Gjest 6ba4e...caf Skrevet 17. oktober Del Skrevet 17. oktober Jeg møter en fyr som jeg har datet i ca 5 mnd. I begynnelsen var han veldig på å ville møtes og gjøre ting hele tiden. Men siste 2 månedene har det vært en kamp å få tid sammen, han sier han han har så mye som skjer i livet, at han ikke har mer tid å gi.. men fortsatt at jeg betyr alt for han og at han vil ha bare meg. Er jeg heldig så får jeg en kveld, noen ganger 2 i uka. I helgene er han stortsett alltid opptatt. Hender han kan søndagene da. Dette fører ganske ofte til at jeg drar i gang en «krangel» men jeg ender alltid opp som svarteper uansett.. 🙈 Vi har det veldig bra når vi er sammen, men føler jeg forventer mer av en jeg har kjent såpass lenge.. Så når vi møtes er det stortsett mat og sofa som skjer siden det bare er kveldstid på en ukedag. Har vært en helg i ny og ne. Han sender mange koselige meldinger og får mye oppmerksomhet der. Men ringer aldri. Jeg er bare så forvirra om han er seriøs med meg eller om jeg kaster bort tiden. Han sier han gir meg så mye han kan og vil ha et langsiktig forhold med meg og om han ikke er verdt å vente på. Men jeg føler at han har mer å gi hvis han vil.. Så hvis jeg vil ha han så må jeg bare finne meg i den tiden jeg får.. Er det bare å gi opp? Anonymous poster hash: 6ba4e...caf Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 17. oktober Del Skrevet 17. oktober (endret) Gjest 6ba4e...caf skrev (1 time siden): Jeg møter en fyr som jeg har datet i ca 5 mnd. I begynnelsen var han veldig på å ville møtes og gjøre ting hele tiden. Men siste 2 månedene har det vært en kamp å få tid sammen, han sier han han har så mye som skjer i livet, at han ikke har mer tid å gi.. men fortsatt at jeg betyr alt for han og at han vil ha bare meg. Vet du hva som skjer i livet som opptar tiden hans? Gjest 6ba4e...caf skrev (1 time siden): Vi har det veldig bra når vi er sammen, men føler jeg forventer mer av en jeg har kjent såpass lenge.. Så når vi møtes er det stortsett mat og sofa som skjer siden det bare er kveldstid på en ukedag. Har vært en helg i ny og ne. Han sender mange koselige meldinger og får mye oppmerksomhet der. Men ringer aldri. Jeg er bare så forvirra om han er seriøs med meg eller om jeg kaster bort tiden. Hva forventer du (spesifikt)? Gjest 6ba4e...caf skrev (1 time siden): Han sender mange koselige meldinger og får mye oppmerksomhet der. Men ringer aldri. Ring han først. Gjest 6ba4e...caf skrev (1 time siden): Jeg er bare så forvirra om han er seriøs med meg eller om jeg kaster bort tiden. Fordi han er opptatt? Føles det ut som du ikke blir tatt seriøst på grunn av det? Han er kanskje opptatt med noe viktig og ønsker forståelse fra deg, mens du ønsker å få mer ut av tiden deres. Derfor er det viktig at dere snakker med hverandre uten å krangle om det (hvis det er dette dere krangler om). Gjest 6ba4e...caf skrev (1 time siden): Men jeg føler at han har mer å gi hvis han vil.. Så hvis jeg vil ha han så må jeg bare finne meg i den tiden jeg får.. Er det bare å gi opp? Har du sagt dette til ham og hva svarer han? Noen ganger er man veldig opptatt, men det er viktig å kunne snakke om det uansett. Det er heller ikke sikkert at situasjonen varer lenge. Det er vanskelig å vite om han kunne bidratt mer, spesielt siden vi ikke vet hva som foregår i livet hans. Hvorfor gi opp fordi man møter på vansker? Hvor lenge har dere vært sammen og hvor gamle? Snakk med ham og vis forståelse for hverandre. Så håper jeg dette ordner seg for dere. Endret 17. oktober av Kassettspiller Mer tekst 3 1 Lenke til kommentar
Ccc24 Skrevet 18. oktober Del Skrevet 18. oktober Takk for svar😊 han har en datter som han har 1 ukedag og annenhver helg, ellers er det kompiser og spilling han bruker mye tid på, litt hus/garasje. Han har sagt han også trenger alenetid men føler han aldri får for alle maser på han… Hender jeg ringer han men da opplever han det som mas. Så har egentlig sluttet med det. Føler jeg må dra alt ut av han, for han sier aldri hva han skal bare at han ee opptatt. Jeg har vel egentlig vel så mye å styre med selv men prioriteter å møte han og jeg føler jeg på en måte blir ekstra opptatt av han når han er så utilgjengelig. Vi er begge i 30 årene og vi har vel begge vært gjennom litt lengre tunge forhold tidligere. Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 18. oktober Del Skrevet 18. oktober 15 hours ago, Guest 6ba4e...caf said: Jeg møter en fyr som jeg har datet i ca 5 mnd. I begynnelsen var han veldig på å ville møtes og gjøre ting hele tiden. Men siste 2 månedene har det vært en kamp å få tid sammen, han sier han han har så mye som skjer i livet, at han ikke har mer tid å gi.. men fortsatt at jeg betyr alt for han og at han vil ha bare meg. Er jeg heldig så får jeg en kveld, noen ganger 2 i uka. I helgene er han stortsett alltid opptatt. Hender han kan søndagene da. Dette fører ganske ofte til at jeg drar i gang en «krangel» men jeg ender alltid opp som svarteper uansett.. 🙈 Vi har det veldig bra når vi er sammen, men føler jeg forventer mer av en jeg har kjent såpass lenge.. Så når vi møtes er det stortsett mat og sofa som skjer siden det bare er kveldstid på en ukedag. Har vært en helg i ny og ne. Han sender mange koselige meldinger og får mye oppmerksomhet der. Men ringer aldri. Jeg er bare så forvirra om han er seriøs med meg eller om jeg kaster bort tiden. Han sier han gir meg så mye han kan og vil ha et langsiktig forhold med meg og om han ikke er verdt å vente på. Men jeg føler at han har mer å gi hvis han vil.. Så hvis jeg vil ha han så må jeg bare finne meg i den tiden jeg får.. Er det bare å gi opp? Anonymous poster hash: 6ba4e...caf For meg høres det ut som om han ikke er klar for et seriøst forhold. 3 1 Lenke til kommentar
Gjest 2359e...882 Skrevet 18. oktober Del Skrevet 18. oktober Ccc24 skrev (18 minutter siden): Takk for svar😊 han har en datter som han har 1 ukedag og annenhver helg, ellers er det kompiser og spilling han bruker mye tid på, litt hus/garasje. Han har sagt han også trenger alenetid men føler han aldri får for alle maser på han… Hender jeg ringer han men da opplever han det som mas. Så har egentlig sluttet med det. Føler jeg må dra alt ut av han, for han sier aldri hva han skal bare at han ee opptatt. Jeg har vel egentlig vel så mye å styre med selv men prioriteter å møte han og jeg føler jeg på en måte blir ekstra opptatt av han når han er så utilgjengelig. Vi er begge i 30 årene og vi har vel begge vært gjennom litt lengre tunge forhold tidligere. Ahh klassisk situasjon hvor han egentlig liker singel livets friheter uten "mas" fra damer, men likevel kjenner på behovet om å noen ganger enten få seg noe eller bare å dele kvelden med noen. Han er overhodet ikke klar for et forhold som omhandler det daglige det innebærer. Men igjen så er han som absolutt ALLE andre rundt meg som også har barn på "deling". De har innsett at damer er eksotiske og spennende i starten, men over tid blir de alle "samme" greiene med mas og alt som følger med og vil derfor holde lengst mulig på den "fasen". Noen går videre, eller blir "gått fra". Andre gir seg hen og prøver på nytt etter håp om at "denne gangen blir det annerledes". Ikke les dette som noe negativt mot damer..Menn er enkle, late og vil bare dyrke hobbyene sine. Kvinner vil gjerne gjøre noe mer enn akkurat dette..Er ikke verre enn at man er forskjellig. For din egen del har du nok større sjanse på lykke ved å jage en som er i samme situasjon som deg, kanskje en som har prioritert karriere i 20 årene og er nå på utkikk etter en partner? De karene har jo som regel økonomien i behold OG er lei av å jage karriere. Om de vil ha akkurat deg derimot vites jo ikke, de vil jo som regel også ha "enkle" damer som er lekne og villige. Anonymous poster hash: 2359e...882 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 18. oktober Del Skrevet 18. oktober (endret) Ccc24 skrev (42 minutter siden): han har en datter som han har 1 ukedag og annenhver helg, ellers er det kompiser og spilling han bruker mye tid på, litt hus/garasje. Kan dere ikke tilbringe tid sammen selv om han har med datteren? Jeg skjønner at det kanskje føles litt tidlig. Det virker som om han prioriterer spill og kompiser fremfor deg, er det riktig? Ccc24 skrev (42 minutter siden): Han har sagt han også trenger alenetid men føler han aldri får for alle maser på han… Hender jeg ringer han men da opplever han det som mas. Så har egentlig sluttet med det. Føler jeg må dra alt ut av han, for han sier aldri hva han skal bare at han ee opptatt. Alenetid er viktig, men det virker som om han gjør en del ting som hindrer ham i å få tid til det. Han bør bli tydeligere på å kommunisere og dele mer med deg. Jeg håper dette er noe dere kan ta opp og løse sammen. Ccc24 skrev (42 minutter siden): Jeg har vel egentlig vel så mye å styre med selv men prioriteter å møte han og jeg føler jeg på en måte blir ekstra opptatt av han når han er så utilgjengelig. Vi er begge i 30 årene og vi har vel begge vært gjennom litt lengre tunge forhold tidligere. Prioritering er veldig viktig her. Snakk sammen om hvordan dere skal prioritere fremover, for hvis målet er et langsiktig forhold (som han har sagt), bør dere lage en plan og forstå hverandre. Han må forstå hvorfor du ønsker å ringe og tilbringe mer tid sammen, og du bør forstå hvorfor han trenger alenetid. Her må det nok være litt gi og ta, slik det er i mange forhold. Jeg føler at det er noe som gjør at han trenger alenetid og det er nok viktig at han får den, slik at han deretter kan fokusere på viktige ting som deg. Endret 18. oktober av Kassettspiller 1 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober Gjest 6ba4e...caf skrev (På 17.10.2024 den 11:31 PM): Er det bare å gi opp? Svar: Ja. @Krig og fred står for begrunnelse. 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober Krig og fred skrev (På 18.10.2024 den 3:24 PM): For meg høres det ut som om han ikke er klar for et seriøst forhold. Gjest 2359e...882 skrev (På 18.10.2024 den 3:50 PM): Ahh klassisk situasjon hvor han egentlig liker singel livets friheter uten "mas" fra damer, men likevel kjenner på behovet om å noen ganger enten få seg noe eller bare å dele kvelden med noen. Ikke nødvendigvis. Det høres mer ut som de har svært ulike forventninger til hvor involverende et forhold skal være. Han tenker kanskje at TS vil ha 200% forhold (overdose i hans øyne), mens TS tenker åpenbart at mannen bare vil ha et deltidsforhold. Jeg ville altså ikke vært så rask som dere til å dømme det nord og ned. Jeg støtter heller forslagene om å prate grundig sammen om hva man forventer av intensitet/mengde forhold. Og veien videre for dere begge. Nøkkelen er nok at dere må tilpasse dere begge to for å møtes på midten. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå