Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kunne du vært sammen med ei dame som har solgt sex i Thailand?


Gjest 416f1...713

Anbefalte innlegg

Gjest 416f1...713

Jeg trodde at jeg hadde funnet drømmedama. Men så feil kan man ta. Jeg oppdaget at hun hadde solgt sex i Thailand gjentatte ganger før hun møtte meg. Hun var altså ikke utro mot meg, siden dette skjedde før hun møtte meg. Men det er så ekkelt at jeg ikke takler det og vurderer å forlate henne. Er jeg urimelig?

Anonymous poster hash: 416f1...713

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest a3991...795
8 minutes ago, Guest 3a537...b20 said:

Bra forsøk @P7SA, men blir nok stengt for trolling igjen. 

Anonymous poster hash: 3a537...b20

Jeg driver ikke med slikt. Jeg lager tråder med brukernavn og har kun laget en tråd såvidt jeg vet. Hilsen P7SA som for en gangs skyld skriver som anonym. Du står fritt til å sammenligne min anonymkode med TS sin. Spør gjerne en mod/admin. Gir full tillatelse til at disse kan avsløre idiotanklagen din. For min del kan moderater gjerne kaste ut tullinger som kaster ut løgnaktige anklager også.

Det samme gjelder til @leticia som har anklaget meg for å skrive som anonym bruker i en annen thai-tråd. Jeg drev liksom på og appluderte meg selv med brukernavn og anonymbruker om hverandre. 😂 Eller kanskje det er deg som nok en gang kommer med falske anklager? 🤷‍♂️ Jeg kan godt poste som anonym i den tråden også. Bare for å renvaske meg der og. 

HILSEN P7SA som hverken er TS, troll eller leker med anonymbruker og brukernavn om hverandre.

Anonymous poster hash: a3991...795

Lenke til kommentar
Gjest 921ce...0ff
Gjest a3991...795 skrev (2 minutter siden):

Jeg driver ikke med slikt. Jeg lager tråder med brukernavn og har kun laget en tråd såvidt jeg vet. Hilsen P7SA som for en gangs skyld skriver som anonym. Du står fritt til å sammenligne min anonymkode med TS sin. Spør gjerne en mod/admin. Gir full tillatelse til at disse kan avsløre idiotanklagen din. For min del kan moderater gjerne kaste ut tullinger som kaster ut løgnaktige anklager også.

Det samme gjelder til @leticia som har anklaget meg for å skrive som anonym bruker i en annen thai-tråd. Jeg drev liksom på og appluderte meg selv med brukernavn og anonymbruker om hverandre. 😂 Eller kanskje det er deg som nok en gang kommer med falske anklager? 🤷‍♂️ Jeg kan godt poste som anonym i den tråden også. Bare for å renvaske meg der og. 

HILSEN P7SA som hverken er TS, troll eller leker med anonymbruker og brukernavn om hverandre.

Anonymous poster hash: a3991...795

Neida, det er ikke meg. (Leticia) Men jeg er enig i at dette er en trolletråd da :lol: 

Anonymous poster hash: 921ce...0ff

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...