Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kunne du vært sammen med en mann som har kjøpt sex i Thailand?


Gjest 3f6c0...605

Anbefalte innlegg

DukeNukem3d skrev (1 time siden):

Her glimter du virkelig til. Gode argument og godt begrunnet for ditt syn.

Oiii! Er det ros eller sarkasme? Litt vanskelig å vite, men hvis det er ros så takk :) Hvis sarkasme, takk da også.

(nå virker jeg sarkastisk slik jeg skriver, men er ikke det altså)

Endret av Boing_80
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
26 minutes ago, Boing_80 said:

Oiii! Er det ros eller sarkasme? Litt vanskelig å vite, men hvis det er ros så takk :) Hvis sarkasme, takk da også.

(nå virker jeg sarkastisk slik jeg skriver, men er ikke det altså)

støttes at du har hatt meget gode innlegg i denne tråden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 34f57...b34 skrev (47 minutter siden):

Jeg tror vi generelt er enige i at det skjer begge veier og at alle skal få lov til å gifte seg og ha fine liv med partnere fra hele verden.  Jeg er opptatt av at alle skal få velge partner fra hele verden og få være respektert, ha et godt liv med kjærlighet til den man valgte.
 

I tråder som handler om å ha partnere fra andre land så blir jeg med en gang angrepet med dette om utnyttelse av damer osv osv. så blir veldig lei dette sånn som du antagelig er lei av dårlig oppførsel mot damer også.

beklager , mente ikke å angripe deg med det. Men blir veldig lei av at det eneste man hører er om dette.

Anonymous poster hash: 34f57...b34

Ja det er riktig at jeg mener at det skjer begge veier og at alle skal få lov til å gifte seg og ha fine liv med partnere fra hele verden. 

Det jeg er opptatt av er at dette på alle måter skal være fullstendig frie valg for den enkelte. At man ikke skal ta disse valgene fordi man "må", pga økonomiske forhold. Hvis det i tillegg er mekanismer slik som Milhouse85 beskriver, så følger det med endel skepsis for min del om dette er snakk om fullstendig frie valg. Mitt ønske er at de damene (og mennene) som kommer hit skal få gode liv med sin utvalgte. En god overgang fra sitt land til Norge er spesielt viktig, da man ser at skilsmisseraten i blandingsekteskap er noe høyere enn for andre ekteskap. 

Ja, jeg er lei av dårlige holdninger mot damer, og da spesielt mot ressurssterke, selvstendige, likestilte damer. Jeg syns du bommet sterkt i din kommentar når du skriver om at jeg har nedlatende, dårlig menneskesyn. Det er nettopp fordi jeg har et godt menneskesyn at jeg ser på kvinner og menn som likeverdige / likestilte, og ønsker at kvinner skal få samme muligheter som menn (og motsatt). Inkludert å være økonomiske likestilte. Jeg er også en av de som har sagt fra til Grønn 420 at hun tråkker over streken slik hun beskriver menn på generelt grunnlag, og påpekt til henne at det finnes mange flotte menn selv om hun enda ikke har truffet noen :)  Men jeg har ikke særlig til overs for menn med antifeministiske / misogynistiske holdninger, det kommer nok kanskje litt tydelig frem noen ganger :yes:

Dette ble uansett litt på siden av hva TS lurte på. Tenker hun har fått nok innspill nå til å ta valget for seg selv :) 

Lenke til kommentar
2 hours ago, DukeNukem3d said:

Her glimter du virkelig til. Gode argument og godt begrunnet for ditt syn.

 

1 hour ago, Boing_80 said:

Oiii! Er det ros eller sarkasme? Litt vanskelig å vite, men hvis det er ros så takk :) Hvis sarkasme, takk da også.

(nå virker jeg sarkastisk slik jeg skriver, men er ikke det altså)

🥰

Kjenner jeg blir litt varm i hjerteroten jeg. Kanskje jeg skal invitere på en gruppeklem? Eller foreslå å sette seg ned rundt ett bål og synge litt "kumbaya"? Ta inn det gode øyeblikket. Bare et forslag altså. Sånn frem til dere går tilbake til woke-tråden eller whatever og fortsetter å trette videre. 😄

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
P7SA skrev (2 minutter siden):

 

🥰

Kjenner jeg blir litt varm i hjerteroten jeg. Kanskje jeg skal invitere på en gruppeklem? Eller foreslå å sette seg ned rundt ett bål og synge litt "kumbaya"? Ta inn det gode øyeblikket. Bare et forslag altså. Sånn frem til dere går tilbake til woke-tråden eller whatever og fortsetter å trette videre. 😄

"I have a dream, that one day, P7SA, DukeNukem3D and Boing-80 will sit down and sing Kumbaya"

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
P7SA skrev (5 minutter siden):

 

🥰

Kjenner jeg blir litt varm i hjerteroten jeg. Kanskje jeg skal invitere på en gruppeklem? Eller foreslå å sette seg ned rundt ett bål og synge litt "kumbaya"? Ta inn det gode øyeblikket. Bare et forslag altså. Sånn frem til dere går tilbake til woke-tråden eller whatever og fortsetter å trette videre. 😄

Hahahaha :D Må bare le fordi det er så sant det du skriver. Noen ganger begynner jeg å tenke at jeg bør tone ned måten jeg skriver på og ikke vært så forbasket sinna når jeg kommenterer.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
11 minutes ago, leticia said:

Er nok ikke så veldig mange, da kvinner gjerne velger å reise til andre land enn Thailand hvis de ønsker å kjøpe sex i utlandet. 

jeg kjenner til flere som er åpne at de drar dit for sex. Også par for å "krydre"

ellers de fleste land rundt middelhavsområdet og flere land i afrika.

men hvorfor er det vår business å dømme disse kvinner og menn?

Endret av Theo343
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Theo343 skrev (5 minutter siden):

jeg kjenner til flere som er åpne at de drar dit for sex. Også par for å "krydre"

Altså kvinner som drar til Thailand, tenker du på? Eller tenkte du andre land nå? 

Ser du endret kommentaren etter jeg svarte deg. 

Vel, nå er det faktisk forbudt etter norsk lov å kjøpe sex da. Også om man gjør det i utlandet... 

Endret av leticia
bruker endret kommentar etter mitt svar var skrevet
Lenke til kommentar
2 minutes ago, leticia said:

Altså kvinner som drar til Thailand, tenker du på? Eller tenkte du andre land nå? 

Kvinner og par som kjøpee sex av kvinner i Thailand. Men også eks. kvinner som har fetish for asiatiske menn og els drar til Japan for å kjøpe sex av menn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...