Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kunne du vært sammen med en mann som har kjøpt sex i Thailand?


Gjest 3f6c0...605

Anbefalte innlegg

Theo343 skrev (1 minutt siden):

Kvinner og par som kjøpee sex av kvinner i Thailand. Men også eks. kvinner som har fetish for asiatiske menn og els drar til Japan for å kjøpe sex av menn.

Hm. Og dette er folk du kjenner til? Har du en veldig stor venne / bekjentskapskrets? Jeg vet nemlig ikke om noen som gjør slikt jeg. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
leticia skrev (1 time siden):

Ja det er riktig at jeg mener at det skjer begge veier og at alle skal få lov til å gifte seg og ha fine liv med partnere fra hele verden. 

Det jeg er opptatt av er at dette på alle måter skal være fullstendig frie valg for den enkelte. At man ikke skal ta disse valgene fordi man "må", pga økonomiske forhold. Hvis det i tillegg er mekanismer slik som Milhouse85 beskriver, så følger det med endel skepsis for min del om dette er snakk om fullstendig frie valg. Mitt ønske er at de damene (og mennene) som kommer hit skal få gode liv med sin utvalgte. En god overgang fra sitt land til Norge er spesielt viktig, da man ser at skilsmisseraten i blandingsekteskap er noe høyere enn for andre ekteskap. 

Ja, jeg er lei av dårlige holdninger mot damer, og da spesielt mot ressurssterke, selvstendige, likestilte damer. Jeg syns du bommet sterkt i din kommentar når du skriver om at jeg har nedlatende, dårlig menneskesyn. Det er nettopp fordi jeg har et godt menneskesyn at jeg ser på kvinner og menn som likeverdige / likestilte, og ønsker at kvinner skal få samme muligheter som menn (og motsatt). Inkludert å være økonomiske likestilte. Jeg er også en av de som har sagt fra til Grønn 420 at hun tråkker over streken slik hun beskriver menn på generelt grunnlag, og påpekt til henne at det finnes mange flotte menn selv om hun enda ikke har truffet noen :)  Men jeg har ikke særlig til overs for menn med antifeministiske / misogynistiske holdninger, det kommer nok kanskje litt tydelig frem noen ganger :yes:

Dette ble uansett litt på siden av hva TS lurte på. Tenker hun har fått nok innspill nå til å ta valget for seg selv :) 

Det jeg syns er rart er at det blir reaksjoner når jeg ytrer mine holdninger, men når mennene her inne som er antifeministiske og misogynistiske ytrer sine, så får det stå i fred og ro. Det er akseptert med dårlig kvinnesyn og holdninger rettet mot kvinner her inne, men ikke omvendt så dette er nok ikke stedet for meg. 

Det eneste responsen her inne har lært meg er at jeg har nærmet meg ubehagelige sannheter som ikke alle vil skal komme frem. 

Endret av Grønn420
Lenke til kommentar
Grønn420 skrev (7 minutter siden):

Det jeg syns er rart er at det blir reaksjoner når jeg ytrer mine holdninger, men når mennene her inne som er antifeministiske og misogynistiske ytrer sine, så får det stå i fred og ro. Det er akseptert med dårlig kvinnesyn og holdninger rettet mot kvinner her inne, men ikke omvendt så dette er nok ikke stedet for meg. 

Hvilke tråder er det du refererer til? Jeg ser flere som ikke aksepterer dårlig kvinnesyn.

Det handler også om innholdet i det du sier og personangrepene du kommer med, noe som ikke er akseptabelt.

Grønn420 skrev (9 minutter siden):

Det eneste responsen her inne har lært meg er at jeg har nærmet meg ubehagelige sannheter som ikke alle vil skal komme frem. 

Det er ikke sant at alle menn er slemme og lyver. Du kommer med løgner og generaliseringer flere ganger, så det er ikke rart at folk kritiserer deg.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (23 minutter siden):

Hvilke tråder er det du refererer til? Jeg ser flere som ikke aksepterer dårlig kvinnesyn.

Det handler også om innholdet i det du sier og personangrepene du kommer med, noe som ikke er akseptabelt.

Det er ikke sant at alle menn er slemme og lyver. Du kommer med løgner og generaliseringer flere ganger, så det er ikke rart at folk kritiserer deg.

Trenger ikke lete lenge for å finne det. 

Helt greit om vi er uenige der. Nå har jeg aldri sagt at alle menn er slemme, men alle lyver, det er ikke bare menn som gjør. Det gjelder kvinner også. 

Har innsett også at flere her finner nok glede i at jeg sliter så jeg skal slutte å dele noe mer her. Jeg har lite med samfunnet å gjøre fra før og jeg tror det er på tide å droppe ut av internett også, for det tilføyer ingenting bra

Endret av Grønn420
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Grønn420 skrev (5 minutter siden):

Trenger ikke lete lenge for å finne det. 

Helt greit om vi er uenige der. Nå har jeg aldri sagt at alle menn er slemme, men alle lyver, det er ikke bare menn som gjør. Det gjelder kvinner også. 

Har innsett også at flere her finner nok glede i at jeg sliter så jeg skal slutte å dele noe mer her. Jeg har lite med samfunnet å gjøre fra før og jeg tror det er på tide å droppe ut av internett også, for det tilføyer ingenting bra

Synes oppriktig at det er trist at du har erfaringer som gjør at du føler det sånn. 

Tror ikke egentlig at det er noen her som gleder seg over at noen sliter, og om noen få gjør det, så er dette uansett avskum. F*** em!

 

Trenger ikke kutte ut internett, er mye bra der og. Men å kutte ned på SoMe er en fin start, og det tror jeg alle egentlig har litt godt av. 👍🙂

 

 

Lenke til kommentar
Grønn420 skrev (14 minutter siden):

Trenger ikke lete lenge for å finne det.

Det er ikke vanskelig å finne menn som har et godt kvinnesyn. :)

Grønn420 skrev (14 minutter siden):

Helt greit om vi er uenige der. Nå har jeg aldri sagt at alle menn er slemme, men alle lyver, det er ikke bare menn som gjør. Det gjelder kvinner også. 

Problemet er at du generaliserer mye! Selv om du har hatt mange negative erfaringer, betyr ikke det at de representerer alle. 

Grønn420 skrev (15 minutter siden):

Har innsett også at flere her finner nok glede i at jeg sliter så jeg skal slutte å dele noe mer her. Jeg har lite med samfunnet å gjøre fra før og jeg tror det er på tide å droppe ut av internett også, for det tilføyer ingenting bra

Glede? Det er utrolig trist at du har hatt erfaringer som har ført til dette.

Folk kritiserer flere av innleggene dine fordi de ikke stemmer og fremmer skadelige holdninger.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...