Gå til innhold

Windows 10/11: HAGS av eller på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gunfreak skrev (På 19.10.2024 den 8:38 PM):

Kommer kanskje ann på hva du spiller, er generelt anbefalt av for fly simulatorer i hvert fall

Det har jeg lest flere steder også, og da særlig for flysim i VR. Men, jeg har noen ganger hatt HAGS på uten å vite det når jeg har flydd (fordi jeg har lekt med settingen av og på for andre spill for å sjekke osv...), men ikke merket noe forskjell som jeg kan huske. Så, er litt forvirret over denne settingen jeg også. Hva jeg har den på nå husker jeg ikke i farta. :) 

Lenke til kommentar
5 minutes ago, Dr.Peedee said:

Det har jeg lest flere steder også, og da særlig for flysim i VR. Men, jeg har noen ganger hatt HAGS på uten å vite det når jeg har flydd (fordi jeg har lekt med settingen av og på for andre spill for å sjekke osv...), men ikke merket noe forskjell som jeg kan huske. Så, er litt forvirret over denne settingen jeg også. Hva jeg har den på nå husker jeg ikke i farta. :) 

Kommer kanskje ann på hva slags system man har, har man bra nok hardware, so kanskje det ikke har noe å si

Lenke til kommentar

Det virker som om det ikke er så stor forskjell. Men det kan være forskjell ene eller andre veien i enkelte spill. En må bare prøve det selv tenker jeg. Om det avlaster CPU så kan det være en fordel der en har svak CPU i forhold til det spillet bruker. Jeg tror jeg ville hatt det på så lenge en ikke opplever problemer.

Endret av Svein M
Lenke til kommentar
Svein M skrev (På 21.10.2024 den 2:37 PM):

Det virker som om det ikke er så stor forskjell. Men det kan være forskjell ene eller andre veien i enkelte spill. En må bare prøve det selv tenker jeg. Om det avlaster CPU så kan det være en fordel der en har svak CPU i forhold til det spillet bruker. Jeg tror jeg ville hatt det på så lenge en ikke opplever problemer.

Jeg har i5-12400F CPU og RTX 3070 GPU på Windows 11 der alle diskene er SSD (har fire stykker) + 1 NVMe. Kanskje jeg bør aktivere HAGS da prosessoren min begynner å dra på årene. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...