. Jeg gleder meg veldig til det, men jeg drar såpass på årene nå at jeg nok ikke tar helt av. Men jeg husker den aller første splitter nye bilen jeg kjøpte meg som 18-åring. EN klin ny 1998 VW Polo Sport 16V 100HK'er med 16" hjul og senkesett, sotede ruter og takluke etc. Den måtte jeg vente i 6 måneder på og gud bedre jeg klarte nesten ikke å sove om natten.... 1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden (endret) Bjerknez skrev (20 minutter siden): Jøss… halvannet år altså? en og enhalv måned skal jeg klare Det var pandemi , krig , global chipmangel, nylansering av i4 m.m Produkssjonstart var ikke før November 2021,men Norge hadde fått alt for få tildelinger i forhold til interesse. Det vedvarte lange ventetider i lengre tid før BMW Norge fikk økt antall produksjonsslotter (tatt fra andre land/markeder) slutten eller andre havdel av 2022. Jeg fikk min inn i norge (Drammen) for utløpet av 2022 (desember) og fikk ordnet slik at Bavaria fikk den registrert på meg før nyttår slik at jeg slapp unna momsregelen Men måtte vente på klargjøring en drøy måned . Dette var en hektisk peiode med transport av en bråte biler slutten av 2022 til drammen og til forhandlere til kjøpere som skulle ha bil før momsreglene tro til 1/1-2023. Ved kontrakt ble det estimert leveringtid til Q3-2022. Endret 8 timer siden av Syar-2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå