Evil-Duck Skrevet tirsdag kl 08:42 Del Skrevet tirsdag kl 08:42 Noen innlegg fjernet. Folk tar de økonomiske valgene en selv vil, en trenger ikke å moralisere for moraliseringens skyld når det ikke er etterspurt. Trådens emne er BMW i4, ikke leasing vs finansiering. Moderatormeldingen skal ikke kommenteres i tråden 1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet tirsdag kl 11:45 Del Skrevet tirsdag kl 11:45 Legger heller bilder ut her 😃 4 2 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet tirsdag kl 12:15 Del Skrevet tirsdag kl 12:15 Bone skrev (27 minutter siden): Legger heller bilder ut her 😃 Nice 👌 Alltid likt BMW sin Tanzanite blue metallic? 1 1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet tirsdag kl 12:32 Del Skrevet tirsdag kl 12:32 Tusen takk Var veldig fornøyd selv. Fikk ikke sett fargen "live" før jeg bestilte og syntes det var vanskelig å vite/se fargen på bilder på nettet - var jo forskjellig for hver gang, nesten. Men, jeg lukket øynene, tok sats - og landet med begge beina, føler jeg 1 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet tirsdag kl 12:59 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 12:59 Stilig bil Artig å se andres biler her inne også 1 Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet tirsdag kl 13:00 Del Skrevet tirsdag kl 13:00 Bone skrev (1 time siden): Legger heller bilder ut her 😃 Gratulerer! Flott bil! 👍🤩 1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet tirsdag kl 13:08 Del Skrevet tirsdag kl 13:08 Hanhijnn skrev (8 minutter siden): Gratulerer! Flott bil! 👍🤩 Bjerknez skrev (8 minutter siden): Stilig bil Artig å se andres biler her inne også Tusen takk Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet tirsdag kl 13:09 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 13:09 Bilder av min kommer nok senere i dag, hvis jeg "får tid" Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet tirsdag kl 13:15 Del Skrevet tirsdag kl 13:15 (endret) Får legge til noen jeg også da Endret tirsdag kl 13:31 av Syar-2003 3 2 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet tirsdag kl 13:21 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 13:21 Nå snakker vi! Nå skjer det ting her Skikkelig fin den gråfargen egentlig. Det eneste som er litt trist er at jeg har kun 18" vinterfelger. Men da kan jeg bare glede meg til våren, hehe. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet tirsdag kl 13:32 Del Skrevet tirsdag kl 13:32 Er ikke vanlig i4 gøyere, med 340 hk og bakhjulstrekk? Kanskje dårligere på vinterføre. 1 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet tirsdag kl 13:36 Del Skrevet tirsdag kl 13:36 (endret) Noen av oss foretrekker blanke felger. Endret tirsdag kl 13:36 av Hårek Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet tirsdag kl 13:46 Del Skrevet tirsdag kl 13:46 (endret) Hårek skrev (10 minutter siden): Noen av oss foretrekker blanke felger. Absolutt🙂 Følte meg ferdig med helsorte felger hvor alt forsvinner. Endret tirsdag kl 13:47 av Syar-2003 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet tirsdag kl 13:52 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 13:52 Jeg har sansen for felger med litt sort i jeg da. Kanskje ikke 100% sorte, men blanding er fint 1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet tirsdag kl 14:02 Del Skrevet tirsdag kl 14:02 Bjerknez skrev (2 minutter siden): Jeg har sansen for felger med litt sort i jeg da. Kanskje ikke 100% sorte, men blanding er fint Syns det ser bra ut med flere type bicolor felger der man kan skille overgang mellom dekk og felg og se navet. Lilker disse veldig godt. Synd de ikke tilbys til i4 (kun til vanlig 4-serie). Kanskje de ikke har høynnok load index 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet tirsdag kl 15:44 Del Skrevet tirsdag kl 15:44 Flotte biler, ingen tvil om det! Tar meg tilbake til bimmer dagene! Håpe du er ute å koser deg TS! Lenke til kommentar
Trestein Skrevet tirsdag kl 15:56 Del Skrevet tirsdag kl 15:56 FrihetensRegn skrev (2 timer siden): Er ikke vanlig i4 gøyere, med 340 hk og bakhjulstrekk? Kanskje dårligere på vinterføre. Det kommer an på om du liker bakhjuls skrens eller 4hjuls skrens. Kjører edrive40 og liker den bedre. Kun ved kjøring på slip grense man merker forskjell. X drive er nok vesentlig raskere opp i fart på snø og is. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet tirsdag kl 16:08 Del Skrevet tirsdag kl 16:08 Trestein skrev (11 minutter siden): Det kommer an på om du liker bakhjuls skrens eller 4hjuls skrens. Kjører edrive40 og liker den bedre. Kun ved kjøring på slip grense man merker forskjell. X drive er nok vesentlig raskere opp i fart på snø og is. Har en ikke leketøy modus på M versjonen? Altså at en kan kjøre med bare bak eller noe annet som gjør at en kan slenge litt på bakenden? Lenke til kommentar
Trestein Skrevet tirsdag kl 16:11 Del Skrevet tirsdag kl 16:11 Salvesen. skrev (2 minutter siden): Har en ikke leketøy modus på M versjonen? Altså at en kan kjøre med bare bak eller noe annet som gjør at en kan slenge litt på bakenden? Nå har ikke jeg M versjon men på min kan alt slåes av. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet tirsdag kl 18:53 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 18:53 Fryktelig dårlige bilder tatt med vinterhjulene på i mørket i hui og hast, men her er den vertfall 6 1 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå