Alfred_A Skrevet 20. oktober Del Skrevet 20. oktober Forslag til søndagsfilmer? Sånn, finne roen og flyte med filmen? Tidligere har Lord of The Rings vært en fin reise på en søndag. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. oktober Del Skrevet 20. oktober Du kan jo jobbe deg nedover denne listen: https://www.imdb.com/chart/top/ Et godt tips er å bare velge noe, og ikke tenke så voldsomt mye over valget. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 20. oktober Del Skrevet 20. oktober Frihetens regn, Den grønne mil, Forrest Gump. (Vet disse står på listen Gavekort postet, men tar dem med siden de ligger blandt mine egne topp 10) De nye Dune filmene. (Fantastiskt lydspor i mine øyne (ører høhø)). 1 1 Lenke til kommentar
Livets verdi Skrevet 20. oktober Del Skrevet 20. oktober Alfred_A skrev (6 timer siden): Forslag til søndagsfilmer? Sånn, finne roen og flyte med filmen? Tidligere har Lord of The Rings vært en fin reise på en søndag. Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 25. oktober Forfatter Del Skrevet 25. oktober On 10/20/2024 at 12:55 PM, Duriello said: Frihetens regn, Den grønne mil, Forrest Gump. (Vet disse står på listen Gavekort postet, men tar dem med siden de ligger blandt mine egne topp 10) De nye Dune filmene. (Fantastiskt lydspor i mine øyne (ører høhø)). En vinner der. Virkelig lenge siden de er blitt sett. Går rett i spillelisten. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå