NorsknRev Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober (endret) Beklager litt forvirrende tittel... Hva tenker dere om å ha en mobil som brukes på jobb, og som legges igjen når dere går hjem? Da går man over til å bruke den private, og får fred fra jobb i fritiden. Selv har jeg en iPhone på jobb, og som ikke støtter en del Android apper som jeg har mye nytte av. Noen stikkord: Jeg er leder eller del av en vaktordning Jeg slipper å bli oppringt av kverulerende kunder og kontakter i fritiden Jeg får en flott iPhone i bytte mot et inntektspåslag på noen hundringser i måneden. Altså, dette er ikke min situasjon, det er generelle argumenter for og imot. Kjør debatt! Endret 19. oktober av NorsknRev Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober Det kan du bare gjøre. Da anbefaler jeg i så fall at du hører med arbeidsplassen din om du kan slippe å skatte for privat bruk av jobbtelefon. Jeg personlig hadde mye heller sett om det var mulig å slå av jobbfunksjoner på fritiden, enten mentalt eller med et separat nummer, blokkeringsfunksjoner etc. Jeg er ikke veldig påvirket av at jobben min en sjelden gang trenger inn i fritiden. Pleier å ignorere ting jeg vet er jobb om jeg f.eks. er på ferie. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober Jeg har bare én telefon, som brukes både i jobb og privat, men om jeg kunne hatt to for å holde det adskilt ville jobbtelefonen lett blitt igjen på kontoret, ja. Eller skrudd av kl. 16 de dagene jeg jobber hjemmefra. 1 Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober Jeg har jobbtelefon. Den legger jeg ifra meg på jobb. Jeg har ikke betalt for å være tilgjengelig ut over arbeidstiden, så da vil jeg ikke ha jobbsamtaler i fritiden. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå