Syar-2003 Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden Bjerknez skrev (49 minutter siden): Dravit Grey ser på en måte svart ut i mørket, mørkegrå i vanlig lys og mørkegrå med litt gullskjær i sterkt sollys. Egentlig en veldig farge synes jeg. Ser også militær "brun" ut mesteparten av tiden her på våre breddegrader. Grunnen til at jeg hadde denne fargen kun den ene gangen og aldri mer. 1 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 8 timer siden Forfatter Del Skrevet 8 timer siden Syar-2003 skrev (35 minutter siden): Ser også militær "brun" ut mesteparten av tiden her på våre breddegrader. Grunnen til at jeg hadde denne fargen kun den ene gangen og aldri mer. Jeg har alltiv vært litt svak for,litt mørke duse farger. Sterke farger eller lysere farger hører mer hjemme på småbiler synes jeg. Jeg kan ikke fordra sterke farger på biler. Men det har vi snakket om før i tråden å der er vi uenige, så da får vi vel bare fortsette å være det, hehe. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 8 timer siden Forfatter Del Skrevet 8 timer siden En liten ting jeg kom til å tenke på i dag når jeg varnute å kjørte på E6. Man ser jo hele tiden ikonet av den bensinpumpa på skilter som indikerer at det er bensinstasjon i nærheten etc. Nå er det vel på høy tid og oppdatere dette ikonet og også feks. implementere et lyn ikon eller noe samens med bensinpumpeikonet for å indikere at det også er lademuligheter? 1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Bjerknez skrev (12 minutter siden): er det vel på høy tid og oppdatere dette ikonet og også feks. implementere et lyn ikon eller noe samens med bensinpumpeikonet for å indikere at det også er lademuligheter? Det er laget for en stund siden. Serviceskilt nummer 609. 1 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 7 timer siden Forfatter Del Skrevet 7 timer siden Okay. I såfall har dem glemt og ta det i bruk, for jeg har ikke sett det langs motorveien vertfal... 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden (endret) Ikke like nødvendig for elbiler da kartet i bilen har god kontroll på ladestasjonene. Man ønsker jo også å forvarme batteriet før lading og det gjøres vel ofte ved å velge laderen som destinasjon i bilen. Selvfølgelig visse unntak som har behov for slike skilt da. Endret 7 timer siden av Complexity Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Da har jeg bestilt min i4 M50, jeg liker farger så det ble flamme rød BMW – Digital Brochure (min bil slik den kommer til å bli) Blir en hard jul nå 4 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden (endret) Civilix skrev (32 minutter siden): Da har jeg bestilt min i4 M50, jeg liker farger så det ble flamme rød BMW – Digital Brochure (min bil slik den kommer til å bli) Blir en hard jul nå Veldig fin den BMW "Fire red metallic" fargen. Lekkert, gratulerer 🥳 Om jeg skulle pirket på noe er at den er litt døll som M50 med 18" 858 felg. Men mest fornuftig mtp rekkevidde 👍 Endret 6 timer siden av Syar-2003 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 6 timer siden Forfatter Del Skrevet 6 timer siden Civilix skrev (34 minutter siden): Da har jeg bestilt min i4 M50, jeg liker farger så det ble flamme rød BMW – Digital Brochure (min bil slik den kommer til å bli) Blir en hard jul nå Gratulerer med ny bil og velkommen i klubben Min skal komme i midten av januar 2025. Ventetiden blir lang ja Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 6 timer siden Forfatter Del Skrevet 6 timer siden Complexity skrev (1 time siden): Ikke like nødvendig for elbiler da kartet i bilen har god kontroll på ladestasjonene. Man ønsker jo også å forvarme batteriet før lading og det gjøres vel ofte ved å velge laderen som destinasjon i bilen. Selvfølgelig visse unntak som har behov for slike skilt da. Du har et poeng. Men strengt tatt har vel også andre biler bensinstasjoner markert på alle GPS'er. Jeg synes ikke det gjør noe at slike skilter kommer også for ladere. Det er ikke alle som kjlrer rundt bestandig og glaner på den skjermen eller plotter inn destinasjoner. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Civilix skrev (37 minutter siden): Da har jeg bestilt min i4 M50, jeg liker farger så det ble flamme rød BMW – Digital Brochure (min bil slik den kommer til å bli) Blir en hard jul nå Grattis! Tommel opp for interiør som ikke er standard svart. 👍👍 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 5 timer siden Forfatter Del Skrevet 5 timer siden Hvordan får du til dette med digital broshure linken som viser bilen? forklar gjerne en som er bimmer noob Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Bjerknez skrev (4 minutter siden): Hvordan får du til dette med digital broshure linken som viser bilen? forklar gjerne en som er bimmer noob Du får den av selgeren. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 5 timer siden Forfatter Del Skrevet 5 timer siden Syar-2003 skrev (Akkurat nå): Du får den av selgeren. Ok... alt jeg har fått er en liten bunke med papirer.... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden (endret) Bjerknez skrev (5 minutter siden): Ok... alt jeg har fått er en liten bunke med papirer.... Bare be hen sende deg linken til digital brosjyre for din bestilte bil (alle har en). Gjelder vel ikke dersom du har kjøpt lagerbil. Digital brosjyre har bare noen måneders varighet. Men det er en mpeg fil du faktisk kan laste ned. Det er en for utvendig og en for innvendig og er både bilder og video (2.stk) Endret 5 timer siden av Syar-2003 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 5 timer siden Forfatter Del Skrevet 5 timer siden Syar-2003 skrev (3 minutter siden): Bare be hen sende deg linken til digital brosjyre for din bestilte bil (alle har en). Gjelder vel ikke dersom du har kjøpt lagerbil. Digital brosjyre har bare noen måneders varighet. Men det er en mpeg fil du faktisk kan laste ned. Det er en for utvendig og en for innvendig og er både bilder og video (2.stk) Vet ikke om det er en lagerbil jeg har bestillt og jeg har ikke fått en slik mail så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Jalla21 Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Bjerknez skrev (14 minutter siden): Vet ikke om det er en lagerbil jeg har bestillt og jeg har ikke fått en slik mail så vidt jeg vet. Det er vel neppe lagerbil når det tar såpass med tid før du får bilen. Men du bør ta en prat med selgeren din, for du skulle fått tilgang det som allerede er spesifisert. Det er også normalt å høre når bilen faktisk går i produksjon. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 5 timer siden Forfatter Del Skrevet 5 timer siden Jalla21 skrev (11 minutter siden): Det er vel neppe lagerbil når det tar såpass med tid før du får bilen. Men du bør ta en prat med selgeren din, for du skulle fått tilgang det som allerede er spesifisert. Det er også normalt å høre når bilen faktisk går i produksjon. Okay. Har ikke hørt noe om dette i det hele tatt. Men strengt tatt finner jeg vel den informasjonen jeg ønsker på nett ellers vil jeg tro. Ikke noe krise. Jeg vet åssen bilen ser ut Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden (endret) For meg lå lenken og QR kode med i tilbudet. Angående 18" felger var dette noe jeg var veldig usikker på, men de 19" jeg hadde lyst på droppet rekkevidden med 3 mil(og kostet ganske mye). Her kan det bli at jeg kjøper etter marked felger senere men jeg så på en bil de hadde hos forhandler med 18" og det så ikke galt ut. xDriver40 synes jeg faktisk har bedre utvalg av felger enn m50 men det kan ha med at m-bremsene krever mer lufting. Endret 4 timer siden av Civilix Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden (endret) Civilix skrev (24 minutter siden): For meg lå lenken og QR kode med i tilbudet. Angående 18" felger var dette noe jeg var veldig usikker på, men de 19" jeg hadde lyst på droppet rekkevidden med 3 mil(og kostet ganske mye). Her kan det bli at jeg kjøper etter marked felger senere men jeg så på en bil de hadde hos forhandler med 18" og det er ikke galt galt ut. xDriver40 synes jeg faktisk har bedre utvalg av felger enn m50 men det kan ha med at m-bremsene krever mer lufting. Standard M bremsene tillater ikke 17" som man kan ha på base i4-40. Så har man M-technology pack som opsjon på M50 med enda større skiver og kalippere foran enn "vanlige" M bremser. Og med denne tech-pack kan man kun bestille bilen med 20" 868 eller 19" 861 felger (pga plass). Med vanlige dekk er det liten rekkevidde forskjell på dems 18(504km) og 19(502km) i oppgitte WLTP tall. Angående pris så er det kun 6.500,- i tillegg for 19" 859M eller 861M med samme type dekk som på 18" (Hankook) Endret 4 timer siden av Syar-2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå