Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Kunne du vært sammen med en mann som har kjøpt sex i Thailand?

Gjest 3f6c0...605

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kassettspiller skrev (32 minutter siden):

Finnes menn som blir lurt av dama og menn som blir voldtatt. 

Er det noen her som har sagt at det ikke finnes? 

Hvordan tror du forholdet er her? 90 % kvinner, 10 % menn?, slik som det er ved partnerdrap?

Vi snakket som sagt om Tinder her (som du uansett tidligere har innrømmet å ikke ha kjennskap til). Helt ærlig,  hvem tror du er mest utsatt når man skal avtale et møte? Hvorfor tror du at kvinner anbefales å møte mannen på et offentlig sted?

• Liker 2
Lenke til kommentar
leticia skrev (2 minutter siden):

Er det noen her som har sagt at det ikke finnes? 

Du hadde ikke trengt å kommet med kommentaren at menn kan bruke kondom om du hadde forstått de andre grunnene. 

leticia skrev (3 minutter siden):

Hvordan tror du forholdet er her? 90 % kvinner, 10 % menn?, slik som det er ved partnerdrap?

Er dette en konkurranse?

leticia skrev (4 minutter siden):

Vi snakket som sagt om Tinder her (som du uansett tidligere har innrømmet å ikke ha kjennskap til). Helt ærlig,  hvem tror du er mest utsatt når man skal avtale et møte? Hvorfor tror du at kvinner anbefales å møte mannen på et offentlig sted?

Jeg kan jo vite nok om Tinder til å diskutere om det selv om jeg aldri har brukt det. 

Jeg ser ikke poenget av å ha en konkurranse, men ønsker at alle skal taes vare på uavhengig av kjønn.

Hele poenget med denne tråden er at TS ikke likte at mannen kjøpte sex av noen som kanskje gjorde dette ufrivillig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (11 minutter siden):

Du hadde ikke trengt å kommet med kommentaren at menn kan bruke kondom om du hadde forstått de andre grunnene. 

Og du trenger ikke alltid å bagatellisere hva kvinner blir utsatt for med dine avsporinger om "det finnes noen menn også ".

Kassettspiller skrev (18 minutter siden):

Er dette en konkurranse?

Tydeligvis, siden se kommentaren over...

Kassettspiller skrev (18 minutter siden):

Jeg kan jo vite nok om Tinder til å diskutere om det selv om jeg aldri har brukt det. 

På et overfladisk nivå ja. Men du mangler erfaringen av hvordan mange menn oppfører seg der.

Kassettspiller skrev (21 minutter siden):

Jeg ser ikke poenget av å ha en konkurranse, men ønsker at alle skal taes vare på uavhengig av kjønn.

Det er ikke det inntrykket du gir meg. Det er en  idyllisering av menn slik jeg oppfatter deg, og da særlig menn som ikke har et positivt syn på likestilling. Jeg er forøvrig enig i at kjønn ikke skal være avgjørende hvordan man blir behandlet i samfunnet, men jeg ser deg sjeldent snakke varmt for kvinner, men veldig ofte for menn.

Kassettspiller skrev (26 minutter siden):

Hele poenget med denne tråden er at TS ikke likte at mannen kjøpte sex av noen som kanskje gjorde dette ufrivillig. 

Ja, riktig, så Tinder ble en liten avsporing her (og det var verken du eller jeg som brakte det opp nå, så jeg legger gjerne det sporet dødt. For som du sa  så kan vi ta det i tråden om Tinder) 😉

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Stripete skrev (3 timer siden):

Ja, og det at kvinner har "stor tilgang" er ikke positivt, da flesteparten av menn ikke er bra menn. De har muligheten til å finne en, men det er like vanskelig for en kvinne å finne en bra mann, som det er for en mann å få seg et ligg uten å betale for det.

Laster jeg ned tinder nå så er alternativene mine: 

1) en horde av gifte menn (de er kanskje på andre steder enn tinder, men det er mange av de der ute) 
2) menn som ikke har hatt partner (på lenge) eller hatt sex (på lenge) og som gjør alt for å få seg et ligg, da uten interesse for deg som person, de skal bare ha sex (det å ikke ha hatt partner eller sex er i utgangspunktet ikke en negativ ting, men når de er totalopphengt i sex og bare bryr seg om det, vel...) 
3) menn som vil ha sex og tror de får det gratis

Og så er der nok et par faktisk ganske bra mannfolk som ikke lyver for deg eller bruker deg for egen vinning. Men de er så få, hvordan skal man velge akkurat disse? Kjempe vanskelig. 

Nettopp. Problemet med stor tilgang er at du da får mange som vil ha deg bare fordi du har fin kropp e.l., eller andre uvesentlige egenskaper og å filtrere dem vekk er en langt vanskeligere og mer omfattende oppgave enn mange ser for seg uten å ha tenkt seg godt om. Det er mye enklere å ha middels tilgang hvor alle "oi, hu der hadde fine pupper azzzz" (eller tilsvarende for attraktive menn) ikke bryr seg, og de som gjenstår gjør det for litt mer fornuftige grunner. Pretty prilvilege er til dels en myte, og til dels cherry picking av en helhet.

Det blir litt som å være svært intelligent. Det er lett å tro at alt er så lett for disse, men du skal faktisk styre alle de mentale hestekreftene på en fornuftig måte - og unngå alle fallgruvene som ofte følger med på lasset. Det er ikke en triviell utfordring i det hele tatt.

Jeg syns mer synd på de damene som drukner i likes på Tinder enn jeg misunner dem.

Endret av knopflerbruce
  • Liker 1
Lenke til kommentar
leticia skrev (39 minutter siden):

Det er ikke det inntrykket du gir meg. Det er en  idyllisering av menn slik jeg oppfatter deg, og da særlig menn som ikke har et positivt syn på likestilling. Jeg er forøvrig enig i at kjønn ikke skal være avgjørende hvordan man blir behandlet i samfunnet, men jeg ser deg sjeldent snakke varmt for kvinner, men veldig ofte for menn.

Jeg snakker gjerne om kvinnerettigheter, men er også opptatt av å snakke om menns rettigheter også. Tviler på at du har sett alle mine innlegg. 

Som kvinne gir det mer oppmerksomhet når jeg snakker om menns rettigheter og vansker + det finnes allerede flere som snakker om kvinners rettigheter i samfunnet. Som i denne tråden er det relevant å se fra begges perspektiver. 

Derfor svarer jeg brukeren som siterer mine innlegg og snakker gjerne om menn. Ingenting galt med det. At du mener jeg støtter kvinnefiendlige brukere med sine utsagn er jeg ikke enig i, tror heller du misforstår. 

Endret av Kassettspiller
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
16 hours ago, Orion666 said:

Hva er relevansen til temaet?

Så du tenker at noen som er nærmere 30 og gjør dette, ikke har relevans? Ok, la oss spille dumme og si det har ingen relevans. Be my guest. Du har fått mange plusser av feminist-gjengen, så da sier vi du har rett, ingen relevans. Hurr durr.

10 hours ago, knopflerbruce said:

Har du noen eksempler, eller er dette mennesker som bare finnes i din fantasiverden?

Dette er grunnen til at folker assosierer deg med white knights. Du er medlem på KG knooters, og er så uærlig å later til som du ikke ser det. Fysj.

10 minutes ago, knopflerbruce said:

Nettopp. Problemet med stor tilgang er at du da får mange som vil ha deg bare fordi du har fin kropp e.l., eller andre uvesentlige egenskaper og å filtrere dem vekk er en langt vanskeligere og mer omfattende oppgave enn mange ser for seg uten å ha tenkt seg godt om. Det er mye enklere å ha middels tilgang hvor alle "oi, hu der hadde fine pupper azzzz" (eller tilsvarende for attraktive menn) ikke bryr seg, og de som gjenstår gjør det for litt mer fornuftige grunner. Pretty prilvilege er til dels en myte, og til dels cherry picking av en helhet.

Det blir litt som å være svært intelligent. Det er lett å tro at alt er så lett for disse, men du skal faktisk styre alle de mentale hestekreftene på en fornuftig måte - og unngå alle fallgruvene som ofte følger med på lasset. Det er ikke en triviell utfordring i det hele tatt.

Jeg syns mer synd på de damene som drukner i likes på Tinder enn jeg misunner dem.

Hahahaha, patetisk. 😂 Buhuu, jeg får så mange valg, hvordan skal jeg velge azza. 😕😦😓🤡

Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (5 minutter siden):

Som kvinne gir det mer oppmerksomhet når jeg snakker om menns rettigheter og vansker

Jepp, du får en tilhengerskare av slike

👇

Kassettspiller skrev (3 minutter siden):

kvinnefiendlige brukere

Kassettspiller skrev (6 minutter siden):

snakker gjerne om menn. Ingenting galt med det.

Selvsagt ikke. Min reaksjon går på at det ikke er i alle settinger det er like relevant å ta det opp.

• Liker 1
Lenke til kommentar
leticia skrev (8 minutter siden):

Jepp, du får en tilhengerskare av slike

👇

Selvsagt ikke. Min reaksjon går på at det ikke er i alle settinger det er like relevant å ta det opp.

Nei, de fleste er for likestilling og er ikke kvinnefiendtlige. 😊

Dessverre opplever jeg fordommer av brukere som mener jeg er kvinnefiendtlig, så jeg og andre får ikke akkurat til å få et godt inntrykk av innleggene deres da. Dette gjelder for flere av trådene 

Så tar jeg bare opp når det er relevant til temaet, som at jeg snakket om tilgjengelighet angående trådens tema og diskuterte tidligere med en annen bruker.

Endret av Kassettspiller
Lenke til kommentar
Colin. skrev (10 minutter siden):

Så du tenker at noen som er nærmere 30 og gjør dette, ikke har relevans? Ok, la oss spille dumme og si det har ingen relevans. Be my guest. Du har fått mange plusser av feminist-gjengen, så da sier vi du har rett, ingen relevans. Hurr durr.

Denne tråden handler om én mann som tidligere har vært horkunde i Thailand, men som nå et er et fast kjærlighetsforhold. Det er ingen indikasjoner på at denne mannen har hatt problemer med å treffe kvinner.

Ditt svar er et rop om generell sympati med menn som ikke finner partnere:

«Men hvor er sympatien for de som aldri blir valgt i partner-utvelgelsen? Klar deg selv, ha det fint alene, ingen menneskerett, laverst på hierarkiet? Og man lurer på hvorfor unge menn er overrepresentert på forskjellige statistikker...»

Jeg spør igjen: Hva er relevansen?

• Liker 3
Lenke til kommentar
5 minutes ago, Orion666 said:

Denne tråden handler om én mann som tidligere har vært horkunde i Thailand, men som nå et er et fast kjærlighetsforhold. Det er ingen indikasjoner på at denne mannen har hatt problemer med å treffe kvinner.

Ditt svar er et rop om generell sympati med menn som ikke finner partnere:

«Men hvor er sympatien for de som aldri blir valgt i partner-utvelgelsen? Klar deg selv, ha det fint alene, ingen menneskerett, laverst på hierarkiet? Og man lurer på hvorfor unge menn er overrepresentert på forskjellige statistikker...»

Jeg spør igjen: Hva er relevansen?

Ingen relevans! Du har rett! 😘 Jeg bare antar, fordi TS har meldt seg ut av tråden og svarer ikke på noe som helst.

Lenke til kommentar
Colin. skrev (3 minutter siden):

Dette er grunnen til at folker assosierer deg med white knights. Du er medlem på KG knooters, og er så uærlig å later til som du ikke ser det. Fysj.

Hahahaha, patetisk. 😂 Buhuu, jeg får så mange valg, hvordan skal jeg velge azza. 😕😦😓🤡

Poenget er at du er "full of shite" og bare finner på ting for å dra kvinner ned - i en prosess for å løfte deg selv opp i prosessen. Derfor jeg spør om eksempler, fordi du vet du ikke klarer finne mange nok av dem til at du klarer vise at dette med "bitre kvinner" faktisk er noe mer enn et sporadisk (om noe) fenomen.

Hvis noe er patetisk her, er det deg, mister "jeg skal til utlandet og finne meg kone" for tiende året på rad, samtidig som du prøver sette norsk rekord i bitterhet gjennom all sutringen over kvinners datingpreferanser.

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (3 minutter siden):

Nei, de fleste er for likestilling og er ikke kvinnefiendtlige. 😊

Ja, de fleste, men også du har vel greid å fått meg deg unntakene her... (som samles rundt dine innlegg).

Kassettspiller skrev (8 minutter siden):

brukere som mener jeg er kvinnefiendtlig,

Hvis du sikter til meg, så vil jeg gjerne avkrefte den påstanden din. At jeg opplever at dine innlegg er som fluepapir på andre som jeg syns har  kvinnefiendtlige holdninger, betyr ikke at jeg anser deg til å ha kvinnefiendtlige holdninger.

Kassettspiller skrev (11 minutter siden):

Så tar jeg bare opp når det er relevant til temaet

Jeg syns ikke det var så relevant å ta det opp i din sitering til meg lenger opp, og derfor svarte jeg tilbake som jeg gjorde ved å ta opp at "de kan bruke kondom".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Colin. skrev (Akkurat nå):

Ingen relevans! Du har rett! 😘 Jeg bare antar, fordi TS har meldt seg ut av tråden og svarer ikke på noe som helst.

Hvorfor ikke bare holde seg til trådens tema?

Lag din egen tråd eller fortsett en av de tituden andre sutre-trådene om hvor vanskelig det er å være mann og hvor skadelig feminismen er.

Det gjør det lettere for oss som har meninger innenfor interessante felt å følge meningsbærende tråder uten å måtte lese masse resirkulert surving.

Takk.

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
1 minute ago, knopflerbruce said:

Poenget er at du er "full of shite" og bare finner på ting for å dra kvinner ned - i en prosess for å løfte deg selv opp i prosessen. Derfor jeg spør om eksempler, fordi du vet du ikke klarer finne mange nok av dem til at du klarer vise at dette med "bitre kvinner" faktisk er noe mer enn et sporadisk (om noe) fenomen.

Hvis noe er patetisk her, er det deg, mister "jeg skal til utlandet og finne meg kone" for tiende året på rad, samtidig som du prøver sette norsk rekord i bitterhet gjennom all sutringen over kvinners datingpreferanser.

Finnes nok av eksempler på KG. Trenger ikke å lete de frem for deg når det er så overveldende bevis, det er du stor nok til å klare selv.

Jeg skal hjertelig dele min erfaring når lykken smiler, slik at sånne som deg brucern, som er en mester i projisering, får hakeslepp. Gå å trøst dine feminist-venner, de har ikke respekt for deg uansett hvor mye du gjør det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, Orion666 said:

Hvorfor ikke bare holde seg til trådens tema?

Lag din egen tråd eller fortsett en av de tituden andre sutre-trådene om hvor vanskelig det er å være mann og hvor skadelig feminismen er.

Det gjør det lettere for oss som har meninger innenfor interessante felt å følge meningsbærende tråder uten å måtte lese masse resirkulert surving.

Takk.

Vel, jeg mener det har relevans, du mener ikke. Ok, ferdig? Den eneste som gnager på dette nå, er deg, mister.

Lenke til kommentar
Colin. skrev (5 minutter siden):

Vel, jeg mener det har relevans, du mener ikke. Ok, ferdig? Den eneste som gnager på dette nå, er deg, mister.

Dette er ikke noe man kan mene noe om. Jeg har objektivt rett, du har objektivt feil.

Lær av det, og bli en bedre debattant.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...