Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kunne du vært sammen med en mann som har kjøpt sex i Thailand?


Gjest 3f6c0...605

Anbefalte innlegg

Grønn420 skrev (Akkurat nå):

Men @Boing_80 er som meg, når han tror han vet noe kan ingen fortelle han noe annet så er ikke så mye å gjøre med det. Jeg ligger ikke med menn og unngår menn som pesten, du leter tydeligvis etter en mann og hadde funnet tilsynelatende drømmemannen, i min verden eksistererer ikke en drømmemann engang. Så er store forskjeller her 

Du tar nok feil om meg. Faktisk tror jeg du er bare ute etter å provosere så jeg gir meg her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
leticia skrev (1 minutt siden):

Neimen altså. Noen menn har et dårlig kvinnesyn. Du må ikke tenke at dette gjelder for alle menn. Det er mange flotte menn ute i verden. Jeg syns det er trist at du enda ikke har truffet noen av de (eller at du har bestemt deg på forhånd, så du uansett ikke tror på det de sier). 

Enig. Det blir feil i denne settingen å skrive dere, som om det gjaldt alle menn i tråden og også alle andre menn utenfor forumet også. 

Joda jeg har truffet menn med bra kvinnesyn. Homofile. :) Og heterofile menn som igjen er veldig flinke til å lyve. Har et par kompiser og jeg tror nesten på de, men de lurer meg ikke altså. De vet ikke at jeg vet 

Lenke til kommentar
Boing_80 skrev (5 minutter siden):

Du tar nok feil om meg. Faktisk tror jeg du er bare ute etter å provosere så jeg gir meg her.

Ja og du om meg for jeg er ikke ts for hundrede gang og det provoserer meg fordi jeg syns ikke det er rett å beskylde noen for å være noen andre. Jeg er sint og skriver mye rart her ja, men det gjør ikke trådstarter, hun spurte om råd. Det er urettferdig mot henne. 

Men jeg skal gi meg, over og ut peace out. 

Endret av Grønn420
Lenke til kommentar
Gjest 238e8...f52
Boing_80 skrev (2 minutter siden):

Du tar nok feil om meg. Faktisk tror jeg du er bare ute etter å provosere så jeg gir meg her.

Fant en grei løsning. Her kommenterer jeg som anonym (grønn420). :)

Anonymous poster hash: 238e8...f52

Lenke til kommentar
Grønn420 skrev (Akkurat nå):

Hvorfor det? har jeg ikke rett da? Vet ikke hva dine meninger om sexkjøp er, men la oss si du ikke ser problemet, da ser du vel ikke problemet med at søsteren/moren/datteren din selger sex heller? Regner med du applauderer det og tenker at de gjør en viktig samfunnsjobb? Ikke det nei? Nei ser man det. Det var kvinnesynet sitt, det. :) 

Aner ikke, 0 interesse av det selv iallefall.

Hva min mor og søster gjør for å tjene til livets opphold er meg revnende likegyldig. Om de vil gjøre det så er det opp til demselv. Om min mor gjør det så er det iallefall ingen som tvinger henne til det, for å si det sånn.

Min søster er en kriminell som eneste bidrag til familien har vært å kynisk missbruke alle andre familiemedlemmers personnr til eget forgodtfinnende, derav en er nært gjeldsslave ut livet. Så fuck henne. 😄

Jeg har heldigvis ingen datter, eller sønn for den del, så den problemstillingen trenger jeg ikke tenke på.

 

Yay or nay for sexkjøp? Nay.

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

  

Grønn420 skrev (5 minutter siden):

Vis meg en mann som mener at sexkjøp ikke er greit. Han er ikke i denne tråden.

Hvorfor skal jeg synke så lavt at jeg kjøper sex egentlig? Det er jo ingenting som er spennende med det. I tillegg er jo det mye menneskehandel inne i bildet som strengt tatt skaper en risiko for at jeg gjør et overgrep mot noen som ikke i utgangspunktet vil ha denne sexen. I hvert fall når de fleste land forbyr sexhandel på et eller flere vis.

Jeg velger heller å bruke den summen på en bedre middag med en person jeg er genuint interessert i, og satse på at vi greier å ha en trivelig kveld med latter, gode historier og opplevelser hvor eventuell sex er en ekstra dessert. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 3f6c0...605
Boing_80 skrev (7 minutter siden):

Du tar nok feil om meg. Faktisk tror jeg du er bare ute etter å provosere så jeg gir meg her.

Hvor mange ganger skal jeg skrive at brukeren Grønn 420 og jeg IKKE er sammen person før du skjønner det og gir deg?

Grønn420 skrev (8 minutter siden):

Men @Boing_80 er som meg, når han tror han vet noe kan ingen fortelle han noe annet så er ikke så mye å gjøre med det. Jeg ligger ikke med menn og unngår menn som pesten, du leter tydeligvis etter en mann og hadde funnet tilsynelatende drømmemannen, i min verden eksistererer ikke en drømmemann engang. Så er store forskjeller her 

Forstår hva du mener, og det er veldig synd å høre om dine dårlige erfaringer med menn. Jeg føler med deg og håper at du klarer å bearbeide de vonde opplevelsene du har hatt. Stor klem fra meg ❤️❤️ 

Anonymous poster hash: 3f6c0...605

Lenke til kommentar
Gjest 238e8...f52
Gjest 3f6c0...605 skrev (Akkurat nå):

Hvor mange ganger skal jeg skrive at brukeren Grønn 420 og jeg IKKE er sammen person før du skjønner det og gir deg?

Forstår hva du mener, og det er veldig synd å høre om dine dårlige erfaringer med menn. Jeg føler med deg og håper at du klarer å bearbeide de vonde opplevelsene du har hatt. Stor klem fra meg ❤️❤️ 

Anonymous poster hash: 3f6c0...605

Takk, det finnes andre ting i livet å være glad for og leve for ❤️ (Grønn som anonymbruker, har skrevet en gang som anonymbruker lenger oppe). 

Anonymous poster hash: 238e8...f52

Lenke til kommentar
Grønn420 skrev (10 minutter siden):

Det skjønner jeg. Vis meg en mann som mener at sexkjøp ikke er greit. Han er ikke i denne tråden. Det er noen her som påstår det ja, men så argumenterer de kraftig for at det er helt greit å kjøpe og at man skal akseptere at en partner har gjort det. 

For hver kjøper finnes det en selger. Det må jo bety at det er like mange kvinner som mener salg av sex er greit?

For å presisere mitt ståsted om du lurer: Jeg synes på generell basis at salg av sex bør være opp til selger og kjøper å avtale. Men jeg vil helst at det skal foregå i ordnede former, ikke i kriminell regi. Jeg misliker sterkt kriminalitet. Personlig har jeg aldri vært og vil aldri bli hverken kjøper eller selger av sex. Det fenger ikke meg. Det blir litt som meg og katter. Jeg respekterer at andre har katt, og er glad på deres vegne fordi det gjør dem glad, men jeg kunne ikke tenkt meg en selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest a689d...835

Rawdogget han horene? Var de billige? Viktige momenter, men du kan absolutt gå ifra han pga dette. Trenger ikke spørre om lov her. Du er stor pike som kan ta avgjørelser om livet ditt på egenhånd.

Anonymous poster hash: a689d...835

Lenke til kommentar
Hansien skrev (9 minutter siden):

  

Hvorfor skal jeg synke så lavt at jeg kjøper sex egentlig? Det er jo ingenting som er spennende med det. I tillegg er jo det mye menneskehandel inne i bildet som strengt tatt skaper en risiko for at jeg gjør et overgrep mot noen som ikke i utgangspunktet vil ha denne sexen. I hvert fall når de fleste land forbyr sexhandel på et eller flere vis.

Jeg velger heller å bruke den summen på en bedre middag med en person jeg er genuint interessert i, og satse på at vi greier å ha en trivelig kveld med latter, gode historier og opplevelser hvor eventuell sex er en ekstra dessert. 

Hei :) Jeg ville bare løfte frem din kommentar, da det virker som du har begge beina plantet på jorda, og beskriver slik det er for de aller fleste menn :) 

Lenke til kommentar
Simen1 skrev (8 minutter siden):

For hver kjøper finnes det en selger. Det må jo bety at det er like mange kvinner som mener salg av sex er greit?

For å presisere mitt ståsted om du lurer: Jeg synes på generell basis at salg av sex bør være opp til selger og kjøper å avtale. Men jeg vil helst at det skal foregå i ordnede former, ikke i kriminell regi. Jeg misliker sterkt kriminalitet. Personlig har jeg aldri vært og vil aldri bli hverken kjøper eller selger av sex. Det fenger ikke meg. Det blir litt som meg og katter. Jeg respekterer at andre har katt, og er glad på deres vegne fordi det gjør dem glad, men jeg kunne ikke tenkt meg en selv.

Ok. Så hvorfor har du et problem med at en kvinne ikke vil være sammen med en mann som har kjøpt sex? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
leticia skrev (8 minutter siden):

Hei :) Jeg ville bare løfte frem din kommentar, da det virker som du har begge beina plantet på jorda, og beskriver slik det er for de aller fleste menn :) 

Hyggelig sagt. Jeg mener selv at jeg ikke er unik der i det hele tatt, så jeg forundres noe over påstandene til denne personen jeg opprinnelig svarte. Men vi frekventerer nok i forskjellige miljøer, så da kan det fort være vanskelig å oppleve hva en mann faktisk er og hva vi menn streber etter å forbli. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hansien skrev (4 minutter siden):

Hyggelig sagt. Jeg mener selv at jeg ikke er unik der i det hele tatt, så jeg forundres noe over påstandene til denne personen jeg opprinnelig svarte. Men vi frekventerer nok i forskjellige miljøer, så da kan det fort være vanskelig å oppleve hva en mann faktisk er og hva vi menn streber etter å forbli. 

Jeg tenker heller ikke at du er unik i så måte. Jeg opplever de fleste menn slik som du beskriver det (og er sammen med en slik en selv). Jeg tenker at dette handler om særdeles dårlige erfaringer med menn, og så blir det en slags selvoppfyllende profeti om at (nesten) alle menn er slik. Jeg syns det er trist. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
leticia skrev (4 minutter siden):

Jeg tenker heller ikke at du er unik i så måte. Jeg opplever de fleste menn slik som du beskriver det (og er sammen med en slik en selv). Jeg tenker at dette handler om særdeles dårlige erfaringer med menn, og så blir det en slags selvoppfyllende profeti om at (nesten) alle menn er slik. Jeg syns det er trist. 

Selvoppfyllende profeti er nok dessverre en realitet for mange som har lagt det andre kjønnet for hat. Dritt finnes det hos begge kjønn, men de fleste burde vite sin egen verdi og heve hodet sitt vekk fra disse avskummene som ødelegger for resten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Hansien skrev (1 time siden):

Selvoppfyllende profeti er nok dessverre en realitet for mange som har lagt det andre kjønnet for hat. Dritt finnes det hos begge kjønn, men de fleste burde vite sin egen verdi og heve hodet sitt vekk fra disse avskummene som ødelegger for resten.

Ja, enig i at det finnes dritt hos begge. Men det er kanskje mer individrelatert enn kjønnsrelatert kanskje. (selv om man finner at det ene kjønnet er overrepresentert i enkelte statistikker, avhengig av hva temaet er). 

Men nok offtopic for denne gang. Håper at TS får tatt det riktige valget for henne :) 

Endret av leticia
fjernet tekst
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...