Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kunne du vært sammen med en mann som har kjøpt sex i Thailand?


Gjest 3f6c0...605

Anbefalte innlegg

Simen1 skrev (32 minutter siden):

Fordi det å selge sex er naturlig og normalt for kvinner. Helt utrolig, ikke sant? 

Jepp, for det er alt menn vil ha, så da kan de like så godt tjene penger på det? Hvorfor skal man gi noe gratis når man kan få betalt store summer for det? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
leticia skrev (1 time siden):

Nei, det er ikke naturlig og normalt for menn å kjøpe sex. Men noen gjør det likevel. 

Jeg er ikke enig med deg i flere av tingene du skriver om menn, jeg syns du generaliserer for mye. Sannsynligvis fordi du har dårlige erfaringer selv. Jeg vil bare fortelle deg at alle menn ikke er sånn som du tenker at de er ❤️ Men jeg skjønner at det er enkelte her inne som bare forsterker det bildet / oppfatningen du har av menn. Det syns jeg er ganske trist.

Klem ❤️ 

Har møtt nok av menn som sier det de tror jeg vil høre og som later som om de er noen andre. Jeg tror de fleste menn er ganske like og det er bare noe man må leve med. Du finner nesten ingen menn som er imot sexkjøp, ergo få menn med faktisk empati. 

Endret av Grønn420
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Boing_80 skrev (1 minutt siden):

AB eller Gjestefunksjonen åpner opp for tolkninger. 

Sant, men den tolkningen var feil, men det er kanskje vanskelig å tro når man tror man vet alt og har bestemt seg for noe.

Hadde det uansett vært tilfelle hadde tråden blitt stengt fordi det ikke er lov. 

Lenke til kommentar
Grønn420 skrev (Akkurat nå):

Sant, men den tolkningen var feil, men det er kanskje vanskelig å tro når man tror man vet alt og har bestemt seg for noe.

Hadde det uansett vært tilfelle hadde tråden blitt stengt fordi det ikke er lov. 

Du fortsetter med angrepene dine så jeg får bare sterkere mistanke om at du og TS er den samme. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Boing_80 skrev (3 minutter siden):

Du fortsetter med angrepene dine så jeg får bare sterkere mistanke om at du og TS er den samme. 

Igjen, jeg rører ikke menn......................................... Angrepene som du kaller det kommer av at det er enormt provoserende å lese alt pisset dere skriver. 

Endret av Grønn420
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Grønn420 skrev (1 minutt siden):

Provoserende fordi menn har det kvinnesynet de har. Det er tragisk. Hadde dere hatt døtre hadde dere fått panikk om hun solgte sex, men tydelig at ingen her har døtre. 

Igjen, hvorfor bruker du ordet dere? Du skjønner at du da generaliserer kraftig og vil få motsvar da mange menn ikke er for sexkjøp, men ser likevel at temaet  er nyansert?

Endret av Boing_80
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Duriello skrev (Akkurat nå):

Dere? Nånånå, nå er det rett før jeg og blir provosert. 😅

Hvorfor det? har jeg ikke rett da? Vet ikke hva dine meninger om sexkjøp er, men la oss si du ikke ser problemet, da ser du vel ikke problemet med at søsteren/moren/datteren din selger sex heller? Regner med du applauderer det og tenker at de gjør en viktig samfunnsjobb? Ikke det nei? Nei ser man det. Det var kvinnesynet sitt, det. :) 

Lenke til kommentar
Boing_80 skrev (1 minutt siden):

Igjen, hvorfor bruker du ordet dere? Du skjønner at du da generaliserer kraftig? 

Det skjønner jeg. Vis meg en mann som mener at sexkjøp ikke er greit. Han er ikke i denne tråden. Det er noen her som påstår det ja, men så argumenterer de kraftig for at det er helt greit å kjøpe og at man skal akseptere at en partner har gjort det. 

Lenke til kommentar
Grønn420 skrev (Akkurat nå):

Hvorfor det? har jeg ikke rett da? Vet ikke hva dine meninger om sexkjøp er, men la oss si du ikke ser problemet, da ser du vel ikke problemet med at søsteren/moren/datteren din selger sex heller? Regner med du applauderer det og tenker at de gjør en viktig samfunnsjobb? Ikke det nei? Nei ser man det. Det var kvinnesynet sitt, det. :) 

Hvorfor bruker du ordet du nå? Har du bare bestemt deg for at jeg er en som er for sexkjøp fordi jeg ikke helt uten videre fordømmer mannen som TS beskrev?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 3f6c0...605
Livets verdi skrev (2 timer siden):

Nei,du er ikke urimelig. Du tenker på din egenhelse.

TS igjen, tusen takk!

Grønn420 skrev (2 timer siden):

Ja, wow, demoniserende at man ikke vil være med en mann som kjøper sex. 

For et ekkelt svar. Jeg fatter ikke at damer kler seg av for dere frivillig, tvert imot begynner jeg å skjønne at mange tar betalt. 

Helt enig med deg!

leticia skrev (2 timer siden):

Til ditt hovedspørsmål. Nei det kunne jeg ikke. Det er hele den tankegangen bak om at hun bare er noe som han kan kjøpe for sin egen nytelses skyld, akkurat som om han gikk ut for å kjøpe seg en hvilken som helst annen eiendel. Null respekt for kvinner. Ikke en jeg ville tatt i med ildtang.  Jeg holder med deg at det er ekkelt, og syns ikke du er urimelig om du velger å gå fra han. For meg er det ingen relevans at dette har skjedd i Thailand, men det forsterker jo det hele hvis dette er snakk om utnyttelse av fattige kvinner. 

Det er da flere som gjør dette, fordi de ikke er fornøyd i forholdet de er i, evt at de søker spenning i hverdagen. 

Tusen takk!

Boing_80 skrev (1 time siden):

Ålreit. Da var det Grønn420 jeg siktet til. Om ikke TS og vedkommende er samme person da. For det var ikke måte på hvor provosert vedkommende ble.

Hallo, jeg og brukeren Grønn420 er IKKE samme person. Da hadde denne tråden vært stengt for lenge siden.

leticia skrev (29 minutter siden):

Virker som vi har ganske lik tankegang TS, at det er økonomien som utgjør forskjellen her. Når det kommer til avgjørelsen din på spørsmålet ditt, så må du nesten bare veie for og imot, gode sider og dårlige ved kjæresten. Er de positive sidene bedre enn de negative, eller motsatt? 

Jeg ønsker deg lykke til med valget. Det kan ikke være enkelt. Ønsker deg det beste ❤️ 

Tusen takk! Jeg setter pris på det!

Grønn420 skrev (16 minutter siden):

Stygt gjort mot ts. Jeg rører ikke menn så garantert ikke meg, og jeg hadde ikke spurt på diskusjon når jeg allerede garantert hadde droppa han uansett.

Ja, jeg kan bekrefte at de der påstandene om at du og jeg er samme person er BARE TULL. Ellers hadde tråden vært stengt for lenge siden.

Anonymous poster hash: 3f6c0...605

Lenke til kommentar
Grønn420 skrev (Akkurat nå):

Det skjønner jeg. Vis meg en mann som mener at sexkjøp ikke er greit. Han er ikke i denne tråden. Det er noen her som påstår det ja, men så argumenterer de kraftig for at det er helt greit å kjøpe og at man skal akseptere at en partner har gjort det. 

Det er din tolkning som ser ut til å være feil. Har du lest kommentarene ordentlig og ikke bare skummet gjennom de?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Grønn420 skrev (Akkurat nå):

Jepp, lest ordentlig og svaret mitt står. 

 

Da tror jeg du fremdeles tar feil.

Jeg skrev (la til litt mer) denne kommentaren:

PS: Merk dere at jeg ikke er forkjemper for prostitusjon selv om enkelte i denne tråden virker å ha trukket den konklusjonen. Det er en uting i mine øyne og det er bra at vi har strenge lover og regler mot slikt. Men som med alt annet er også dette temaet nyansert og disse nyansene må vi kunne diskutere samme hvor skittent enn temaet må føles som. Det er de menn som ikke bryr seg om lover og kjøper sex, altså at de bryter loven med overlegg. Men det er en ganske stor gruppe menn som ikke får seg partner, ikke har tilgang til nærhet til en annen osv. Seksualitet er en viktig del av en god helse. Hvordan kan vi hjelpe disse mennene? En ting er sikkert, det nytter ikke bare å be de ta seg sammen og være menn for det har samfunnet hele tiden sagt til dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 3f6c0...605 skrev (1 minutt siden):

TS igjen, tusen takk!

Helt enig med deg!

Tusen takk!

Hallo, jeg og brukeren Grønn420 er IKKE samme person. Da hadde denne tråden vært stengt for lenge siden.

Tusen takk! Jeg setter pris på det!

Ja, jeg kan bekrefte at de der påstandene om at du og jeg er samme person er BARE TULL. Ellers hadde tråden vært stengt for lenge siden.

Anonymous poster hash: 3f6c0...605

Men @Boing_80 er som meg, når han tror han vet noe kan ingen fortelle han noe annet så er ikke så mye å gjøre med det. Jeg ligger ikke med menn og unngår menn som pesten, du leter tydeligvis etter en mann og hadde funnet tilsynelatende drømmemannen, i min verden eksistererer ikke en drømmemann engang. Så er store forskjeller her 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Grønn420 skrev (1 minutt siden):

Provoserende fordi menn har det kvinnesynet de har. Det er tragisk. Hadde dere hatt døtre hadde dere fått panikk om hun solgte sex, men tydelig at ingen her har døtre. 

Neimen altså. Noen menn har et dårlig kvinnesyn. Du må ikke tenke at dette gjelder for alle menn. Det er mange flotte menn ute i verden. Jeg syns det er trist at du enda ikke har truffet noen av de (eller at du har bestemt deg på forhånd, så du uansett ikke tror på det de sier). 

Duriello skrev (3 minutter siden):

Dere? Nånånå, nå er det rett før jeg og blir provosert. 😅

Enig. Det blir feil i denne settingen å skrive dere, som om det gjaldt alle menn i tråden og også alle andre menn utenfor forumet også. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Boing_80 skrev (Akkurat nå):

Da tror jeg du fremdeles tar feil.

Jeg skrev (la til litt mer) denne kommentaren:

PS: Merk dere at jeg ikke er forkjemper for prostitusjon selv om enkelte i denne tråden virker å ha trukket den konklusjonen. Det er en uting i mine øyne og det er bra at vi har strenge lover og regler mot slikt. Men som med alt annet er også dette temaet nyansert og disse nyansene må vi kunne diskutere samme hvor skittent enn temaet må føles som. Det er de menn som ikke bryr seg om lover og kjøper sex, altså at de bryter loven med overlegg. Men det er en ganske stor gruppe menn som ikke får seg partner, ikke har tilgang til nærhet til en annen osv. Seksualitet er en viktig del av en god helse. Hvordan kan vi hjelpe disse mennene? En ting er sikkert, det nytter ikke bare å be de ta seg sammen og være menn for det har samfunnet hele tiden sagt til dem.

Ja, for sex ble opprinnelig solgt fordi menn "vil ha nærhet". 😛 Jeg lo faktisk, dette er komisk. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...