Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kunne du vært sammen med en mann som har kjøpt sex i Thailand?


Gjest 3f6c0...605

Anbefalte innlegg

Gjest 3f6c0...605 skrev (På 17.10.2024 den 7:43 PM):

Men så feil kan man ta. Jeg oppdaget at han hadde kjøpt sex i Thailand gjentatte ganger før han møtte meg. Han var altså ikke utro mot meg, siden dette skjedde før han møtte meg. Men det er så ekkelt at jeg ikke takler det og vurderer å forlate ham. Er jeg urimelig?

Mer og mer moderne såkalt "dating" adoptert fra amerikanske medier fremstår som rene transaksjoner uansett, og det er gjerne mannen som må betale så ja kanskje menn betaler, men det er noen som tar i mot de pengene også, så da er vi vel "alle" en gjeng med sexarbeidere og sexkjøpere. Det er dokumentert at det er menn der ute som kjøper sex utelukkende for litt nærhet, ikke at det nødvendigvis er det som skjer i dette tilfellet, men menn opplever mer sosial isolasjon enn kvinner. Uansett for å unngå det motbydelige med sexarbeid, og da snakker vi menneskehandel, tvang, umyndige, sexturisme og generell innblanding fra kriminelle organisasjoner så bør sexarbeid legaliseres, reguleres og beskattes, overlate dette markedet til kriminelle organisasjoner er så ekstremt idiotisk og ikke minst veldig skadelig for mange involvert, og sannheten er at denne type moralisme ikke hjelper til med å få en slutt på det, tvert i mot.  

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skaftetryne32 skrev (3 minutter siden):

Uansett for å unngå det motbydelige med sexarbeid, og da snakker vi menneskehandel, tvang, umyndige, sexturisme og generell innblanding fra kriminelle organisasjoner så bør sexarbeid legaliseres, reguleres og beskattes, overlate dette markedet til kriminelle organisasjoner er så ekstremt idiotisk og ikke minst veldig skadelig for mange involvert, og sannheten er at denne type moralisme ikke hjelper til med å få en slutt på det, tvert i mot.  

Støttes 👆

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Boing_80 skrev (34 minutter siden):

Den kampen er dessverre tapt. Engelske språk uttrykk har fått sterkt fotfeste i Norge og er blitt mer og mer vanlig, men det vet du jo.

Neida, ikke tapt. Er bare å skrive på norsk, ikke vanskeligere enn det. 

Sterkt fotfeste? Pga ytre påvirkninger? Da snakker vi hjernevask, og hjernevask driver vi ikke med her i Norge. Det får andre land ta seg av. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
OMyre skrev (Akkurat nå):

Neida, ikke tapt. Er bare å skrive på norsk, ikke vanskeligere enn det. 

Sterkt fotfeste? Pga ytre påvirkninger? Da snakker vi hjernevask, og hjernevask driver vi ikke med her i Norge. Det får andre land ta seg av. 

Jeg må smile av det du skriver 🙂

Tik-tok, YouTube, Reddit, Instagram, SoMe osv. - alle disse bidrar vel til anglifisering av det norsk språket?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (3 minutter siden):

Mer og mer moderne såkalt "dating" adoptert fra amerikanske medier fremstår som rene transaksjoner uansett, og det er gjerne mannen som må betale så ja kanskje menn betaler, men det er noen som tar i mot de pengene også, så da er vi vel "alle" en gjeng med sexarbeidere og sexkjøpere.

Mange kvinner lar "generørsitet" styre deres valg av partner. Så ja, det er i stor grad horeri i sosialt aksepterte og ordnede former. Men ordene hore, horekunde og prostitusjon er svært belastende ord så mange pynter grisen verbalt og kaller det ferieflørt, sugardating, "gode prospekt", goldigging osv. Det høres ikke like ubehagelig ut som å kalle en spade for en spade. Vi kan også snu på det og si at prostitusjon, horer, horekunder stigmatiseres ved å bevisst velge stygge ord. Hadde vi kalt det "å reise til Sansibar og sugardate / ferieflørte litt" så får det et annet tonefall. Selv om det bare er ordkløyveri.

Lenke til kommentar
Boing_80 skrev (6 minutter siden):

Jeg må smile av det du skriver 🙂

Tik-tok, YouTube, Reddit, Instagram, SoMe osv. - alle disse bidrar vel til anglifisering av det norsk språket?

Det bidrar kun viss vi lar oss påvirke. Litt oppegående personer klarer å sile vekk denne påvirkningen / ikke la seg påvirke. Andre «enklere sjeler» lar seg desverre lett påvirke. 

Endret av OMyre
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Boing_80 skrev (42 minutter siden):

Den kampen er dessverre tapt. Engelske språk uttrykk har fått sterkt fotfeste i Norge og er blitt mer og mer vanlig, men det vet du jo.

Nei, absolutt ikke. Barn læres opp til å bli tospråklige. Et nasjonsbyggene identitetsspråk og et internasjonalt språk til internasjonal bruk. Problemet er når noen enkeltpersoner eller miljøer, f.eks influensere, sauser de to distinkte språkene sammen til en motbydelig ordgrøt. Det er det jeg kaller hvitt søppel, eller på internasjonalt: white trash.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, Simen1 said:

Veldig enig, men jeg har en liten presisering til siste setning. Det gjelder kun når seksuell trakassering eller hudfarge går en bestemt vei. Er offeret en hvit mann får man fint lite respekt og forståelse. Da snues det fort til latterliggjøring, bortforklaring, bagatellisering eller til og med victim-blaming.

Det er helt riktig ja.

Lenke til kommentar
leticia skrev (4 timer siden):

Tja. Det er vel mest måten du ytrer dem på. Jeg er enig i endel av det du skriver, men også uenig i endel. Jeg syns at du til tider bruker et vulgært språk og generaliserer altfor mye. Du har bestemt deg at slik er "alle "menn. 

En årsak til at antifeministiske og misogynistiske holdninger får stå mer i fred, kan være at man finner flere støttespillere for slike holdninger her. Likevel så er det gode menn (og kvinner)her inne som tør å si ifra. Normalt så ville jeg sagt ingen nevnt ingen glemt, men i fare for å faktisk glemme noen så vil jeg trekke frem de tydelige stemmene til  @knopflerbruce, @Duriello, @AtterEnBruker, @Krig og fred, @Markiii, @Tussi, @Atib Azzad. Til dere som jeg eventuelt måtte ha glemt, det er bare å henge seg på denne lista her som tør å si ifra om antifeministiske / misogynistiske holdninger. 

 

At ditt innlegg fremhever noen positivt, kan føre til at andre føler seg fremstilt negativt, selv om det ikke nevnes direkte. Når noen blir løftet frem som eksempler på gode personer, kan det skape en uuttalt kontrast til de som ikke blir nevnt.

Dette kan gi inntrykk av at de som ikke blir fremhevet, har "dårlige" holdninger, selv om det ikke sies direkte. Ros til én gruppe kan dermed indirekte oppfattes som kritikk av andre.

Det komiske er at en av brukerne har sagt at de ikke er feminist og en annen har sagt at innlegg  til en bruker (som blant annet skrev personangrep) var innafor. (noe vedkommende selv har skrevet i et innlegg). Så er det opp til deg om du synes dette er bra.

Boing_80 skrev (1 time siden):

Ok.

Du hadde absolutt ikke feil og jeg regner med at mange tolket dette som deg.

Endret av Kassettspiller
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (14 minutter siden):
 

At ditt innlegg fremhever noen positivt, kan føre til at andre føler seg fremstilt negativt, selv om det ikke nevnes direkte. Når noen blir løftet frem som eksempler på gode personer, kan det skape en uuttalt kontrast til de som ikke blir nevnt.

Dette kan gi inntrykk av at de som ikke blir fremhevet, har "dårlige" holdninger, selv om det ikke sies direkte. Ros til én gruppe kan dermed indirekte oppfattes som kritikk av andre.

Det komiske er at en av brukerne har sagt at de ikke er feminist og en annen har sagt at innlegg  til en bruker (som blant annet skrev personangrep) var innafor. (noe vedkommende selv har skrevet i et innlegg). Så er det opp til deg om du synes dette er bra.

Du hadde absolutt ikke feil og jeg regner med at mange tolket dette som deg.

Godt observert!

Endret av Boing_80
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest b96cd...614
2 hours ago, Milhouse85 said:

Velkommen til internett. Det er noen emner som stort sett alltid ender med utskeielser, personangrep og folk (les: brukere) som av en eller annen grunn tar enkelte ting meget personlig.

Mitt inntrykk; er at det en overvekt av enslige svært aktive mannlige brukere her inne - med dårlig erfaring på kvinnefronten. Jada, man skal helst ikke generalisere. Men etter å ha hengt her et par år nå; så ser jeg at dette går igjen. 

Så det å forvente en saklig diskusjon når brukergruppen består av en gjeng menn (med ei og annen dame her og der..) som er i overkant aktive (de fleste svar man får; er fra svært aktive brukere...) - skal ikke gå så langt å kalle det en incel-suppe av brukere. Men av og til begynner jeg å lure.

Dessverre ser jeg mange rare, nedlatende og gammeldagse holdninger ovenfor kvinner - direkte og indirekte; hos mange brukere. Særlig når det dreier seg om spørsmål relatert til dating, sex og lignende. Folk som omtrent går direkte på kvinnen som "problemet til alt". For å sette det på spissen.

Emner som kjønnsroller, sex og samliv, forhold, dating og rasisme - blir ofte ganske opphetet, og ender med kraftig moderering eller full stengning tråden. 😜

Jeg tror debatten/diskusjonen hadde blitt vesentlig nyansert dersom det var en god blanding av folk med ymse bakgrunn. Men når brukermassen er såpass ensidig, så kan man ikke forvente den mest konstruktive og saklige diskusjonen heller.

Da er det greit å se på alle svar med et lite skråblikk og ta ting med en klype salt. Ikke ta ting så seriøst.

Utfordringen; er at det er vanskelig - når det tross alt er en svært personlig sak TS ønsker svar på.
Så da kan det oppleves veldig sårt for TS å få svært negative kommentarer, eller ting som oppfattes deretter.

Så er det jo heller ikke å skjule - at det er lett å misoppfatte ting som er skrevet, når sarkasme er en gjengående greie som er lett å misforstå... og folks retorikk av og til er ganske så,,, ehhh... rar.

>

At folk sammenlikner sexkjøp med ONS, og bruker argumenter med at "jammen, kvinner kjøper jo også sex..." - hvor de måtte reise til... og at til og med ekteskap kan sammenliknes med sexkjøp. Da blir det for dumt og usaklig sett i mine øyne. Det er jo langt bortivekkistand fra det TS egentlig spør om... er det ikke?

Hilsen Milhouse*

  Hide contents

* en lettere arrogant og bedrevitende forumbruker man fort kan bli irritert på.😜
** som er drittlei nedlatende kvinnesyn på ymse forum
*** som syns sexkjøp i Thailand er noe av det laveste man kan komme; når det gjelder kjøp av sex!

 

Bra skrevet. Det er her det burde blitt tatt en avstikker og opprettet tråden, "Kan seksuelt utroskap redde forholdet?". Du får en tommel opp av meg.

Anonymous poster hash: b96cd...614

Lenke til kommentar
2 hours ago, leticia said:

Hadde det enda vært et godt poeng der. Det var grønn 420 og theo343 som dro frem antifeminisme og diskriminering. Jeg svarte bare på tiltale. Det hadde vært mer naturlig å sitere en av dem. Så kan man bare tenke seg til hvorfor det nok en gang var meg som havnet i søkelyset hos vedkommende bruker. ;) 

Men skal jeg ta påstanden hans seriøst så handler sexkjøp og den industrien der absolutt om feminisme. 

 

Hvorfor du havnet i mitt søkelys? Det gjør du  absolutt ikke. Jeg svarer på innleggene og det som kommuniseres. Ikke personen som skriver det. Det blir jo litt sært at du hinter om dette.

Endret av Theo343
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Men hvor er personangrepene. La oss få de frem i lyset fremfor å snakke ullent om de :)  

15 hours ago, Grønn420 said:

Det jeg syns er rart er at det blir reaksjoner når jeg ytrer mine holdninger, men når mennene her inne som er antifeministiske og misogynistiske ytrer sine, så får det stå i fred og ro. Det er akseptert med dårlig kvinnesyn og holdninger rettet mot kvinner her inne, men ikke omvendt så dette er nok ikke stedet for meg. 

Er dette personangrep? Tja, bare hvis det faktisk treffer. Men jeg tviler på at noen her har årsak til å føle seg truffet. Å kalle noen for rasist kan være et personangrep, men de fleste som faktisk ikke er det bryr seg sjelden.

Nå skal ikke jeg bedømme hva som er personangrep og ikke. Men jeg tror det gavner hele tråden bedre om man heller enn å si "noen driver med personangrep" rett og slett bare siterer det. 

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
2 hours ago, Simen1 said:

Jeg synes det lukter hvitt søppel av overdreven bruk av engelsk. Det er også ødeleggende for vår identitet og kultur å bruke det i dagligtale. Alle kan bruke det som andrespråk hvis nødvendig, men det er lavmåls å bidra til å gjøre norsk til en suppe av "norwenglish".

Haha ironien er tykk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 hours ago, Boing_80 said:

Veldig smart å splitte opp gruppen av de mannlige medlemmene slik at det den ene gruppen består av "snille" menn mens den andre av "idioter". Splitt og hersk, en velkjent metode for å skape splittelse.

En gjennomgående trend her det. At man drar med seg en gruppe fra kjønnet som "allierte" i trashingen av det samme kjønn. Det får jo også disse individene til å føle seg som overlegne representanter for sitt eget kjønn. På den måten slipper man å stå alene om argumentene. For noen tenker jo at jo flere som er med på diskrediteringen jo sannere er det. Det kalles "mob" ikke sannhet.

Endret av Theo343
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Theo343 skrev (34 minutter siden):

Hvorfor du havnet i mitt søkelys? Det gjør du  absolutt ikke. Jeg svarer på innleggene og det som kommuniseres. Ikke personen som skriver det. Det blir jo litt sært at du hinter om dette.

Det var ikke deg jeg siktet til. 

Endret av leticia
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

 

4 hours ago, leticia said:

Da ser vi nok forskjellige ting. Jeg syns at mye av holdningene her inne omhandler misogyni og antifeminsme, gjerne i en salig  blanding av konservatisme og religiøs overbevisning.

Jeg har da ikke sagt at det ikke finnes menn med dårlig kvinnesyn hverken her eller i landet ellers. Men det jeg svarer på er når dere generaliserer alle menn basert på utsagnene til disse få. For det er ikke greit.

Quote

Du skriver i fortid her. Det er fremdeles viktig å bekjempe kvinnediskriminering. Man greier fint å bekjempe diskriminering av menn på samme tid.

Jeg skriver ikke i fortid, jeg skriver om fortid. Dvs. når kvinnediskriminering var et stort problem også her i landet. Jeg har aldri hatt problemer med å si i fra når det foregår diskriminering. Både mot kvinner, menn eller andre grupper i samfunnet.

Quote

Problemet får vi når noen tenker at for at andre skal få rettigheter så skal de miste sine rettigheter. Slik er det ikke. Å løfte noen opp på et nivå, betyr ikke at noen andre skal ned til et lavere nivå. Man "mister" kanskje bare sitt maktovertak, og det er det ikke alle som liker, og ønsker å gjøre det de kan for å hindre. 

Her er vi enige. Ønsker man likhet blir det meningsløst å fortsette mot dominans og undertrykkelse. Men det er jo det som dessverre ofte det som skjer og vi ser de samme trendene her som i mange andre kamper.

Quote

Kampen (for min del) om omsorg for barn for menn begynte heller ikke for 10 år siden, men allerede for 25 år siden. 

Ja den begynte faktisk allerede når jeg var på 90-tallet når flere kamerater slet med å få omsorgsrett for barna sine og barn ble brukt som brikker i maktspill mot fedre. Så det er helt riktig. Jeg vurderte å skrive "flere tiår" men da hadde nok noen følt seg fornærmet på det også.

Men bravo at du har kjempet for menn som har blitt diskriminert. Jeg har også gitt deg ros for å hjelpe de som ikke lenger takler arbeidslivet.

Quote

Du kunne virkelig ha lurt meg der. Jeg ser nemlig ikke at du bevisst går inn i tråder og skriver når noen tråkker over grensen mot kvinner, som f.eks i tråden om tradisjonelle kjønnsroller, hvor det bl.a. blir skrevet at menn er bedre ledere enn kvinner når det faktisk er det motsatt som er tilfelle. https://lederne.no/artikler/kvinner-leder-best/. Jeg tar ikke for meg resten av den tråden der, det er så mye vanvidd der at jeg valgte å forlate tråden. 

Hvor er det jeg har oversett at man tråkker over mot kvinner? Det må du nesten vise meg for det kan virke som du forveksler meg med noen andre i så henseende. Nå skal det sies at jeg tar meg lange pauser fra slike "hat" tråder her fordi det fort blir mye giftig hat fra enkelte deltakere enn konstruktive innlegg. Samt glasset av hvor mye generaliserende tull man orker å lese fort blir fult.

Men jeg gjør gjerne selvkorreks men da forventer jeg at du viser meg hvor dette har skjedd.

Quote

Så bra at du kjempet mot kvinnediskriminering. Diskrimineringen mot kvinner har ikke tatt slutt selv om også menn opplever å bli diskriminert på noen områder. Så det er ingen grunn til å slutte å kjempe mot kvinnediskriminering, og nå kun fokusere på menn som blir diskriminert. Man kan gjøre begge deler samtidig. 

Som jeg skrev lenger opp. Selvsagt finnes det fortsatt enkelte menn i Norge som har et uverdig kvinnesyn. Akkurat som det finnes kvinner som har et uverdig syn på menn. Jeg sørget egenhendig for å få fjernet en slik leder i vår bedrift bare for få år siden. Nå skal det sies at han lot det gå utover alle, men spesielt kvinner fikk gjennomgå. Så det første jeg gjorde i ny stilling var å gå rett til ledelsen etter ca. 6 måneder og si at dette ikke er greit. De hadde prøvd å bli kvitt denne karen før, men ingen turte å fronte det. Det var ikke noe problem å gjøre. Dessverre mistet vi noen dyktige kvinner som bidro stort til både arbeid og arbeidsmiljø, før vedkommende endelig ble geleidet ut av bygningen.

Nå skal det sies at denne lederen kom fra en annen kultur og han la ikke skjul på at de har et annet syn på ledelse og kvinner.

Quote

Men misogyni lar du fint stå ubesvart. Uheldigvis er det mange flere med deg på dette forumet når det gjelder dette. 

Din oppfatning av hva jeg gjør og ikke gjør er ikke ugyldig, derfor er jeg heller nysjerrig på hvor og når jeg har deltatt i tråder og latt misogyni stå ubesvart. Det er jeg faktisk oppriktig interessert i å vite. 

Som med all kritikk og ros bør det føre til nysjerrighet for man evner ikke alltid å få med seg alt.

Quote

Joda det går fint.  Men slik jeg ser det så angriper man ikke en hel gruppe når man kritiserer holdningene til  enkelte individer som tilhører denne gruppa som går ut på at disse individene ikke ønsker like rettigheter og like muligheter til begge kjønn. 

Det er jo nettopp det som er problemet. Man snakker ikke om enkelte individer når man sier menn. Da generaliserer man alle menn.

PS.
Ang. denne saken med en leder som jeg fikk fjernet. Det er heller ikke lenge siden en kvinne som fikk kritikk for arbeidet sitt urettmessig anklaget 2 mannlige kolleger for seksuell trakassering. Noe som sjokkerte meg for jeg hadde nær kontakt med alle 3 og det foregikk  aldri noe utover lett spøkende tone som hun gjerne selv initierte.  Hun forsøkte også hardt å være politi over hva vi kunne snakke om når vi hadde pauser og det gjorde det rett og slett utrivelig å være på jobb. Alle holdt munn så fort hun nærmet seg fordi hun stadig klaget til avdelingslederen om hva vi snakket om. Selv de andre kvinnene på avdelingen forstod ikke hva hun drev med og hvor anklagene kom fra.

Men lang historie kort. Det endte med en større granskning hvor man også så at hun aldri hadde levert noen av prosjektene hun hadde ansvar for. Det var alltid kollegene som gjorde arbeidet hennes. Man fant ikke noe kritikkverdig hos de anklagede kollegene og hun ble raskt borte. Siste gang jeg så henne hadde hun med en advokat til HR hvor jeg antar at det ble inngått en avtale om en "sluttpakke".

Endret av Theo343
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Milhouse85 skrev (3 timer siden):

At folk sammenlikner sexkjøp med ONS, og bruker argumenter med at "jammen, kvinner kjøper jo også sex..." - hvor de måtte reise til... og at til og med ekteskap kan sammenliknes med sexkjøp. Da blir det for dumt og usaklig sett i mine øyne. Det er jo langt bortivekkistand fra det TS egentlig spør om... er det ikke?

Jeg er enig i at å sammenligne med ekteskap er tåpelig, men jeg mener det kan sammenlignes med kvinner som har hatt mange sexpartnere. Akkurat som kjøp av sex kan tyde på umoral, så kan mange sexpartnere for en kvinne tyde på umoral.

Jeg vil faktisk si at mange sexpartnere for en kvinne tyder mer på at det er noe galt mentalt/emosjonelt, enn for en mann som betaler for sex.

Men der kvinnen med mange sexpartnere i hovedsak "skader" seg selv, vil mannen som kjøper sex kunne risikere å benytte seg av tjenester fra personer som for eksempel er tvunget til det. Altså vil sexkjøp i større grad potensielt kunne være skadelig for andre.

 

 

  

leticia skrev (2 timer siden):

Ja. Jeg tenkte mest på TS sitt hovedspørsmål her, og sexindustrien som foregår der nede og i hvilke former. Derfor poengterte jeg det selv om du hadde døra åpen. Men når du snakker om å avtale på en voksen og ordentlig måte når dette er forbudt i norsk lov å gjøre så syns ikke jeg det er så voksent å lage sånne avtaler likevel. 

Mitt inntrykk er at turistsexindustrien i Thailand (men også andre steder, som Filippinene) i større grad er basert på frivillighet. Den lokale lokale sexindustrien er mye større enn den for turister, og har langt flere som jobber under tvang.

For de som jobber opp mot turister, så er det større grad av frihet, de kan ofte velge ut hvilke kunder de selv ønsker seg, og så videre.

Endret av Markiii
Lenke til kommentar
Gjest 5b324...5c4 skrev (3 timer siden):

Som mann så mener jeg at du bør tilgi hans synder fra før dere var sammen.

Anonymous poster hash: 5b324...5c4

Hva om kjæresten din hadde solgt sex før dere ble sammen. Ville du "tilgitt" dette?

 

 

  

Simen1 skrev (2 timer siden):

Mange kvinner lar "generørsitet" styre deres valg av partner. Så ja, det er i stor grad horeri i sosialt aksepterte og ordnede former. Men ordene hore, horekunde og prostitusjon er svært belastende ord så mange pynter grisen verbalt og kaller det ferieflørt, sugardating, "gode prospekt", goldigging osv. Det høres ikke like ubehagelig ut som å kalle en spade for en spade. Vi kan også snu på det og si at prostitusjon, horer, horekunder stigmatiseres ved å bevisst velge stygge ord. Hadde vi kalt det "å reise til Sansibar og sugardate / ferieflørte litt" så får det et annet tonefall. Selv om det bare er ordkløyveri.

Sammenligner du nå vanlig dating med sexarbeid? At "sugardating" er det samme som en helt vanlig date?

Nei, vanlig dating er ikke "horeri i sosialt aksepterte og ordnede former". Man går ikke på date og forventer sex hvis man spanderer en middag. Det er ingen avtale om sex mot vederlag. Så vanlig dating har ingenting med sexarbeid å gjøre.

Endret av Markiii
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 3f6c0...605 skrev (På 17.10.2024 den 7:43 PM):

Jeg trodde at jeg hadde funnet drømmemannen. Men så feil kan man ta. Jeg oppdaget at han hadde kjøpt sex i Thailand gjentatte ganger før han møtte meg. Han var altså ikke utro mot meg, siden dette skjedde før han møtte meg. Men det er så ekkelt at jeg ikke takler det og vurderer å forlate ham. Er jeg urimelig?

Anonymous poster hash: 3f6c0...605

Ettersom hva jeg vet så har alle single gutter sex i Thailand, damene løper etter hvite menn der nede med en eneste gang du går av flyet sies det at ”damene” står med welcome skilt og venter på deg.

Norske gutter er ikke vandt til slik oppmerksomhet, og om man i tillegg kanskje har fått et par øl eller vin på flyet så er det litt vanskelig å si nei hele tiden helt fram til hotellet..

Jeg har ikke vært i Thailand btw, men kjenner folk som har vært der og folk som har flyttet dit.

Endret av Gouldfan
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...