Boing_80 Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober Ja, har du denne innstillingen av eller på? Erfaringer? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober Kommer kanskje ann på hva du spiller, er generelt anbefalt av for fly simulatorer i hvert fall Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 19. oktober Forfatter Del Skrevet 19. oktober Gunfreak skrev (16 minutter siden): Kommer kanskje ann på hva du spiller, er generelt anbefalt av for fly simulatorer i hvert fall Jeg spiller jo det meste da. Men det er så mange delte meninger om HAGS. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 21. oktober Del Skrevet 21. oktober Gunfreak skrev (På 19.10.2024 den 8:38 PM): Kommer kanskje ann på hva du spiller, er generelt anbefalt av for fly simulatorer i hvert fall Det har jeg lest flere steder også, og da særlig for flysim i VR. Men, jeg har noen ganger hatt HAGS på uten å vite det når jeg har flydd (fordi jeg har lekt med settingen av og på for andre spill for å sjekke osv...), men ikke merket noe forskjell som jeg kan huske. Så, er litt forvirret over denne settingen jeg også. Hva jeg har den på nå husker jeg ikke i farta. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. oktober Del Skrevet 21. oktober 5 minutes ago, Dr.Peedee said: Det har jeg lest flere steder også, og da særlig for flysim i VR. Men, jeg har noen ganger hatt HAGS på uten å vite det når jeg har flydd (fordi jeg har lekt med settingen av og på for andre spill for å sjekke osv...), men ikke merket noe forskjell som jeg kan huske. Så, er litt forvirret over denne settingen jeg også. Hva jeg har den på nå husker jeg ikke i farta. Kommer kanskje ann på hva slags system man har, har man bra nok hardware, so kanskje det ikke har noe å si Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 21. oktober Del Skrevet 21. oktober (endret) Det virker som om det ikke er så stor forskjell. Men det kan være forskjell ene eller andre veien i enkelte spill. En må bare prøve det selv tenker jeg. Om det avlaster CPU så kan det være en fordel der en har svak CPU i forhold til det spillet bruker. Jeg tror jeg ville hatt det på så lenge en ikke opplever problemer. Endret 21. oktober av Svein M Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 25. oktober Forfatter Del Skrevet 25. oktober Svein M skrev (På 21.10.2024 den 2:37 PM): Det virker som om det ikke er så stor forskjell. Men det kan være forskjell ene eller andre veien i enkelte spill. En må bare prøve det selv tenker jeg. Om det avlaster CPU så kan det være en fordel der en har svak CPU i forhold til det spillet bruker. Jeg tror jeg ville hatt det på så lenge en ikke opplever problemer. Jeg har i5-12400F CPU og RTX 3070 GPU på Windows 11 der alle diskene er SSD (har fire stykker) + 1 NVMe. Kanskje jeg bør aktivere HAGS da prosessoren min begynner å dra på årene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå