Spillredaksjonen Skrevet 20. oktober 2024 Del Skrevet 20. oktober 2024 Minnet etter faren lever vidare gjennom Kamilla (22) sine videoar Dataspel og film blei trøyst då Kamilla mista far sin i ung alder. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
DX1984 Skrevet 22. oktober 2024 Del Skrevet 22. oktober 2024 Det er en sterk historie hun forteller men det er ikke bare hun som har hatt terapi i gaming eller spille dataspill for det har jeg også, jeg har hatt det tøft og jeg har enda litt tøft for jeg mistet foreldrene mine når jeg var 13 og 14 år gammel men noen har bare litt mer følgere og seere på TWITCH og YOUTUBE enn andre så det blir mer suksess for dem 1 Lenke til kommentar
Tuftis Skrevet 25. oktober 2024 Del Skrevet 25. oktober 2024 Håper du har det bedre nå. Mistet sjøl min mor uten varsel for 4 år siden. Eg er en god del eldre en deg. Men hu var den eneste som virkelig brydde seg. Så da blir det veldig hardt. Men man må gå videre, sjøl om det er tungt. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 15. november 2024 Del Skrevet 15. november 2024 Spiller for å holde mange fæle tanker borte jeg også så det er terapi for meg og gjør at jeg glemmer verden rundt meg for en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå