MAtroxX Skrevet 3 timer siden Rapporter Del Skrevet 3 timer siden Ja men dette er jo to forskjellige ting det er ikke ventilen som skal kodes eller adapteres, det er fødepumpen som skal levere dieselen som skal kalibreres til at en ventil ikke er slitt lengre. kan garantere deg at bilen hadde gått like fint uten den justeringen Lenke til kommentar
MAtroxX Skrevet 3 timer siden Rapporter Del Skrevet 3 timer siden (endret) MAtroxX skrev (7 minutter siden): Ja men dette er jo to forskjellige ting det er ikke ventilen som skal kodes eller adapteres, det er fødepumpen som skal levere dieselen som skal kalibreres til at en ventil ikke er slitt lengre. kan garantere deg at bilen hadde gått like fint uten den justeringen After the suction control valve, learn the supply pump (Refer to GROUP 00 - Precautions Before Service, What The Common Rail Engine Learns http://mmc-manuals.ru/manuals/l200_v/online/Service_Manual_v2/2020/M1/icon/intxref_mark.png). fortell men en ting, var det comon rail på den l200 eller mekanisk dieselpumpe ?? mulig den har vært så ny, det aner jeg ikke Endret 3 timer siden av MAtroxX Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3 timer siden Rapporter Del Skrevet 3 timer siden (endret) MAtroxX skrev (10 minutter siden): Ja men dette er jo to forskjellige ting det er ikke ventilen som skal kodes eller adapteres, det er fødepumpen som skal levere dieselen som skal kalibreres til at en ventil ikke er slitt lengre. kan garantere deg at bilen hadde gått like fint uten den justeringen Satt inn ny ventil på min L200 etter en stund gikk bilen rett i nødmodus med samme symptomer ringte Mitsubishi som sa at den skulle læres inn etter det var gjort fikk ikke bilen i Nødmodus igjen feilkoden var P0089 bilen var da gått 132 000 Endret 3 timer siden av Maskinfører Lenke til kommentar
MAtroxX Skrevet 3 timer siden Rapporter Del Skrevet 3 timer siden Okey ja da har du sikker comon rail da, bra de kunne ordne det da Lenke til kommentar
Megane11 Skrevet 3 timer siden Rapporter Del Skrevet 3 timer siden mobile999 skrev (9 timer siden): Pumpedysemotoren i ts sin bil har vel ikke høytrykkspumpe? Ville sjekket det røret uansett om det er høytrykk eller ikke, tar noen minutter å demontere. Lenke til kommentar
MAtroxX Skrevet 2 timer siden Rapporter Del Skrevet 2 timer siden (endret) 👍 Endret 2 timer siden av MAtroxX Lenke til kommentar
MAtroxX Skrevet 2 timer siden Rapporter Del Skrevet 2 timer siden MAtroxX skrev (2 minutter siden): Tenker du på lufte røret opp tanken? det har ingenting med levering å gjøre det har med forurensing av drivstoffet det kommer vann ned i tanken Men selvfølgelig , vist drivstoffet er forurenset gir det samme feil symptomer så egentlig et godt tips å sjekke fra han der Lenke til kommentar
mitsubishiowner Skrevet 2 timer siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 2 timer siden Megane11 skrev (23 timer siden): Ville tatt av innerskjermen ved påfyllingsrøret og kontrollert det for rust skader (med mindre Mitsubishi har laget disse i noe rustfritt de senere årene). Har det rustet hull, er det snarveien for vann og partikler ned i dieseltanken og da er hopprennet i gang; bytte rør, ned med tanken (spyle, skylle), og potensielt ny høytrykk dieselpumpe. Høytrykk dieselpumpe? Tenker du på fødepumpe i tanken? Har nylig byttet den å. Vært med hånda nedi tanken med fille å sjekket om det kunne være mye drit i tanken men var overraskende rent😃 Lenke til kommentar
mitsubishiowner Skrevet 2 timer siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 2 timer siden mobile999 skrev (10 timer siden): Pumpedysemotoren i ts sin bil har vel ikke høytrykkspumpe? Ikke beste bildet men er det denne du tenker på? Den er tatt ut å byttet pakninger i også. Fått sjekket en del på bilen iogmed den har jo nå stått i 4mnd nå Lenke til kommentar
mitsubishiowner Skrevet 2 timer siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 2 timer siden MAtroxX skrev (58 minutter siden): Hadde den modellen nettopp inne, fant en magnet ventil ikke merke verkstedet fant på automat kassen. du tapte den så jævla hardt Den bilen startet heller ikke? Jeg har manuell om det har noe å si🤔 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden mitsubishiowner skrev (1 time siden): Ikke beste bildet men er det denne du tenker på? Det er en vakuumpumpe. Lenke til kommentar
freedomseeker Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden Rant det bare sakte ut, eller sprutet det diesel når du tok av slangen til dieselfilteret? Jeg ville ha løsnet på røret som går til en av dysene, bare for å sjekke at motoren faktisk får diesel. Tror den er i orden siden du sier at motoren går fint rundt, men skader ikke å inspisere regreima heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå