Bjerknez Skrevet 11. desember Forfatter Del Skrevet 11. desember Syar-2003 skrev (Akkurat nå): Det er veldig lavt (og urealistisk). Man får aldri det tallet som snitt pr.mnd eller aller mist pr.år med en i4 M50. Selv om man har 18" sommer/vinter std bmw M50 hjul. Det tror ikke jeg heller. Ut fra tester jeg har sett kommer man kanskje ned i 150ish på sommeren i 80km/t med 19" hjul og myk gassfot. Men ikke veldig realistisk nei, enig i det. Ut fra tester. Jeg har ikke noen egne erfaringer enda. Den jeg prøvekjlrte lå på rundt 190-200 men det var en demobil skal sies som sikkert ikke mange søndagskjlrer med. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. desember Del Skrevet 11. desember Ta dere en pustepause nå. Tråden stenges for en opprydning. 1 Lenke til kommentar
Ayrton Skrevet 12. desember Del Skrevet 12. desember Har opprettet en egen tråd om BMW i4 M50 Varmepumpe eller ikke? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. desember Del Skrevet 13. desember Et par spørsmål Kjører dere mest på D eller B? Og, for å registrere hva det koster å lade i appen? Legger dere inn ca. strømpris, eller er det en finurlig måte å få "reell strømpris" på? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. desember Del Skrevet 13. desember (endret) Bone skrev (1 time siden): Et par spørsmål Kjører dere mest på D eller B? Og, for å registrere hva det koster å lade i appen? Legger dere inn ca. strømpris, eller er det en finurlig måte å få "reell strømpris" på? Kjører lite i B jeg. Mest D. Unntaket er lange nedstigninger, da kan jeg ofte vippe den i B. D kan stilles i iDrive til Adaptive, High, Medium eller Low regen, har lagt to av de i snarveier. Legg inn antatt strømpris hjemme inkl nettleie på gps koordinater/adresse. Du kan også legge inn avtalepris du måtte ha på mest brukte hurtiglade stasjoner. Så akkumuleres ladekostnader over tid i appen. Alle ladesesjoner kan også eksporteres til csv. Jeg har fastpris på kr 1.50 hjemme via Charge365 som sameiet har avtale med. Så hos meg blir kostnader ganske riktige sammenlignet med dems portal. Slik kan årsstatistikken iMyBMW appen se ut: Man kan holde på stolpene fôr detaljer. Endret 13. desember av Syar-2003 1 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 14. desember Forfatter Del Skrevet 14. desember Fikk en liten sniktitt i går... 3 1 Lenke til kommentar
Jalla21 Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember Det er stort å hente ut en helt ny bil. Du har kanskje sagt det - har du planer om å legge folie på utsatte steder samt keramisk lakkbeskyttelse på den før møte med vinterklimaet vårt? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 14. desember Forfatter Del Skrevet 14. desember Jalla21 skrev (3 minutter siden): Det er stort å hente ut en helt ny bil. Du har kanskje sagt det - har du planer om å legge folie på utsatte steder samt keramisk lakkbeskyttelse på den før møte med vinterklimaet vårt? Ja, jeg har planer om det, men jeg skal vente til litt nærmere våren tenkte jeg Folie trormjeg ikke at jeg gidder... Lenke til kommentar
Jalla21 Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember Bjerknez skrev (19 minutter siden): Ja, jeg har planer om det, men jeg skal vente til litt nærmere våren tenkte jeg Folie trormjeg ikke at jeg gidder... Sjekk hvordan front og panser ser ut på i4 som har kjørt en del mil, for på noen biler er panser en magnet for stensprut. Hvis i4 har denne egenskapen hadde jeg sterkt vurdert folie på panser. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember Bjerknez skrev (11 timer siden): Fikk en liten sniktitt i går... muy bueno 👌 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember (endret) Bjerknez skrev (12 timer siden): Fikk en liten sniktitt i går... Megafet bil! Misunnelig på de nye laser baklysene, har lenge hovret over kjøpeknappen på ett sett av de da det er relativt plug and play (med litt koding), men det for bli en senere gang når prosjekter som garasje og oppussing av bad er unnagjort 😅 Endret 14. desember av Evil-Duck Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 14. desember Forfatter Del Skrevet 14. desember Evil-Duck skrev (1 minutt siden): Megafet bil! Misunnelig på de nye laser baklysene, har lenge hovret over kjøpeknappen på ett sett av de da det er relativt plug and play (med litt koding), men det for bli en senere gang når prosjekter som garasje og oppussing av bad er unnagjort 😅 Blir morsomt å få satt kloa i denne ja, helt klart. Men det er jo så j***** lenge til tirsdag! 1 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 16. desember Forfatter Del Skrevet 16. desember I morgen er endelig den store dagen her 😍 Da skal gliset hentes. Litt vemodig og ta jomfruturen med vinterhjulene, men det får bli som det blir 3 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet mandag kl 11:33 Del Skrevet mandag kl 11:33 Bjerknez skrev (4 timer siden): I morgen er endelig den store dagen her 😍 Da skal gliset hentes. Litt vemodig og ta jomfruturen med vinterhjulene, men det får bli som det blir Have fun og kjør pent😅 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet mandag kl 12:16 Del Skrevet mandag kl 12:16 Bjerknez skrev (5 timer siden): I morgen er endelig den store dagen her 😍 Da skal gliset hentes. Litt vemodig og ta jomfruturen med vinterhjulene, men det får bli som det blir Vær glad du ikke bor på vestlandet eller i Trøndelag. 😂 Enjoy! 😁 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet mandag kl 12:17 Forfatter Del Skrevet mandag kl 12:17 Duriello skrev (1 minutt siden): Vær glad du ikke bor på vestlandet eller i Trøndelag. 😂 Enjoy! 😁 I morgen er dte meldt opphold og tørre veier her i Fredrikstad, så det passer bra for jomfruturen 2 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet mandag kl 19:58 Del Skrevet mandag kl 19:58 Bare å glede seg. Kanskje man sover litt dårlig i natt, litt som når man var barn og ventet på juleaften dette 1 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet mandag kl 20:12 Forfatter Del Skrevet mandag kl 20:12 Syar-2003 skrev (12 minutter siden): Bare å glede seg. Kanskje man sover litt dårlig i natt, litt som når man var barn og ventet på juleaften dette Hehe, man blir aldri for gammel til dette. De første dagene hvor man skal trykke rundt og finne ut ting er episke. Å ikke bare det, det skjer i romhjulen hvor jeg også har fri! Fantastisk. 2 Lenke til kommentar
4Money Skrevet tirsdag kl 07:21 Del Skrevet tirsdag kl 07:21 On 16.12.2024 at 7:41 AM, Bjerknez said: I morgen er endelig den store dagen her 😍 Da skal gliset hentes. Litt vemodig og ta jomfruturen med vinterhjulene, men det får bli som det blir Hvor mye koster det å lease dette beistet? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet tirsdag kl 07:29 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 07:29 4Money skrev (7 minutter siden): Hvor mye koster det å lease dette beistet? 8.400 kr. i måneden, uten inskudd. Det er inkludert serviceavtale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå