Gå til innhold

Bør Høyre få ny partileder/statsministerkandidat?


Anbefalte innlegg

Jeg tror partiet Høyre hadde vunnet på å rydde opp og få en ny partileder og statsministerkandidat. En med karakter og troverdighet. Ine Eriksen Søreide eller Nikolai Astrup f.eks.

Erna og Sindre bedrev regelrett svindel fra statsministerboligen. Innsidehandel over en lav sko.

Med Erna som partileder er det helt uaktuelt for meg å stemme Høyre. Kunne vurdert det med Søreide eller Astrup. 

Jeg blir rett og slett fysisk kvalm med tanken på Erna og Sindre i statsministerboligen igjen. Når blir den bergenske skrikermagen der mett egentlig? 

Bør Høyre få ny partileder og statsministerkandidat?

 

Endret av DetteErBareMinMening
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jada, enda én som har mer peiling på saken enn de som har undersøkt forholdene.

Resultatet av 'svindelen' var så middelmådig at indeksfond hadde vært like greit.

----------------

Legger til fra en annen av dine tråder:

Quote

En Gigant. Både nasjonalt og internasjonalt. Fra Arbeiderpartiet og som Natos generalsekretær gjennom vanskelige tider: Jens Stoltenberg

Det om Erna var altså et partipolitisk utspill - valgkamp liksom.

Dagens regjerimgspartier hadde forøvrig flere slike hendelser

Endret av trikola
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
DetteErBareMinMening skrev (2 timer siden):

Jeg tror partiet Høyre hadde vunnet på å rydde opp og få en ny partileder og statsministerkandidat. En med karakter og troverdighet. Ine Eriksen Søreide eller Nikolai Astrup f.eks.

Erna og Sindre bedrev regelrett svindel fra statsministerboligen. Innsidehandel over en lav sko.

Med Erna som partileder er det helt uaktuelt for meg å stemme Høyre. Kunne vurdert det med Søreide eller Astrup. 

Jeg blir rett og slett fysisk kvalm med tanken på Erna og Sindre i statsministerboligen igjen. Når blir den bergenske skrikermagen der mett egentlig? 

Bør Høyre få ny partileder og statsministerkandidat?

 

Ja. Etter Sindre-saken med taktisk tildekking og tynne bortforklaringer, har Ernas omdømme falt dramatisk.

Nå fremstår hun bare som usympatisk. At hun ikke gjør noe med en åpenbart usunn livsstil gjør ikke saken bedre.

Lenke til kommentar
trikola skrev (48 minutter siden):

Jada, enda én som har mer peiling på saken enn de som har undersøkt forholdene.

Resultatet av 'svindelen' var så middelmådig at indeksfond hadde vært like greit.

----------------

Legger til fra en annen av dine tråder:

Det om Erna var altså et partipolitisk utspill - valgkamp liksom.

Dagens regjerimgspartier hadde forøvrig flere slike hendelser

En dårlig svindler er fortsatt en svindler.

Det er åpenbart pågått ting som ikke er OK.

Lenke til kommentar
DetteErBareMinMening skrev (3 timer siden):

Jeg tror partiet Høyre hadde vunnet på å rydde opp og få en ny partileder og statsministerkandidat. En med karakter og troverdighet. Ine Eriksen Søreide eller Nikolai Astrup f.eks.

Erna og Sindre bedrev regelrett svindel fra statsministerboligen. Innsidehandel over en lav sko.

Med Erna som partileder er det helt uaktuelt for meg å stemme Høyre. Kunne vurdert det med Søreide eller Astrup. 

Jeg blir rett og slett fysisk kvalm med tanken på Erna og Sindre i statsministerboligen igjen. Når blir den bergenske skrikermagen der mett egentlig? 

Bør Høyre få ny partileder og statsministerkandidat?

 

Søreide og/eller Guri Melby bør vel vere utanriks- eller forsvarsminister. Norge treng ei regjering som tek forsvar på alvor, og som aukar støtta til Ukraina betydeleg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...