Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kunne du vært sammen med en mann som har kjøpt sex i Thailand?


Gjest 3f6c0...605

Anbefalte innlegg

Gjest 3f6c0...605

Jeg trodde at jeg hadde funnet drømmemannen. Men så feil kan man ta. Jeg oppdaget at han hadde kjøpt sex i Thailand gjentatte ganger før han møtte meg. Han var altså ikke utro mot meg, siden dette skjedde før han møtte meg. Men det er så ekkelt at jeg ikke takler det og vurderer å forlate ham. Er jeg urimelig?

Anonymous poster hash: 3f6c0...605

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei. Han kan reise tilbake til Thailand. 

Nå ville jeg ikke vært sammen med en mann uansett men hadde vært kroken på døra for meg, sett pris på ærligheten hans, for det kan hjelpe deg å velge det riktige. Vær så snill, løp. 

Du er på INGEN MÅTE urimelig, de som påstår noe annet derimot er urimelige. 

Endret av Grønn420
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest b96cd...614
2 minutes ago, Grønn420 said:

Nei. Han kan reise tilbake til Thailand. 

Nå ville jeg ikke vært sammen med en mann uansett men hadde vært kroken på døra for meg, sett pris på ærligheten hans, for det kan hjelpe deg å velge det riktige. Vær så snill, løp. 

Du er på INGEN MÅTE urimelig, de som påstår noe annet derimot er urimelige. 

Hvor går grensen mellom å betale for sex og det å gå ut på byen, spanderer drinker og ende opp med sex? Førstnevnte tjener gjerne kroner.

Anonymous poster hash: b96cd...614

Lenke til kommentar
Gjest 3f6c0...605 skrev (2 timer siden):

Jeg trodde at jeg hadde funnet drømmemannen. Men så feil kan man ta. Jeg oppdaget at han hadde kjøpt sex i Thailand gjentatte ganger før han møtte meg. Han var altså ikke utro mot meg, siden dette skjedde før han møtte meg. Men det er så ekkelt at jeg ikke takler det og vurderer å forlate ham. Er jeg urimelig?

Anonymous poster hash: 3f6c0...605

Menn blir så demonisert av kvinner som tror de er moralens yppersteprestinner.

For kvinner som selger sex cam show på Nakentid er det jo så synd på? Kvinnelige studenter som selger sex ved siden av studiene for å tjene lommepenger, det er moralsk og rettslig helt innenfor?

https://www.universitas.no/prostitusjon/studentene-som-selger-sex/110970

 

– Det er en idiotisk misoppfatning at folk er tvunget til å prostituere seg. Det er bare noe man innbiller seg fordi man ikke tror på at noen kan like å være prostituert. Jeg trives i jobben min og gjør det fordi jeg har lyst, forteller Frøken X.

Hun trekker oppgitt på skuldrene, og legger til at det nok er noen som er tvunget inn i arbeidet, men i liten grad.

PS: Merk dere at jeg ikke er forkjemper for prostitusjon selv om enkelte i denne tråden virker å ha trukket den konklusjonen. Det er en uting i mine øyne og det er bra at vi har strenge lover og regler mot slikt. Men som med alt annet er også dette temaet nyansert og disse nyansene må vi kunne diskutere samme hvor skittent enn temaet må føles som. Det er de menn som ikke bryr seg om lover og kjøper sex, altså at de bryter loven med overlegg. Men det er en ganske stor gruppe menn som ikke får seg partner, ikke har tilgang til nærhet til en annen osv. Seksualitet er en viktig del av en god helse. Hvordan kan vi hjelpe disse mennene? En ting er sikkert, det nytter ikke bare å be de ta seg sammen og være menn for det har samfunnet hele tiden sagt til dem.

Endret av Boing_80
  • Liker 6
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Eh, som svar på ditt hovedspørsmål... "Kunne du vært sammen med en mann som har kjøpt sex i Thailand?" 

Svar: Ja og Nei.

Hmmmm, her er d litt å ta i betraktning... Kvinner (sikkert menn også). Vel, kvinner og menn har uansett en plikt til å opplyse om eventuell usikker/ ubesytta sex som kan eller har medført en risiko for seksuell smitte når ny partner er involvert.

 

Lenke til kommentar
Gjest 3f6c0...605 skrev (54 minutter siden):

Jeg trodde at jeg hadde funnet drømmemannen. Men så feil kan man ta. Jeg oppdaget at han hadde kjøpt sex i Thailand gjentatte ganger før han møtte meg. Han var altså ikke utro mot meg, siden dette skjedde før han møtte meg. Men det er så ekkelt at jeg ikke takler det og vurderer å forlate ham. Er jeg urimelig?

Anonymous poster hash: 3f6c0...605

Nei,du er ikke urimelig. Du tenker på din egenhelse.

Lenke til kommentar
Grønn420 skrev (41 minutter siden):

Nei. Han kan reise tilbake til Thailand. 

ALLE kan potensielt reise til Thailand i framtida. Absolutt alle! Lykke til som fem-incel.. :roll:

Poenget er at hvis du skal forhåndsdømme folk for hva de potensielt kan gjøre i framtida så må du dømme ALLE. Den logikken fungerer kun hvis du trenger en unnskyldning for å gå i sølibat.

For det andre, hvorfor i all verden skulle han finne på å kjøpe sex når han er i et forhold? Hvis TS gjør det slutt så er vel det et signal om at han bør spare opp til neste sexreise.. Hold han bundet opp i et forhold hjemme i Norge, borte fra sexarbeidere.

Må bare få understreke at hele konseptet kjøp av sex byr meg i mot. Jeg forsvarer på ingen måte kjøp av sex. Men jeg vil uansett si i fra når logiske ressonementer ikke henger på greip.

Endret av Simen1
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Simen1 skrev (1 minutt siden):

ALLE kan potensielt reise til Thailand i framtida. Absolutt alle! Lykke til som fem-incel.. :roll:

Poenget er at hvis du skal forhåndsdømme folk for hva de potensielt kan gjøre i framtida så må du dømme ALLE. Den logikken fungerer kun hvis du trenger en unnskyldning for å gå i sølibat.

For det andre, hvorfor i all verden skulle han finne på å kjøpe sex når han er i et forhold? Eller etter forholdet for den del? Hvis TS gjør det slutt så er vel det et signal om at han bør spare opp til neste sexreise.. Hold han bundet opp i et forhold hjemme i Norge, borte fra sexarbeidere.

Må bare få understreke at hele konseptet kjøp av sex byr meg i mot. Jeg forsvarer på ingen måte kjøp av sex. Men jeg vil uansett si i fra når logiske ressonementer ikke henger på greip.

Konseptet kjøp av sex byr deg ikke imot når du forsvarer det og enda til kritiserer noen for å ha en preferanse for å ikke være sammen med noen som har kjøpt sex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Boing_80 skrev (39 minutter siden):

Menn blir så demonisert av kvinner som tror de er moralens yppersteprestinner.

For kvinner som selger sex cam show på Nakentid er det jo så synd på? Kvinnelige studenter som selger sex ved siden av studiene for å tjene lommepenger, det er moralsk og rettslig helt innenfor?

Ja, wow, demoniserende at man ikke vil være med en mann som kjøper sex. 

For et ekkelt svar. Jeg fatter ikke at damer kler seg av for dere frivillig, tvert imot begynner jeg å skjønne at mange tar betalt. 

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Grønn420 skrev (37 minutter siden):

Ja, wow, demoniserende at man ikke vil være med en mann som kjøper sex. 

For et ekkelt svar. Jeg fatter ikke at damer kler seg av for dere frivillig, tvert imot begynner jeg å skjønne at mange tar betalt. 

Dere? Jeg ville bare forsvare en del menn som sliter med å få seg partner. Ikke at sexkjøp er riktig, men kan ikke disse mennene få litt forståelse istedenfor å bli fordømt? Med forståelse mener jeg at vi begynner å se disse mennene og ikke fordømmer dem uten å ha skjønt hvordan de har det. Det skjer jo hver bidige gang at kvinner demoniserer slike menn. Som at behovene til disse mennene er annenrangs osv.

Endret av Boing_80
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Simen1 skrev (1 minutt siden):

Har du drukket? Leser du ikke hva jeg skriver? Hva er dette slags meningsløs ordsalat?

Det du skriver er at siden man ikke vil være sammen med noen som har kjøpt sex så skal man dømme de for alt mulig annet også. Hva slags logikk er det? La oss si du møter drømmedama, alt er perfekt men vips så har hun visst pult 50 menn. Dette liker du ikke og det gir deg avsmak. Da gir ikke det mening fordi du burde dømme henne for alt annet også? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Boing_80 skrev (2 minutter siden):

Dere? Jeg bare ville forsvare en del menn som sliter med å få seg partner. Ikke at sexkjøp er riktig, men kan ikke disse mennene få litt forståelse istedenfor å bli fordømt? Det skjer jo hver bidige gang at kvinner demoniserer slike menn. Som at behovene til disse mennene er annenrangs osv.

Sliter med å få seg partner? Han betaler jo ikke den prostituerte for å gi han kjærlighet, men å ri pikken hans. Det er da bare å fortsette med det. Om det er sånn at en prostituert kvinne hvor han kun bruker henne for sex og tilbyr henne penger for det, og en kjæreste er likestilt med dette, så ser jeg absolutt INGEN grunn til at kvinner skal inngå i intime relasjoner med menn. 

De kan vær så god få dekket behovene sine med sexkjøp, bryr ikke meg. Men kom ikke til meg og si at jeg ikke skal "demonisere" en mann fordi han kjøper sex. Det er ekkelt, og jeg vil ikke ligge med eller være med en mann som har gjort det. Det er begrenset hvor mye forståelse vi skal gi disse rare biologiske instinktene deres. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Til ditt hovedspørsmål. Nei det kunne jeg ikke. Det er hele den tankegangen bak om at hun bare er noe som han kan kjøpe for sin egen nytelses skyld, akkurat som om han gikk ut for å kjøpe seg en hvilken som helst annen eiendel. Null respekt for kvinner. Ikke en jeg ville tatt i med ildtang.  Jeg holder med deg at det er ekkelt, og syns ikke du er urimelig om du velger å gå fra han. For meg er det ingen relevans at dette har skjedd i Thailand, men det forsterker jo det hele hvis dette er snakk om utnyttelse av fattige kvinner. 

Simen1 skrev (8 minutter siden):

For det andre, hvorfor i all verden skulle han finne på å kjøpe sex når han er i et forhold?

Det er da flere som gjør dette, fordi de ikke er fornøyd i forholdet de er i, evt at de søker spenning i hverdagen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Boing_80 skrev (Akkurat nå):

Mine behov? Jeg snakker ikke om meg selv. Ikke kom med stråmenn nå. 

Bla bla. Om du har et problem med at kvinner ikke vil være sammen med menn som kjøper sex, så bør du gå i deg selv. Det er ingenting i veien for at mannen kan fortsette å kjøpe sex, hvorfor skal han finne seg en kjæreste om han bare kan kjøpe det? Nettopp. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...