Malmern Skrevet 18. oktober Del Skrevet 18. oktober (endret) For ca. 2 måneder siden var bilen på EU kontroll, fikk avtalt pris på forhånd, 1190,- Når jeg skulle betale så gikk det litt fort og selger satte prisen til 1790,- og jeg betalte uten å tenke for mye på det, det gikk opp for meg da jeg kom hjem og så på ordreseddelen, der sto det 1190,- (Heldigvis så kom det frem på kvitteringen at jeg hadde betalt 1790,-) Jeg sendte mail til verkstedet: Sitat Hei. Jeg har nettopp hatt bilen på EU kontroll hos <Verksted>. Ser nå at jeg har blitt belastet 1790,- ikke 1190,- som er prisen som ble avtalt. Fikk svar i løpet av 3 dager: Sitat Heisan Ja her ser jeg at det dessverre har skjedd en glipp. Har du kontonr ditt så skal vi selvsagt fikse dette Fikk også en CC av mail sendt videre inn i systemet. Sitat Sjekker dere? Fikk ikke tilbakebetalt og jeg sendte ny mail 3 uker senere: Sitat Kan ikke se å ha mottatt tilbakebetaling. Fikk på nytt svar etter 1 dag: Sitat Heisan Jeg skal purre på regnskaps avd her. 10 dager senere så sendte jeg ny mail om at jeg enda ikke har fått tilbakebetalt, null svar, har heller ikke fått svar på mailen jeg sendte i går. Er det noe annet jeg kan gjøre uten å purre, er ikke snakk om mye penger, men jævlig irriterende at det kan ta seg til rette på den måten. Endret 18. oktober av Malmern Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 18. oktober Del Skrevet 18. oktober Ringe, mail til daglig leder, møte opp fysisk. 2 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 23. oktober Forfatter Del Skrevet 23. oktober L/\R~ skrev (På 18.10.2024 den 10:44 PM): Ringe, mail til daglig leder, møte opp fysisk. Det løste seg til slutt, de betalte tilbake beløpet i går uten å sende svar på den siste mailen. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå