Gå til innhold

Bør Høyre få ny partileder/statsministerkandidat?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jada, enda én som har mer peiling på saken enn de som har undersøkt forholdene.

Resultatet av 'svindelen' var så middelmådig at indeksfond hadde vært like greit.

----------------

Legger til fra en annen av dine tråder:

En Gigant. Både nasjonalt og internasjonalt. Fra Arbeiderpartiet og som Natos generalsekretær gjennom vanskelige tider: Jens Stoltenberg

Det om Erna var altså et partipolitisk utspill - valgkamp liksom.

Dagens regjerimgspartier hadde forøvrig flere slike hendelser

Endret av trikola
  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
DetteErBareMinMening skrev (2 timer siden):

Jeg tror partiet Høyre hadde vunnet på å rydde opp og få en ny partileder og statsministerkandidat. En med karakter og troverdighet. Ine Eriksen Søreide eller Nikolai Astrup f.eks.

Erna og Sindre bedrev regelrett svindel fra statsministerboligen. Innsidehandel over en lav sko.

Med Erna som partileder er det helt uaktuelt for meg å stemme Høyre. Kunne vurdert det med Søreide eller Astrup. 

Jeg blir rett og slett fysisk kvalm med tanken på Erna og Sindre i statsministerboligen igjen. Når blir den bergenske skrikermagen der mett egentlig? 

Bør Høyre få ny partileder og statsministerkandidat?

Ja. Etter Sindre-saken med taktisk tildekking og tynne bortforklaringer, har Ernas omdømme falt dramatisk.

Nå fremstår hun bare som usympatisk. At hun ikke gjør noe med en åpenbart usunn livsstil gjør ikke saken bedre.

• Liker 4
Lenke til kommentar
trikola skrev (48 minutter siden):

Jada, enda én som har mer peiling på saken enn de som har undersøkt forholdene.

Resultatet av 'svindelen' var så middelmådig at indeksfond hadde vært like greit.

----------------

Legger til fra en annen av dine tråder:

Det om Erna var altså et partipolitisk utspill - valgkamp liksom.

Dagens regjerimgspartier hadde forøvrig flere slike hendelser

En dårlig svindler er fortsatt en svindler.

Det er åpenbart pågått ting som ikke er OK.

• Liker 8
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
DetteErBareMinMening skrev (3 timer siden):

Jeg tror partiet Høyre hadde vunnet på å rydde opp og få en ny partileder og statsministerkandidat. En med karakter og troverdighet. Ine Eriksen Søreide eller Nikolai Astrup f.eks.

Erna og Sindre bedrev regelrett svindel fra statsministerboligen. Innsidehandel over en lav sko.

Med Erna som partileder er det helt uaktuelt for meg å stemme Høyre. Kunne vurdert det med Søreide eller Astrup. 

Jeg blir rett og slett fysisk kvalm med tanken på Erna og Sindre i statsministerboligen igjen. Når blir den bergenske skrikermagen der mett egentlig? 

Bør Høyre få ny partileder og statsministerkandidat?

Søreide og/eller Guri Melby bør vel vere utanriks- eller forsvarsminister. Norge treng ei regjering som tek forsvar på alvor, og som aukar støtta til Ukraina betydeleg.

Lenke til kommentar
7 hours ago, Salvesen. said:

En dårlig svindler er fortsatt en svindler.

Det er åpenbart pågått ting som ikke er OK.

Du tenker på Borten Moe og Huitfeld-mannen?

Solberg-paret har i alle fall vært i kontakt med departementet/statsministerens kontor om dette på forhånd. Har de 2 ovenfor gjort det samme?

• Liker 3
Lenke til kommentar
trikola skrev (24 minutter siden):

Du tenker på Borten Moe og Huitfeld-mannen?

Solberg-paret har i alle fall vært i kontakt med departementet/statsministerens kontor om dette på forhånd. Har de 2 ovenfor gjort det samme?

Trodde vi diskuterte Erna og mannen

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg mener Erna og mannen har gjort mye skade på partiet. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle si dette fordi jeg har likt Erna i mange år. Men jeg synes faktisk at det beste for Høyre nå er at Erna trer til side og overlater posten til nye krefter.

Endret av Theo343
  • Liker 4
Lenke til kommentar
trikola skrev (10 minutter siden):

Ja, det gjør vi.

Og jeg spør om likhetstrekk mellom Sindre-saken og AP-Huitfeld-mannen - og Borten Moe (SP)

Jeg tenker at om du ønsker å diskutere den saken så egner det seg en egen tråd? Generelt sett er jeg i mot at alle som har svinn på skogen er på tinget uavhengig av parti, kjønn, rase osv inn i evigheten. Vi har millioner av folk å velge i mellom, da bør vi fjerne de som ikke klarer å oppføre seg og gi stafettpinnen videre til andre. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Tussi skrev (1 time siden):

Jeg synes Solberg er den beste kandidaten, det er absolutt ingen beviser utover rene spekulasjoner ift innsidehandel 

Og vekten hennes bør en vel holde seg for god til å kommentere på et forum

Det er heldigvis ikke lenger tabu å diskutere svært kostbare livsstilssykdommer.
De folkevalgte bør gå foran med et godt eksempel på dette området også.

• Liker 3
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Vokteren said:

Det er heldigvis ikke lenger tabu å diskutere svært kostbare livsstilssykdommer.
De folkevalgte bør gå foran med et godt eksempel på dette området også.

Jeg mener dette er kroppslig trakassering og bør på ingen måte være stuerent å bruke som argument. Ærlig talt.

• Liker 7
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
25 minutes ago, Theo343 said:

Jeg mener dette er kroppslig trakassering og bør på ingen måte være stuerent å bruke som argument. Ærlig talt.

Du må jo skjønne det at måten å få overvektige til å miste kilo er mer skam! Det totalt motsatte av hva forskere sier er riktig måte for å få folk til å starte med en mer sunnere diet. Der har vi løsningen, skam løser alt, selv de psykiske problemene (slik som depresjon) som mange av dem har som får dem til å spise usunt.

Angående trådens tittel, det er vel opp til høyrevelgere og potensielle høyrevelgere. Hvis Høyre gjør det dårlig i neste valg, så kommer det til å kreve fornying og da kommer det en ny leder. Jeg tviler imidlertid at de kommer til å gjøre det dårlig neste valg, og jeg tviler også på at de fleste som er veldig negative til Erna er høyrevelgere eller potensielle høyrevelgere. Det blir som om jeg skulle begynne å kreve en ny leder i Rødt eller FRP.

Endret av shockorshot
  • Liker 3
Lenke til kommentar
3 hours ago, shockorshot said:

Du må jo skjønne det at måten å få overvektige til å miste kilo er mer skam! Det totalt motsatte av hva forskere sier er riktig måte for å få folk til å starte med en mer sunnere diet. Der har vi løsningen, skam løser alt, selv de psykiske problemene (slik som depresjon) som mange av dem har som får dem til å spise usunt.

Mhm.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Ja. Hun er den meste uærligste statsminister vi noensinne har hatt, når vi har den tregeste i dag - Støre. Aldri i livet om jeg vil se Solberg returnere til statsministerstolen, hun er simpelt ikke mulig å stole på. Vi hadde gått lei av hennes trang til å markere seg og radikalisere landet gjennom nyliberalistiske reformer, så vi vil ikke ha en retur av det samme. 

Skal Høyre få returnere til makten, må de først rydde opp og få inn fersk blod som vil være mer roligere i svingene enn Solberg. Jeg stempler på Ap hver gang Høyre går for langt, når jeg tradisjonelt holder med Høyre. Solberg burde ut. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
trikola skrev (15 timer siden):

Dette sier mer om deg enn Erna Solberg.

-----

Vi hadde en gang en kjederøykende helseminister fra AP.

Det er heldigvis lenge siden og etter massive bevis på helserisiko, røykelov og nådeløs kritikk av personer som dampet, hostet og surklet…..

Nå er de de sykelig overvektige sin tur…..

Endret av Vokteren
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...