Gå til innhold

Elkjøp vs. Komplett.no

Anbefalte innlegg

Og i følge overLoad som sier at du får en maskin som er "ferdig testet" så må man jo her bruke 995,- ekstra på det...

I dette tilfelle betyr utsagnet mitt at Compaq har testet komponentene sammen. Har ingenting med Klargjøringsystemet til Elkjøp. Det går på noe helt annet. F.eks om mora di klarer å slette disken hver dag i 3 måneder etter kjøp så kan hun dra på elkjøp å få de til å innstallere gratis hver gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Den er billigere enn tilsvarende PC hos komplett med samme utstyr og software

Det er greit å være elkjøp-patriot - men ikke kom med usannheter. ProductID=uxjD4Qjoc6oAAAD4nJzziP2j&CatalogCategoryID=wanD4QjotCEAAADwXuncoq4j&filename=productpage_text%2cproducttype_text%2cprodtypes_vartypes_text#]Pc fra Elkjøp[/url]

Sum:

2,8 GHz Celeron

17" skjerm (dårlig skjerm som klarer bare 60Hz ved 1280x1024) m/integrerte høyttalere

512 MB DDR SDRAM (står "?" ved ram-hastighet, noe som muligens tilsier at den ikke er helt på topp - da ville nok garantert Elkjøp utnyttet det)

120 GB HD 7200 RPM (burde vært oppgitt cache)

Innebygd Lydkort

Grafikkkort ATI Radeon 9200 128MB (Hallo ja...)

DVD brenner 4x skriv / 16x les (de har ikke klart å få med hvor rask den leser / brenner CDer)

Masse trash programmer

NAV med 60 dagers update

NFirewall 2003

Works 7.0 (ok - inneholder word og noe annet småtteri - obs, Elkjøp reklamerer her med Word 2002 i TILLEGG til Works 7.0)

Jeg vet ikke hvor mange ganger i dette forumet folk har kommet med påstander om at Elkjøp er dyrt. Jeg bruker å si et Elkøp er billigere en komplett hvis man skal ha samme pc på komplett med samme software og utstyr.

Denne PC du foreslo koster 7000 uten skjerm: Se Spec her

Hvis man prøver å¨sette sammen samme pc på komplett blir den dyrere:

121788 Intel Celeron 2.8 GHz Boxed PC400

- Socket PGA478, 128KB cache På lager: 20-49 1 085,52 1 085,52

112853 Q-Tec Midi tower ATX 6022MD

- Value Line, m/300W AMD/P4 På lager: 50-99 390,38 390,38

117473 Hercules 3D Prophet 9200 128MB DDR

- AGP, ATI 9200, TV-Out/DVI, Retail På lager:

100+ 878,14 878,14

115428 Maxtor DiamondMax Plus 9 120GB 8MB

- IDE ATA/133 8MB cache 7200RPM Kommer

21.01.2004 810,19 810,19

112666 DDR-DIMM PC3200 512MB DDR CL2.5

- Minne 184-P (for DDR-PC400MHz) På lager: 50-99 663,39 663,39

117959 NEC DVD-brenner IDE ND-1300A, Bulk

- DVD+R/+RW og DVD-R/-RW På lager:

100+ 955,50 955,50

115773 Microsoft Works 7.0 CD Norsk

- Programvare OEM På lager: 10-19 295,00 295,00

108835 Microsoft Windows XP Home Edition

- Programvare Norsk OEM På lager:

100+ 905,45 905,45

117721 Abit IS7 Hovedkort S478/800mhz, SATA

- I865PE, ATX,Dual-DDR,Firewire ,Raid, LAN På lager: 20-49 996,44 996,44

114711 Sony Diskettstasjon 3,5" 1,44MB Sort

- Floppydisk Intern På lager: 500+ 136,50 136,50

119264 Labtec Mus 3-Button Mouse PS/2

- PS/2, Retail På lager: 500+ 59,15 59,15

112396 A4tech Standard Keyboard KBS-720, PS/2

- (Norsk Versjon), Anti-RSI, Retail På lager:

2000+ 53,69 53,69

Avg.: 0,00

Totalt: 7 229,35

Dette er med de billigste komponene som komplett hadde for å tilfredstille Elkjøp PC. Da kommer porto i tillegg å du må sette den sammen selv.

Så jeg sier bare KriFos: SJEKK FAKTA FØR DU HEVDER JEG KOMMER MED USANNHETER

Elkjøp er billigere enn komplett hvis man sammenligner en PC kjøpt på elkjøp og en PC bygd på komplett med samme utstyr og programvare.

Overload, du kan ikke ta "Del-for-del" hos komplett når du tar en "ferdig-sammensatt" pc på elkjøp...

Tilsvarende (ferdig sammensatt) PC hos Komplett er og blir billigere enn den på elkjøp...

Jeg nevnte ingenting (og det gjorde heller ikke du i tidligere post) om at PC'en fra komplett skulle vært kjøpt bit for bit...

Det blir det samme som om du skulle ut å kjøpe 6 liter cola...

Først går du på Rema og kjøper 4 x 1,5 liter cola hver for seg til 13,90 per 1,5 liter... = 55,60 kr

Så går du på Rimi og kjøper 4x 1,5 liter (classic) cola til 39,90 i en 4-pack, noe som gir en pric på 9,975 per flaske... Forøvrig har Rimi 1,5 l cola til 14,90 per flaske...

OI! RIMI ER MYE BILLIGERE! Err... vent nå litt, Rema hadde tydeligvis samme tilbudet, 4 pack cola for bare 34,90... Og vent litt til!! COCA-cola... BEDRE, BILLIGERE... Men du kjøpte jo tross alt bare enkelt-flasker og derfor benyttet du deg ikke av det tilbudet... DIN FEIL!

Men neida, du insisterer FORTSATT på at RIMI var billigere....

(Rimi og Rema og Cola er brukt som metaforer i denne sammenheng...)

Så jeg hevder fortsatt at du kom med usannheter i den posten det gjaldt.

En siste quote:

Grunner til å kjøpe Elkjøp PC.

-Null fare for at du bestiller komponenter som ikke passer ilag

- Du får en maskin som er testet

- Du får med software

Den er billigere enn TILSVARENDE PC hos komplett med samme utstyr og software

Tilsvarende... Og det var det jeg bygde hele min post på... At du nå prøver å vri deg unna er en annen sak...

Endret av KriFos
Lenke til kommentar
Pris (oppgitt):

K: 7995,-

E: 9995,-

Pris (reell):

K: 9300 (m/ekstra DVD-brenner og frakt) - 8305,- (standard inkl frakt)

E: 11150,- (m/montering og frakt) - 10155,- (standard inkl frakt)

Så får alle tro og mene akkurat hva de vil...

Problemet ditt er at du ikke kan lese. Prøv å les utsagnet mitt en gang til.

Det var det jeg gjorde...
"Den er billigere enn tilsvarende PC hos komplett med samme utstyr og software"

Du sammenligner 2 pc'er med forskjellig spec.

Ja, tilsvarende betyr ikke nødvendigvis "nøyaktig samme".

Jeg her helt enig om at Komplett PC'n er en bedre pc til en billigere penge. Men det var ikke det jeg sa. Jeg sa at Elkjøp er billigere når man snakker om samme spec og software. Utrolig hvor lang tid du må ha brukt på å tilbakevise noe som jeg aldri har sagt. N00b

Feil, nå kommer du med usannheter igjen, du sa ikke "samme spec og software", du sa

Den er billigere enn tilsvarende PC hos komplett med samme utstyr og software

Anyways, selv om du motsier deg selv her ganske mye - hvis (for alles skyld håper jeg det aldri skjer) komplett hadde satt sammen et slikt tilbud med slike komponenter som Elkjøp hadde i mitt eksempel hadde det kommet LANGT under Elkjøps tilbud... Men det er tross alt en GRUNN (Komplett ville aldri falle på et sånt lavnivå å selge slike PC-pakker med så dårlige komponenter).

Du slapp opp for argumenter når du så kompletts _bedre_ pc til en _billigere_ penge (der begge var ferdigbygd og testet og med programvare - nei vent, elkjøps hadde jo Internet Explorer 6 og Microsoft Movie Maker 2 - nei vent igjen, de følger med windows xp)...

Men vi vet jo alle at du enten a) er medeier eller b) er ansatt hos Elkjøp eller c) bare liker å late som...

Jeg hadde det litt gøy, og søkte på ditt brukernavn samt "elkjøp" og fant 2 sider med topics du hadde vært innom, og 79 posts der du har svart... Faktisk veldig gøy å lese dem, måten du kaller og kjefter og fornærmer alle som ikke liker elkjøp på... Anbefaler alle brukere å gjøre samme søket...

I omtrent ALLE postene forsvarer du og skryter av elkjøp, og til og med forteller ansatte hos elkjøp hvordan de må håndtere forsikringsordningene... 79... Ikke EN post kritiserer du eller har du et noe som helst negativt syn på elkjøp...

Så jeg trekker meg herved ut av diskusjonen med deg - jeg har sagt mitt, at du velger å kalle folk for "n00b" og blande inn morra mi (som faktisk e ** flink med data) får være din sak.

Kos deg!

Endret av KriFos
Lenke til kommentar
Hold deg laaaaaaangt unna Elkjøp...

Helt Enig. de Selger B-varer og dessuten så får du lite ytelse for pengene,

og bygge selv er det smarteste. men Komplett.no har nok ihvertfall bedre oppsett enn elkjøp vil jeg tro. så de hadde en veldig fin komplett Pc der for en liten tid tilbake foresten. den hadde alt og var mye Bedre enn en pc fra elkjøp. dessuten så er elkjøp folkene/ansatte så arogante. kan ikke fårdra det. :thumbdown:

Der er jeg 120% enig

de reklamere for "hele 512Mb DDR minne... men kossn ram du får? får som regel med sugent hovedkort,ram,kjøler på elkjøp,Lefdahl,Expert...

Lenke til kommentar
Først går du på Rema og kjøper 4 x 1,5 liter cola hver for seg til 13,90 per 1,5 liter... = 55,60 kr

Så går du på Rimi og kjøper 4x 1,5 liter (classic) cola til 39,90 i en 4-pack, noe som gir en pric på 9,975 per flaske... Forøvrig har Rimi 1,5 l cola til 14,90 per flaske...

OI! RIMI ER MYE BILLIGERE! Err... vent nå litt, Rema hadde tydeligvis samme tilbudet, 4 pack cola for bare 34,90... Og vent litt til!! COCA-cola... BEDRE, BILLIGERE... Men du kjøpte jo tross alt bare enkelt-flasker og derfor benyttet du deg ikke av det tilbudet... DIN FEIL!

Synes denne Sammenligningen var ganske forskjellig, da det er forksjell på ei cola flaske å en pc da..men f.eks på elkjøp no... de LEVERER ikke pc3200 ram.... 2700 og 2100 levere de...og det står bare koss deler som er med ikke noen specs om de.... hvis du har funnet den råeste pcn på elkjøp e.l så skulle jeg ha sottet sammen en Helt lik pc for halvparten av prisen...for Elkjøp lurer deg litt når du kjøper til de :yes:

Lenke til kommentar

Synes denne Sammenligningen var ganske forskjellig, da det er forksjell på ei cola flaske å en pc da..men f.eks på elkjøp no... de LEVERER ikke pc3200 ram.... 2700 og 2100 levere de...og det står bare koss deler som er med ikke noen specs om de.... hvis du har funnet den råeste pcn på elkjøp e.l så skulle jeg ha sottet sammen en Helt lik pc for halvparten av prisen...for Elkjøp lurer deg litt når du kjøper til de :yes:

Edita litt på de 2 foregående postene...

Pointe var at overLoad sier først at

- så motbeviser jeg det... så forandrer han og sier at jeg ikke kan lese

Du sammenligner 2 pc'er med forskjellig spec

Ja, men de er fortsatt tilsvarende - komplett's er faktisk bedre.

Definisjon:

Hva gjør elkjøp når de ikke har et annonsert produkt inne på lager? Jo, da har du krav på et tilsvarende eller bedre produkt til samme pris.

Tilsvarende = Omtrent det samme

Cola og PC er ganske forskjellig ja... Men det var en metafor...

Classic Cola = billig-cola

Coca-cola = dyr "real" cola

Classic-Cola = billige pckomponenter (som feks pc2100 ram)

Coca-cola = dyre pckomponenter (som feks pc2700 ram)

I dette tilfellet var komplett billigere selv med dyrere pckomponenter (som rema var billigere selv med i utgangpunktet dyrere cola)... Men overLoad ville absolutt kjøpe delene hver for seg... og da ble komplett (og rema) dyrere...

DET var poenget. :w00t:

Endret av KriFos
Lenke til kommentar

Tror vi snakker om ca 12.000,- +/- (uten å si det for sikkert)..

Du får masse bra pc`er for 12000.-, men bygger du selv får du som regel ikke med OS. og div software.

Men det er jo kulere å bygge selv.

Lenke til kommentar

Nå har jeg både jobbet og kjøpt pc på elkjøp. Jeg kjøpte en hp modell for en tid tilbake. Denne var meget bra speca når den var ny (xp1900+, geforce 4ti, 256 mb pc2100 minne) litt lite minne kanskje. Prisen på maskina var også veldig fin, minst like billig som div web-shops, så jeg trodde den bare inneholdt "no-name" komponenter, men tok ganske feil.

HK: Mener å huske det var msi

CPU: Amd

Minne: usikker pc2100

Skjermkort: Creative

HDD: Seagate (7200rpm, 2mb cache)

Skjerm: Philips

Høytalere: Philips

Dette er alle kjente merker som leverer kvalitet.

Vet også at hp alltid bruker det minnet som er ment å bruke for prosesoren. p4 800 fsb og xp3200 bruker pc3200, xp2500-3000 og p4 533 fsb bruker pc2700 osv.

Var kjempe fornøyd med maskina mens jeg hadde den, veldig bra ytelse og null problemer.

Endret av zaico
Lenke til kommentar

Må berre komme med eit lite innskudd her.

Merke på cpuen er vel litt begrensa til Intel/ AMD og VIA på sidelinja. Sidan det

ikkje er fleire som produserer cpuer for PCer.

Det som betyr noko er om det er XP/Duron /Celeron/ Pentium(4)

Har sett MSI sine hk i HP-maskiner og meir spesial bestilling skal du leite lenge etter. (Servicesak der ein HP trengte nytt hk 4000,- pluss mva inn til butikk for eit hk med Intel chipset 865)

Rammen er jo ein av dei viktige delane, sett ut frå brukertypene på dette nettstedet. Uspesifisert lover skjeldan godt.

Godt eksempel på at maskiner kan ha samme "spesifikasjon" men yte ulikt, er Asus sitt bulk kort av GF4 TI4600 som var underklokka frå produsent. Altså ville ikkje to pcer med samme grafikkprosessor få samme ytelse.

Og at 3200 ram blir brukt på intel sine 800bus er vel berre akkurat sidan cpuen går på 200x4xX og 3200 er spesifisert opp til 200mhz.

Ved "dårlig" ram er det ingenting å gå på for overklokking.

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar
Og at 3200 ram blir brukt på intel sine 800bus er vel berre akkurat sidan cpuen går på 200x4xX og 3200 er spesifisert opp til 200mhz.

Ved "dårlig" ram er det ingenting å gå på for overklokking.

Selvfølgelig er det naturlig å bruke pc3200 minne i en 800 mhz fsb cpu, men man trenger det ikke. Mange har i denne tråden påstått at elkjøp selger maskiner med tregere ram enn det cpuen egentlig liker, dette er feil. Dessuten tviler jeg på at moren til trådstarter sitter hjemme å overklokker å tweaker for å øke scoren i pcmark. Om noen jeg kjente som hadde null peil på data skulle ha seg en maskin, så kan du banne på at jeg hadde anbefalt de å kjøpe en ferdigbygd en med gode serviceavtaler.

[edit] Det var en xp1900+ som satt i min pc, denne var "state of the art" når maskina var ny [/edit]

Endret av zaico
Lenke til kommentar
Overload, du kan ikke ta "Del-for-del" hos komplett når du tar en "ferdig-sammensatt" pc på elkjøp...

Tilsvarende (ferdig sammensatt) PC hos Komplett er og blir billigere enn den på elkjøp...

Jeg nevnte ingenting (og det gjorde heller ikke du i tidligere post) om at PC'en fra komplett skulle vært kjøpt bit for bit...

Det blir det samme som om du skulle ut å kjøpe 6 liter cola...

Så jeg hevder fortsatt at du kom med usannheter i den posten det gjaldt.

En siste quote:

Grunner til å kjøpe Elkjøp PC.

-Null fare for at du bestiller komponenter som ikke passer ilag

- Du får en maskin som er testet

- Du får med software

Den er billigere enn TILSVARENDE PC hos komplett med samme utstyr og software

Tilsvarende... Og det var det jeg bygde hele min post på... At du nå prøver å vri deg unna er en annen sak...

HAHAHA.

Du er jammen tåpelig. Jeg har ikke vridd på noen verdens ting. (er det noen som vrir på ting så er det du)

Jeg sa at Elkjøp(eller Euronics eller expert) er billigere enn komplett på tilsvarende PC med samme utstyr og software.

Da ikke komplett hadde noen ferdigpc med Celeron 2.8 så må man jo sette sammens en PC for å få det? (PC byggern blir enda dyrere enn å plukke løskomponenter)

Man kan ikke si at en PC med AMD er har samme utstyr som en PC med Intel prosessor. Skal en PC ha samme tilsvarende samme utstyr må den minimum ha samme grafikk brikke og CPU. Hvilket merke av hovedkort, grafikkkort, minne osv er ikke oppgitt så der vil det være rimelig å kunne sammenligne med billigste kompont hos komplett som har samme spesifikasjoner. (og som jeg sa så mener jeg den PC'n du sammenlignet med var mye bedre enn Elkjøp PC , men den er ikke sammenlignbar)

Når du sammenligner en pc som ikke er tilsvarende blir det helt feil og DU KAN TYDELIGVIS IKKE LESE.

Og som du ser i tidligere tråder har jeg bevist det gang på gang at kjedene er billigere sammenlignet med tilsvarende pc med samme utstyr og software.

Cola eksempelet er bare latterlig. For det det første er ikke Classic Cola det samme som Coca Cola. (For da kunne du liksågodt sagt at du skulle sammenligne 6 liter brus og tatt prisen på julebrus i januar på Rimi og Scweppers på REMA)

Hverken jeg eller noen andre vil hevde at Rimi er billigere enn Rema såfremst at de har et tilbud på 6 liter cola til 34.50)

Men det eksempelet antyder du at jeg har satt sammens en PC som jeg kunne kjøpt ferdig på komplett. MEN DET HAR DE IKKE. Motbevis meg gjerne.

Hvis man fortsetter argumentasjonen din om at en AMD PC er det samme som en Intel PC så kunne jo bare Komplett sluttet og selge Celeron/P4 for AMD er jo billigere og det samme (ifølge deg).

Nok et eksempel på argumentasjonen din om AMD og Intel er det samme vil være å sammenligne prisen på en Intel Celeron på PS data og en AMD Athlon på Komplett. Man kan jo ikke utifra den sammenligningen si at den ene butkken er billigere enn en annen!!!!

Hvis du ikke nå skjønner at du er på jordet er du totalt grønn

Vil tro hvis noen ba deg kjøpe en AMD XP2600+ PC og du kom med en Celeron 2.8 ville de klikket totalt.

Og den eneste grunnen til at jeg forsvarer ferdigpc så innbitt er at det er så mange på dette forumet som baserer sine meninger på fordommer og ikke kunnskap.

Og hvis du har lest mine tidligere innlegg og kikket på mine PC'er så ville du fått med deg at jeg vil aldri kjøpt en ferdig stasjonær PC på Elkjøp fordi jeg liker å ha komplett kontroll selv om det koster meg mer.

Lenke til kommentar

Jeg holder med komplett !

elkjøp er noen arogante luringer som prøver seg med og sette inn enten gamle eller dårlige komponenter, foreldrene mine har kjøpt en data på elkjøp en gang, og i den mener jeg det var en BRUKT harddisk! så der kan du se elkjøp er noen luringer som vil tjene mest mulig og utnytte folks økonomi! her får man ingenting for pengene! bygg selv eller kjøp fra komplett, som spesifiserer innholdet av komponenter berdre. så du vet hva du går til!

Noen som har lest anbefaler i hardware foresten? der står det at "STUDENT PC'EN"

til 5.500.-kr er like bra som en typisk Elkjøp maskin til 10.000.-kr!!

det er noe og tenke på for de her som holder med elkjøp!! ;)

Endret av AMD_XP3000+
Lenke til kommentar
Jeg holder med komplett !

elkjøp er noen arogante luringer som prøver seg med og sette inn enten gamle eller dårlige komponenter, foreldrene mine har kjøpt en data på elkjøp en gang, og i den mener jeg det var en BRUKT harddisk! så der kan du se elkjøp er noen luringer som vil tjene mest mulig og utnytte folks økonomi! her får man ingenting for pengene! bygg selv eller kjøp fra komplett, som spesifiserer innholdet av komponenter berdre. så du vet hva du går til!

Noen som har lest anbefaler i hardware foresten? der står det at "STUDENT PC'EN"

til 5.500.-kr er like bra som en typisk Elkjøp maskin til 10.000.-kr!!

det er noe og tenke på! ;)

Nok en fordom som er helt på jordet. Elkjøp setter ikke sammen noen PC'er i det hele tatt. De kjøper de fra fabrikanter som har satt dem sammens. Gamle harddisker har jeg lest om at folk har fått på komplett også.

Er helt enig i at man kan få en langt billigere PC som passer bedre til sitt behov ved å bygge selv enn å kjøpe en ferddig pc. Men hvis behovet er akkurat likt det som selges som en ferddig pc så er det som regel billigst å kjøpe en ferdigpc.

Endret av overLoad
Lenke til kommentar
Når vi først snakker om kjedene:

Det dukker ofte opp gode tilbud fra kjedene. Men hva er det vi ser, vi som vet hva innmaten er?

Eks:

Pentium 4 3,2 Ghz

512 MB-RAM

17'' flatskjerm

80 GB harddisk

GeForce 2 MX 400

Hva ser vi her?

Jo, kjeden forsøker å bli kvitt gamle grafikkort, samt snart utrangerte harddikser. Men kan "mamma" se dette? Alle må være enige i at harddisk og grafikkort ikke står i forhold til resten av maskinen.. (og det finnes tusenvis av flere eksempler)

Det er vel ikke kjedene som har satt sammens den PC'n. Det er produsenten. Men ska du legge kabal og bruke Exel så funker sikkert MX 400 godt nok i massevis.

Lenke til kommentar

Edita litt på de 2 foregående postene...

Pointe var at overLoad sier først at

- så motbeviser jeg det... så forandrer han og sier at jeg ikke kan lese

Du sammenligner 2 pc'er med forskjellig spec

Ja, men de er fortsatt tilsvarende - komplett's er faktisk bedre.

Ja komplett sin PC er langt bedre. Har ikke sagt noe annet.

Men Intel CPU er dyrere og mange foretrekker Intel uansett om den er dyrerer og dårligere(noen drikker kun Cola og aldri Pepsi) samme som mange foretrekker NVIDA overfor ATI selv om det er dyrerer og dårligere. Derfor kan man ikke sammenligne PC'er med forskjellig grafikkort og CPU. Og når Komplett ikke hadde noen ferdig Celeron PC så måtte man sette den sammen.

I dette tilfellet var komplett billigere selv med dyrere pckomponenter (som rema var billigere selv med i utgangpunktet dyrere cola)... Men overLoad ville absolutt kjøpe delene hver for seg... og da ble komplett (og rema) dyrere...

DET var poenget.  :w00t:

Og her kommer et viktig POENG. Konsentrer deg nå.... Er du klar????

Hvis du tar en av Komplett sine kampanje PC'er og setter den sammen selv på komplett sine nettsider så blir den ikke noe dyrere, men billigere Skal jeg gjenta det?

Jeg gjør det: (siden det tar så lang tid å trenge igjennom til deg.)

Hvis du tar en av Komplett sine kampanje PC'er og setter den sammen selv på komplett sine nettsider så blir den ikke noe dyrere, men billigere

Så hele poenget ditt om at hvis jeg plukker løsdeler hos komplett så blir det dyrerer går rett i dass. For ettetiden bør du sjekke opp litt nøyere.

Endret av overLoad
Lenke til kommentar

ojoj, denne tråden tok da helt av, vekker minner tilbake til firstmiletråden:)

Vel vel, er det ikke på tide å avslutte, er ikke noen tvil om at en del av tilbudene til elkjøp er bra tilbud, og for å kjøpte til noen andre, så ville jeg aldri kjøpt på en nettbutikk. Skal du ha billigst maskin, dvs. 3999,- på elkjøp, så trur jeg ikke du finner noe tilsvarende på nett(med programvare). Tenk hvor godt der er når slekta ringer og lurer på hva som feiler maskina, så sier du bare, "ta den med og stikk ned på elkjøp"

Og til dere som drar frem at "elkjøp det er svindel, styr unna", dere er det man kaller typiske nerder, elkjøp er den kapitalvarekjeden som går best i norges land, må jo være fornøyde kunder som gjør det?

Men skal jeg ha pc selv, eller det skal være en maskin i den typisk dyrere klassen, så er nettet en klar vinner.

btw: her er noen som jeg trur sitter og napper i løken og ser på komplettsidene, og synes de har så bra tilbud hele tia, vel de driver butikk de og, og er vel den nettbutikken i norge som tjener mest penger for tia, må vel bety at de tar seg fett betalt de og!

Ahh, gidder ikke mer nå, til trådstarter:

Gidder du ikke mekke maskin, spring på elkjøp. Så er det jo en mulighet til at mora di har mer lyst å gå til en "skikkelig" butikk enn å handle på nett kanskje? vet are at jeg trur det er noen år til foreldra mine handler på nett!

Lenke til kommentar
Det beste ville nok uansett å kjøpe henne en bærbar. Så kan ho kose seg med maskinen over alt.

Etter at jeg fikk meg bærbar selv så sitter jeg mer og mer i sofaen å surfer.

selvfølgelig.............eheheh, skal vi dra tråden litt lengre :scared:

Hvem har best priser på bærbare, komplett eller Elkjøp? :devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...