Bjerknez Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden Salvesen. skrev (1 minutt siden): Ja jeg er enig, altså at de burde tilby oppdatert interiør mot en kostnad. Men de henger igjen på det amerikanske der synes jeg:p Men, for meg er totalpakken absolutt verdt det selv om det stadig kommer flere å flere konkurrenter på banen. Ikke utenkelig at jeg går tilbake til BMW nå som de leverer elektrisk med god kvalitet! Totalpakken Tesla leverer er jo kanon egentlig. Er jo en grunn til at dem selger. Mye har med pris å gjøre. Det er jo den perfekte bil for unge som trenger en "billig" ny bil. For 500.000 fpår man Tesla Model 3 Performance AWD. Den er da hele 130.000 billigere enn BMW i4 M50. Det er ganske mye penger. Men da på noen bekostninger av interiøret synes jeg. Hvis Tesla tar seg sammen og gjør noe med interiøret uten at prisen stiger nevneverdig, så skal man ikke se bort fra at det kan bli en Tesla på meg ved neste korsvei...... kanskje... Artig å prøve noe nytt 1 Lenke til kommentar
Orion666 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Salvesen. skrev (På 21.10.2024 den 9:53 PM): Hele poenget var jo å få dine inputs da du har sjekket:p Det er ikke alle som er komfortable med å dele personlig finansiell info. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Orion666 skrev (Akkurat nå): Det er ikke alle som er komfortable med å dele personlig finansiell info. Det var jo heller ikke det jeg var ute etter, heller leasing priser han har fått tilbud om og hvilke biler det var snakk om.. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden Salvesen. skrev (3 minutter siden): Det var jo heller ikke det jeg var ute etter, heller leasing priser han har fått tilbud om og hvilke biler det var snakk om.. Hele kluet med leasing er hvor stort verditapet på bilen er satt. Der er Volvo EX30 helt ute å bærtur da leasingprisen pr. måned var ekstremt høy i forhold til BMW i4 M50 feks. BMW'en koster i sum 100.000 mer enn Volvo EX30 og koster det samme pr. måned. Det samme gjelder Huyndai ioniq 5. Så BMW har tydeligvis satt verditapet ganske lavt i forhold til de to andre jeg nevnte vertfall. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden (endret) 1 hour ago, Bjerknez said: Totalpakken Tesla leverer er jo kanon egentlig. Er jo en grunn til at dem selger. Mye har med pris å gjøre. Det er jo den perfekte bil for unge som trenger en "billig" ny bil. For 500.000 fpår man Tesla Model 3 Performance AWD. Den er da hele 130.000 billigere enn BMW i4 M50. Det er ganske mye penger. Men da på noen bekostninger av interiøret synes jeg. Hvis Tesla tar seg sammen og gjør noe med interiøret uten at prisen stiger nevneverdig, så skal man ikke se bort fra at det kan bli en Tesla på meg ved neste korsvei...... kanskje... Artig å prøve noe nytt Er vel Long Range som gir mest for pengene da. Er vel nesten 100 tusen billigere enn performance og samme bil med unntak av ytelse,seter og understell. "Bare" 4.4 sekunder til 100 dog mot BMW sine 3.7? Så litt slappere men vesentlig billigere. Spesielt om man tar servicepris med i betraktningen (Tesla har ikke påkrevd service). Endret 1 time siden av Complexity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå