Bjerknez Skrevet mandag kl 13:05 Forfatter Del Skrevet mandag kl 13:05 Jeg synes denne fargen er lekker: Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet mandag kl 13:20 Del Skrevet mandag kl 13:20 Bjerknez skrev (1 minutt siden): Jeg synes denne fargen er lekker: Fås den til i4M50 da ? Til I4M50 har man disse "brune" valgene A32 - Sepang Bronze Metallic P86 - Pyrite Brown Metallic II U80 - Macadamia Metallic 891 - Mocca Brown Metallic B65 - Jatoba Metallic B53 - Sparkling Brown Metallic Sepang Bronse Metallic og Brass Metallic i disse "brownish" nyansene er en favoritt hos meg og begge er tilgjengelige til i4M50. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet mandag kl 13:21 Forfatter Del Skrevet mandag kl 13:21 Syar-2003 skrev (1 minutt siden): Fås den til i4M50 da ? Til I4M50 har man disse "brune" valgene A32 - Sepang Bronze Metallic P86 - Pyrite Brown Metallic II U80 - Macadamia Metallic 891 - Mocca Brown Metallic B65 - Jatoba Metallic B53 - Sparkling Brown Metallic Sepang Bronse Metallic og Brass Metallic i disse "brownish" nyansene er en favoritt hos meg og begge er tilgjengelige til i4M50. Usikker. Jeg kommer uansett ikke til å gi 50k ekstra for lakk på bilen. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet mandag kl 13:51 Del Skrevet mandag kl 13:51 Bjerknez skrev (29 minutter siden): Usikker. Jeg kommer uansett ikke til å gi 50k ekstra for lakk på bilen. Det er vel uansett for sent å endre om bilen din har fått produksjons slot og VIN nummer. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet mandag kl 14:07 Del Skrevet mandag kl 14:07 Bjerknez skrev (1 time siden): Jeg synes denne fargen er lekker: Hvilken er det? 🙂 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet mandag kl 14:57 Forfatter Del Skrevet mandag kl 14:57 Syar-2003 skrev (1 time siden): Det er vel uansett for sent å endre om bilen din har fått produksjons slot og VIN nummer. Jada. Farge har jeg bestemt meg for. Men hvis jeg MÅTTE velge en av disse 50.000 kroners lakkene hadde det nok blitt denne Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet mandag kl 15:13 Del Skrevet mandag kl 15:13 Bjerknez skrev (15 minutter siden): Jada. Farge har jeg bestemt meg for. Men hvis jeg MÅTTE velge en av disse 50.000 kroners lakkene hadde det nok blitt denne Og hvilken var det , navn /kode ? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet mandag kl 15:16 Forfatter Del Skrevet mandag kl 15:16 Syar-2003 skrev (2 minutter siden): Og hvilken var det , navn /kode ? Tror det var B65 Jatoba Metallic. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet mandag kl 15:35 Del Skrevet mandag kl 15:35 Bjerknez skrev (17 minutter siden): Tror det var B65 Jatoba Metallic. La oss se om du kan pinpointe den Her er bilde av de seks ulike. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet mandag kl 15:36 Forfatter Del Skrevet mandag kl 15:36 Hehe, jeg tipper den nest nederste.... ? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet mandag kl 15:59 Del Skrevet mandag kl 15:59 Bjerknez skrev (9 minutter siden): Hehe, jeg tipper den nest nederste.... ? Jeg gjorde det kanskje litt for lett Farge-rekkefølgen av bildene er samme som i innlegget mitt tidligere Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet mandag kl 16:07 Forfatter Del Skrevet mandag kl 16:07 Jeg valgte bare den som hadde minst farge av bildene samt den mørkeste. Jeg synes jeg traff greit på den nest nederste Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet i går, 09:18 Forfatter Del Skrevet i går, 09:18 Er det noen med i4 M50 her som vet hvilke vinterdekk bilen blir levert med? Er det bare noe skrap fra fabrikk, eller er det skikkelige nordiske dekk? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet i går, 09:26 Del Skrevet i går, 09:26 5 minutes ago, Bjerknez said: Er det bare noe skrap fra fabrikk, eller er det skikkelige nordiske dekk? Jeg håper for din del at det er Nokian Hakkapeliitta R5, for de var det er fryd å kjøre med i dag på sesongens første snøføre. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet i går, 09:31 Forfatter Del Skrevet i går, 09:31 nebrewfoz skrev (3 minutter siden): Jeg håper for din del at det er Nokian Hakkapeliitta R5, for de var det er fryd å kjøre med i dag på sesongens første snøføre. Jeg har egentlig ikke noe formening om hva som er bra eller ikke rundt vinterdekk eller dekk generelt. Er vel 15 år siden jeg hadde bil sist. Men har hørt mye bra om Nokian Hakkapelitta og Continental Eco Contact (eller noe) Bridgestone Blizzak var det også noe som hette for noen år siden... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet i går, 09:55 Del Skrevet i går, 09:55 Bjerknez skrev (32 minutter siden): Er det noen med i4 M50 her som vet hvilke vinterdekk bilen blir levert med? Er det bare noe skrap fra fabrikk, eller er det skikkelige nordiske dekk? Hvis du ikke har bestilt noe spesielt er det på BMW 18" felger type 853 med pt vanlig med piggfrie Conti VikingContact 8 (Nordiske vinterdekk) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet i går, 09:58 Del Skrevet i går, 09:58 nebrewfoz skrev (28 minutter siden): Jeg håper for din del at det er Nokian Hakkapeliitta R5, for de var det er fryd å kjøre med i dag på sesongens første snøføre. I4 M50 er ikke egentlig noen "fryd" å kjøre på hakkapelitta da de føles for myke på denne bilen og ødelegger mye av kjørefølelsen. Conti funker bedre. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet i går, 10:16 Forfatter Del Skrevet i går, 10:16 (endret) Okay, da satser jeg på Continental dekk hvis jeg får valget. Skal en tur innom forhandler etter jobb i dag. Ser forøvrig ingen "853" felger i konfiguratoren i 18". Kun 858.... Endret i går, 10:17 av Bjerknez Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet i går, 13:14 Del Skrevet i går, 13:14 Bjerknez skrev (2 timer siden): Okay, da satser jeg på Continental dekk hvis jeg får valget. Skal en tur innom forhandler etter jobb i dag. Ser forøvrig ingen "853" felger i konfiguratoren i 18". Kun 858.... Konfiguratoren inneholder ikke de vinterdekk felgene som brukes standard i norge. Det er ikke mulig å velge noe annet om du bestiller 18" vinterhjulspakke med nordiske dekk av forhandler. De ser slik ut (antrasitt grå) Det andre valget for 19" er ferdige vinterhjulpakker på 859M felg (jeg har disse med Conti Viking Contact 7) Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden Syar-2003 skrev (3 timer siden): I4 M50 er ikke egentlig noen "fryd" å kjøre på hakkapelitta da de føles for myke på denne bilen og ødelegger mye av kjørefølelsen. Conti funker bedre. Min erfaring er noe av det samme på andre biler med litt mer sportslige egenskaper enn en Ford Mondeo. De biter seg greit tak i de fleste underlag, men en kombinasjon av at de er myke og har lettere for å miste grepet sidelengs gjør at de andre merkene er å foretrekke på dekk med lavprofil med noe bredde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå