Gå til innhold

BMW i4 M50 | Erfaringer og meninger...

Bjerknez

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tusen takk :D

Var veldig fornøyd selv. Fikk ikke sett fargen "live" før jeg bestilte og syntes det var vanskelig å vite/se fargen på bilder på nettet - var jo forskjellig for hver gang, nesten. Men, jeg lukket øynene, tok sats - og landet med begge beina, føler jeg :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Bjerknez skrev (2 minutter siden):

Jeg har sansen for felger med litt sort i jeg da. Kanskje ikke 100% sorte, men blanding er fint :) 

Syns det ser bra ut med flere type bicolor felger der man kan skille overgang mellom dekk og felg og se navet. 
Lilker disse veldig godt. Synd de ikke tilbys til i4 (kun til vanlig 4-serie). Kanskje de ikke har høynnok load index 

IMG_1506.jpeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
FrihetensRegn skrev (2 timer siden):

Er ikke vanlig i4 gøyere, med 340 hk og bakhjulstrekk? Kanskje dårligere på vinterføre.

Det kommer an på om du liker bakhjuls skrens eller 4hjuls skrens.

Kjører edrive40 og liker den bedre. Kun ved kjøring på slip grense man merker forskjell. X drive er nok vesentlig raskere opp i fart på snø og is.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Trestein skrev (11 minutter siden):

Det kommer an på om du liker bakhjuls skrens eller 4hjuls skrens.

Kjører edrive40 og liker den bedre. Kun ved kjøring på slip grense man merker forskjell. X drive er nok vesentlig raskere opp i fart på snø og is.

Har en ikke leketøy modus på M versjonen? Altså at en kan kjøre med bare bak eller noe annet som gjør at en kan slenge litt på bakenden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...