Gouldfan Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober Markiii skrev (6 minutter siden): Vanlig dating har ingenting med sexkjøp å gjøre. Jeg tilbakeviser poenget ditt. Ærlig talt, du må finne deg bedre kilder. Du kommer med fantasier. Har du vært der i voksen alder? 1 Lenke til kommentar
Markiii Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober Gouldfan skrev (5 minutter siden): Kjøp av sex er jo kriminelt i Norge, helt ok i min bok. Så er ikke så rart at menge norske jenter tenker sånn. Jeg for eksempel har aldri flydd med fly og jeg har aldri vært utenfor Europa. Det er kanskje sært for jenter det også? De som har kjørt med fly har sannsynligvis reist til Thailand og hatt det morsomt der? Det mer fornuftige er å be om en sykdomstest, inklusiv hpv. Det kan også være sær offputing, hpv som man vaksinerer mot idag er det mest dødelige i befolkningen… mht cancer. Hva har alt dette egentlig med tråden å gjøre? Og hvorfor kommer du med så merkelige utsagn? Alle som har tatt fly før har vært i Thailand?! Hæ? Og plutselig snakker du om HPV?! 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober (endret) Markiii skrev (5 minutter siden): Hva har alt dette egentlig med tråden å gjøre? Og hvorfor kommer du med så merkelige utsagn? Alle som har tatt fly før har vært i Thailand?! Hæ? Og plutselig snakker du om HPV?! Alle jeg kjenner som bor der nede eller har vært der forteller lignende historier, jeg har også kone fra Filippinene. Poenget mitt er at det er en annerledes verden i forhold til hvordan det er i Norge. Hpv burde alle teste seg for egentlig. Vitenskapen backer jo det opp. Endret 19. oktober av Gouldfan Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober Markiii skrev (5 minutter siden): Og hvorfor kommer du med så merkelige utsagn? Alle som har tatt fly før har vært i Thailand?! Hæ? Hvor spesifikt står dette? 😅 1 Lenke til kommentar
Markiii Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober Gouldfan skrev (2 minutter siden): Alle jeg kjenner som bor der nede eller har vært der forteller lignende historier, jeg har også kone fra Filippinene. Poenget mitt er at det er en annerledes verden i forhold til hvordan det er i Norge. Hpv burde alle teste seg for egentlig. Vitenskapen backer jo det opp. Vel, det er fantasifulle historier du kommer med. Selvsagt er verden annerledes. Problemet er at du kommer med påstander om verden som ikke henger på greip. Jeg ser i flere tråder at du påstår ting som er helt virkelighetsfjernt. Det er sikkert lurt å teste seg for det ene og det andre, men igjen, hva har det med tråden å gjøre?! 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober Shaolyzm skrev (2 timer siden): For meg så kan jeg godt hjelpe til mer økonomisk om partneren bidrar på en god måte etter evne og er en person med gode verdier, personlighet, lojal, trofast. Men jeg er ikke så interessert i å bidra økonomisk før jeg vet person er bra og vi har et godt veletablert forhold først. Det er så mange som blir spandert på som ikke er interessert i mere dates og så sitter du igjen med regningen etter x antall dates og forsøk. Det er frustrerende. Skjønner deg godt at det må være frustrerende. For oss så har vi gått andre veien. Først få et etablert forhold, og så dra ut sammen på ting som koster. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober (endret) Markiii skrev (1 time siden): Vel, det er fantasifulle historier du kommer med. Selvsagt er verden annerledes. Problemet er at du kommer med påstander om verden som ikke henger på greip. Jeg ser i flere tråder at du påstår ting som er helt virkelighetsfjernt. Det er sikkert lurt å teste seg for det ene og det andre, men igjen, hva har det med tråden å gjøre?! Hva er det du sikter til? I denne tråden eller andre? Fint om du siterer? Om du er uenig i at det er vanskelig for unge norske single menn å si nei takk til alle "vakre" damer som sjekker de opp på butikken osv eller stranda i Asia? Javel.. Det er menneskelig å si ja til om man blir sjekket opp... Forstår ikke hvorfor det er annerledes enn om norske damer sier ja etter å bli påspandert en drink av en hunk på byen i Norge? Endret 19. oktober av Gouldfan 2 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober Gouldfan skrev (10 minutter siden): Det er menneskelig å si ja til om man blir sjekket opp... Det er vel så ofte, om ikke oftere, menneskelig å si nei når man blir sjekket opp. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober (endret) leticia skrev (52 minutter siden): Det er vel så ofte, om ikke oftere, menneskelig å si nei når man blir sjekket opp. Såklart om du ikke liker utseendet eller væremåte til den som sjekker deg opp. Har sagt nei selv, til pen dame, men det var fordi jeg var trist etter et langt samboer forhold som ble slutt. Men om du liker den som sjekker deg opp, så er det ikke så rart om du sier ja.. enten det er i Asia eller i Norge eller Sverige. Jeg tror også det ligger litt i kjønnets natur og la oss forsiktig si instinkt at menn oftere sier ja når de blir sjekket opp av en vakker kvinne.. Endret 19. oktober av Gouldfan 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober Gouldfan skrev (13 minutter siden): Jeg tror også det ligger litt i kjønnets natur og la oss forsiktig si instinkt at menn oftere sier ja når de blir sjekket opp av en vakker kvinne.. Når noe er for godt til å være sant.. Vakre kvinner sjekker ikke. De blir sjekket. Menn som tror de blir sjekket av en vakker kvinne enten hallusinerer eller blir utsatt for en eller annen scam. Jeg har ingen fasit på om ja eller nei er det riktige svaret, eller riktigere for det ene kjønn enn det andre. Det er løpende vurderinger man må gjøre. 2 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober Gouldfan skrev (21 minutter siden): Jeg tror også det ligger litt i kjønnets natur og la oss forsiktig si instinkt at menn oftere sier ja når de blir sjekket opp av en vakker kvinne.. Jeg aner ikke jeg. Jeg bare vet hvordan jeg reagerer selv. Det er utelukkende nei. 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober Simen1 skrev (3 minutter siden): Når noe er for godt til å være sant.. Vakre kvinner sjekker ikke. De blir sjekket. Menn som tror de blir sjekket av en vakker kvinne enten hallusinerer eller blir utsatt for en eller annen scam. Enig i dette. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober leticia skrev (29 minutter siden): Jeg aner ikke jeg. Jeg bare vet hvordan jeg reagerer selv. Det er utelukkende nei. Ja du er jo gift eller samboende om det ikke er endret seg. Men en gang sa du ja, ellers hadde du ikke blitt sammen med noen, om det ikke var arrangert eller noe sånt.. Get my point??? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober (endret) Simen1 skrev (37 minutter siden): Når noe er for godt til å være sant.. Vakre kvinner sjekker ikke. De blir sjekket. Menn som tror de blir sjekket av en vakker kvinne enten hallusinerer eller blir utsatt for en eller annen scam. Jeg har ingen fasit på om ja eller nei er det riktige svaret, eller riktigere for det ene kjønn enn det andre. Det er løpende vurderinger man må gjøre. Det har bare skjedd meg en gang at jeg sa nei, og var på utestedet på hjemstedet mitt, det er lokalt og selvom jeg ikke kjente henne igjen, så var jeg sikker på at det var en ekte sjekking og hun var veldig vakker. Jeg var bare i elendig humør, de andre gangene det har skjedd har jeg sagt ja. Jeg er introvert, så er som regel damer som har sjekket opp meg om jeg ikke har møtt de på date eller kjent de fra før. Endret 19. oktober av Gouldfan 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober @Gouldfan Jeg aner ikke og svarer ikke på vegne av leticia, men jeg stusser på at du er så sikker på at det var han som stilte spørsmålet til henne og ikke omvendt. 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober Gouldfan skrev (5 minutter siden): Ja du er jo gift eller samboende om det ikke er endret seg. Men en gang sa du ja, ellers hadde du ikke blitt sammen med noen, om det ikke var arrangert eller noe sånt.. Get my point??? Vi møttes ikke på byen. Men forstår poenget ditt ja. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober (endret) Simen1 skrev (8 minutter siden): @Gouldfan Jeg aner ikke og svarer ikke på vegne av leticia, men jeg stusser på at du er så sikker på at det var han som stilte spørsmålet til henne og ikke omvendt. Om det var som "vanlig" så sjekket vel han opp henne? Og hun sa ja. Det er såklart vanlig også at begge kjønn sjekker opp den andre part? Hva er verre i at hun sa ja til sin mann eller at menn sier ja til en dame? Leticia er fortaler for likestilling, noe jeg også er, og da er det vel ok att begge kjønn kan sjekke opp og at den andre sier ja eller nei ettersom??? Endret 19. oktober av Gouldfan 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober Simen1 skrev (7 minutter siden): @Gouldfan Jeg aner ikke og svarer ikke på vegne av leticia, men jeg stusser på at du er så sikker på at det var han som stilte spørsmålet til henne og ikke omvendt. Gouldfan skrev (3 minutter siden): Om det var vanlig så sjekket vel han opp henne? Det er såklart vanlig at begge kjønn sjekker opp den andre? Hva er verre i at hun sa ja til sin mann eller at menn sier ja til en dame? Leticia er foretaler for likestilling, noe jeg også er, og da er det vel ok att begge kjønn kan sjekke opp og at den andre sier ja eller nei ettersom??? Til dere begge. Det var ganske gjensidig, og spørsmålet ble vel teknisk sett ikke stilt en gang. Vet man så vet man Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober Gouldfan skrev (13 minutter siden): Men en gang sa du ja, ellers hadde du ikke blitt sammen med noen, om det ikke var arrangert eller noe sånt.. @Gouldfan Jeg bare reagerte på sitatet over her. At hun må ha svart ja for å være i et forhold, som om det ikke falt deg inn at det kan ha vært henne som stilte spørsmålet og han som svarte ja. Poenget er at en person kan være i et forhold uten noen å ha svart ja. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober leticia skrev (1 minutt siden): Til dere begge. Det var ganske gjensidig, og spørsmålet ble vel teknisk sett ikke stilt en gang. Vet man så vet man Nice.. Men poenget er at du aksepterte når alt stemte. Jeg vet ikke men folk blir nok la oss si sjarmert.... Og om det skjer i Norge eller i det store utland er det samme... Mener jeg da såklart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå