Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kunne du vært sammen med en mann som har kjøpt sex i Thailand?


Gjest 3f6c0...605

Anbefalte innlegg

Vokteren skrev (1 time siden):

Ønsker og krav er vel to sider av samme sak hvor det ene ikke utelukker det andre.
Ønsker er fornuftstyrt, mens krav er styrt av gener….

Ønsker og krav er veldig langt unna hverandre. Jeg ønsker at jeg akkurat nå lå på en sandstrand i sør - europa. Jeg har på ingen måte krav på det, og må ta de nødvendige tiltakene (altså spare opp penger, og ta fri fra jobben slik at jeg får mulighet til det). På samme måte så blir det slik med alt annet man ønsker. Ønsker man et fungerende sexliv så kanskje man skal oppføre seg på en slik måte at noen får lyst til å ha sex med en. 

Krav er vel mer styrt av lovverk enn av gener. Man har f.eks krav på barnetrygd hvis man har barn. Alderspensjon når man har rundet en viss alder. Krav er mer relatert til en lovbestemt rettighet. Man har ingen lovbestemt rettighet til å få sex med noen. Faktisk er det vel heller motsatt, vi har lovverk som gjør det forbudt å kjøpe sex og forbudt å ta seg til rette (voldtekt) overfor en annen person. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Damer som blir intervjuet på gaten i USA. Sånn ca oppsummert: 

- En potensiell mann må tjene minst 200.000 dollar i året (2 mill kroner) (noen svarer 500.000 - 1 million dollar)

- Være minst 190 cm høy

- Minst 17 cm stor penis

- Gifteringen må koste minst 100.000 kr, hvis ikke er det ikke en ekte mann.

😂

Enda mer morsomt er det jo når mange av de som blir intervjuet ikke akkurat er noe fruktfat heller.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
3 minutes ago, DukeNukem3d said:

Damer som blir intervjuet på gaten i USA. Sånn ca oppsummert: 

- En potensiell mann må tjene minst 200.000 dollar i året (2 mill kroner) (noen svarer 500.000 - 1 million dollar)

- Være minst 190 cm høy

- Minst 17 cm stor penis

- Gifteringen må koste minst 100.000 kr, hvis ikke er det ikke en ekte mann.

😂

Enda mer morsomt er det jo når mange av de som blir intervjuet ikke akkurat er noe fruktfat heller.

Kan finne noen få menn og damer som sier akkurat like idiotiske ting her i Norge.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, DukeNukem3d said:

Jeg håper det er veldig selektivt utplukket utvalg ja..

Så klart er det jo det. Hvis de hadde vist alle de intervjuet, hvor 95% ikke var sånn, så hadde det jo ikke blitt noen klikk på videoen. Hvis du derimot intervjuer 200+ jenter på gaten (noe som er gjort på en dag), hvor 95% er normale, så har du fort 10+ stk til videoen som er idioter.

Det fungerer akkurat på samme måte som når banker drar fram sine suksessfulle forvaltede fond, men forteller ikke at de startet 20stk og en av dem tilfeldigvis var suksessfullt, og gjemmer dermed de 19 andre.

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Gouldfan skrev (17 timer siden):

Hva er det du sikter til? I denne tråden eller andre?

Fint om du siterer? 

Om du er uenig i at det er vanskelig for unge norske single menn å si nei takk til alle "vakre" damer som sjekker de opp på butikken osv eller stranda i Asia? Javel.. 

Det er menneskelig å si ja til om man blir sjekket opp...

Forstår ikke hvorfor det er annerledes enn om norske damer sier ja etter å bli påspandert en drink av en hunk på byen i Norge?

I alle tråder jeg har sett deg, har jeg merket meg at innleggene dine virker litt fjernt fra virkeligheten. Men det er jo egentlig ikke tema her, så for å ta det som er litt mer relevant:

Nei, det er ikke slik du beskriver i Asia, eller Thailand konkret. Dersom du beveger deg inn i turistområder, og særlig gater som stort sett består av visse typer virksomhet så kan man oppleve det, men det er fordi de vil ha kunder. Men da er det ikke snakk om å sjekke opp.

Du forstår ikke hvordan sexarbeidere som mottar penger i bytte mot sex er annerledes enn å ta en drink på byen?! Ærlig talt.

Lenke til kommentar
Simen1 skrev (15 timer siden):

@Gouldfan Jeg bare reagerte på sitatet over her. At hun må ha svart ja for å være i et forhold, som om det ikke falt deg inn at det kan ha vært henne som stilte spørsmålet og han som svarte ja. Poenget er at en person kan være i et forhold uten noen å ha svart ja.

Av og til lurer jeg på om han tuller. Det er såpass merkelige påstander noen ganger at...

Lenke til kommentar
Markiii skrev (Akkurat nå):

I alle tråder jeg har sett deg, har jeg merket meg at innleggene dine virker litt fjernt fra virkeligheten. Men det er jo egentlig ikke tema her, så for å ta det som er litt mer relevant:

Nei, det er ikke slik du beskriver i Asia, eller Thailand konkret. Dersom du beveger deg inn i turistområder, og særlig gater som stort sett består av visse typer virksomhet så kan man oppleve det, men det er fordi de vil ha kunder. Men da er det ikke snakk om å sjekke opp.

Du forstår ikke hvordan sexarbeidere som mottar penger i bytte mot sex er annerledes enn å ta en drink på byen?! Ærlig talt.

Jeg snakker om vanlige single damer.. ikke prostituerte.

Er det hifi du tenker på? At jeg mener det er forskjell på kabler osv noen ganger?

Det er fordi jeg selv erfarer det, ellers vet jeg ikke hvilke tråder du sikter til?

Lenke til kommentar
DukeNukem3d skrev (2 timer siden):

Damer som blir intervjuet på gaten i USA. Sånn ca oppsummert: 

- En potensiell mann må tjene minst 200.000 dollar i året (2 mill kroner) (noen svarer 500.000 - 1 million dollar)

- Være minst 190 cm høy

- Minst 17 cm stor penis

- Gifteringen må koste minst 100.000 kr, hvis ikke er det ikke en ekte mann.

😂

Enda mer morsomt er det jo når mange av de som blir intervjuet ikke akkurat er noe fruktfat heller.

For ikke å glemme bryllupet som må koste en halv årslønn.

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Gjest 3f6c0...605

TS her. Jeg skal prøve å lese alle innleggene. Jeg må innrømme at jeg er overrasket over at dette temaet har engasjert (og provosert) såpass mange.

For ordens skyld: han kjøpte sex FØR sexkjøpsloven trådte i kraft i 2009. Ingen lover har tilbakevirkende kraft, så sånn sett har han ikke gjort noe ulovlig. Det er det moralske jeg reagerer på. Utnyttelse av fattige kvinner i et fattig u-land. Man kommer dit som rik europeer og tror at man kan utnytte lokalbefolkningen fordi man er priviligert og har penger.

 

Hilsen

TS

 

Anonymous poster hash: 3f6c0...605

Lenke til kommentar
Gjest 34f57...b34
Gjest 3f6c0...605 skrev (11 minutter siden):

TS her. Jeg skal prøve å lese alle innleggene. Jeg må innrømme at jeg er overrasket over at dette temaet har engasjert (og provosert) såpass mange.

For ordens skyld: han kjøpte sex FØR sexkjøpsloven trådte i kraft i 2009. Ingen lover har tilbakevirkende kraft, så sånn sett har han ikke gjort noe ulovlig. Det er det moralske jeg reagerer på. Utnyttelse av fattige kvinner i et fattig u-land. Man kommer dit som rik europeer og tror at man kan utnytte lokalbefolkningen fordi man er priviligert og har penger.

 

Hilsen

TS

 

Anonymous poster hash: 3f6c0...605

Du får finne ut av dette selv om hva du synes.  Men skal bare nevne at det er like mange moderne slaver i norge som jobber på bilvaskerier og byggningsarbeidere som prostituerte. Så du må også passe på å ikke utnytte de. 

Sier ikke at det er bra, men det er ikke så svart hvitt som mange tror.  

Du må tenke over hva som er viktig for deg, om det er en dealbreaker og om du kan tilgi-

Anonymous poster hash: 34f57...b34

Lenke til kommentar
Gjest 3f6c0...605 skrev (14 minutter siden):

TS her. Jeg skal prøve å lese alle innleggene. Jeg må innrømme at jeg er overrasket over at dette temaet har engasjert (og provosert) såpass mange.

For ordens skyld: han kjøpte sex FØR sexkjøpsloven trådte i kraft i 2009. Ingen lover har tilbakevirkende kraft, så sånn sett har han ikke gjort noe ulovlig. Det er det moralske jeg reagerer på. Utnyttelse av fattige kvinner i et fattig u-land. Man kommer dit som rik europeer og tror at man kan utnytte lokalbefolkningen fordi man er priviligert og har penger.

 

Hilsen

TS

 

Anonymous poster hash: 3f6c0...605

Da burde du heller velge blant de guttene som ikke har vært på ferie i de delene av Asia.

Mulig noen veldig religiøse med anstand/følge klarer sølibat der…

Lenke til kommentar
DukeNukem3d skrev (4 timer siden):

Damer som blir intervjuet på gaten i USA. Sånn ca oppsummert: 

- En potensiell mann må tjene minst 200.000 dollar i året (2 mill kroner) (noen svarer 500.000 - 1 million dollar)

- Være minst 190 cm høy

- Minst 17 cm stor penis

- Gifteringen må koste minst 100.000 kr, hvis ikke er det ikke en ekte mann.

😂

Enda mer morsomt er det jo når mange av de som blir intervjuet ikke akkurat er noe fruktfat heller.

Noe sier meg at du kanskje kikker litt for mye på manipulerte intervjuer fra USA, laget for å passe inn i en agenda...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 3f6c0...605 skrev (1 time siden):

TS her. Jeg skal prøve å lese alle innleggene. Jeg må innrømme at jeg er overrasket over at dette temaet har engasjert (og provosert) såpass mange.

For ordens skyld: han kjøpte sex FØR sexkjøpsloven trådte i kraft i 2009. Ingen lover har tilbakevirkende kraft, så sånn sett har han ikke gjort noe ulovlig. Det er det moralske jeg reagerer på. Utnyttelse av fattige kvinner i et fattig u-land. Man kommer dit som rik europeer og tror at man kan utnytte lokalbefolkningen fordi man er priviligert og har penger.

 

Hilsen

TS

 

Anonymous poster hash: 3f6c0...605

Da må jeg rett og slett hoppe inn her og motsi meg selv litt fra hva jeg har sagt tidligere.

Jeg tok utgangspunkt i at dette er noe som nylig har skjedd, altså kanskje bare inntil 1 - 2 år før du møtte denne drømmemannen. Nå sier du at dette skjedde før 2009. Det er altså 15 år siden. Jeg vet ikke alderen til deg og din utvalgte, men ut fra at dette har skjedd tilbake i tid må dere være minimum rundt 35 - 40 år? 

Å droppe noen for noe de har gjort for over 15 år siden syns jeg blir drøyt. Selv om dette er noe du (og jeg) anser som en moralsk forkastelig handling. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 3f6c0...605 skrev (1 time siden):

TS her. Jeg skal prøve å lese alle innleggene. Jeg må innrømme at jeg er overrasket over at dette temaet har engasjert (og provosert) såpass mange.

For ordens skyld: han kjøpte sex FØR sexkjøpsloven trådte i kraft i 2009. Ingen lover har tilbakevirkende kraft, så sånn sett har han ikke gjort noe ulovlig. Det er det moralske jeg reagerer på. Utnyttelse av fattige kvinner i et fattig u-land. Man kommer dit som rik europeer og tror at man kan utnytte lokalbefolkningen fordi man er priviligert og har penger.

 

Hilsen

TS

 

Anonymous poster hash: 3f6c0...605

1. Det er kun ditt moralske kompass som gir deg fasit på hva du bør gjøre.

2. Hvor har du det fra at han har utnyttet fattige kvinner? Var dette de nevnte kvinnenes egne beskrivelser eller uttrykte de tilfredshet med handelen?

3. Stemmer påstanden om at de var fattige?

4. Hvis påstanden om fattigdom stemmer, hvem tror du trenger penger mest av norske prostituerte og thailandske? Norske kan gå på NAV og få utbetalt over 20k i måneden.

Det er lov å gi ulike svar for hver av de prostituerte han kjøpte.

Lenke til kommentar
Markiii skrev (2 timer siden):

Av og til lurer jeg på om han tuller. Det er såpass merkelige påstander noen ganger at...

Dere er virkelig fjerne, ellers er dere så unge at dere ikke er tørre bak øra.

Er man i et forhold dvs sexuelt for å være helt tydelig, så må begge ha sagt ja. Det må ikke ha vært med ord.

Hva tror dere alternativet er? Det innebærer lovbrudd for å si det forsiktig... 

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...