Neptun1 Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april JornHansen skrev (6 minutter siden): Det finnes titalls andre eksempler fra siste tiår. Det er ikke min oppgave å få deg til å slutte å drite deg ut i offentligheten ved å vise din totale mangel på realitetsorientering. OK. Skal ikke spørre deg om noe "innlysende" flere ganger. 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Neptun1 skrev (22 minutter siden): Det hadde de ikke vært om vi praktiserte samme kultur som dem. - da hadde de flyttet fra Norge. Men sammenhengen evner de ikke å begripe. Det er derfor de er u-land. Du skriver så mye idiotisk. Men motstand fra meg skal du fortsette å få for jeg er drittlei folk som deg rett og slett taler ut fra uvitenhet. 2 1 Lenke til kommentar
rabler Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april 2 hours ago, Boing_80 said: Så godt sagt! De som føler at norsk kultur og tradisjon er under trussel må se seg selv i speilet og reflektere over hvem de er. Det er ingen som hindrer folk i å lage tradisjonell norsk mat. Ingrediensene finner man vel i butikken? Det er heller ingen som ikke kan lytte til norsk folkemusikk. Hva er problemet? I forhold til kirken da religion er et populært argument, det er ingen som blir nektet å beøke kirker. Hvor er problemet? Det er ikke min feil at mange nordmenn liker indisk mat. Taco er veldig populært. Vil alt dette utvanne norsk kultur? Hva!? Er ikke fredagstaco norsk kultur? 1 1 Lenke til kommentar
Neptun1 Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april (endret) Boing_80 skrev (24 minutter siden): Du skriver så mye idiotisk. Men motstand fra meg skal du fortsette å få for jeg er drittlei folk som deg rett og slett taler ut fra uvitenhet. Du yter ingen motstand. Henger ikke med rett og slett. Problem: kan ikke si hva jeg mener og hvor mye du tar feil. Det vil straffe seg - for meg. Endret 17. april av Neptun1 2 1 Lenke til kommentar
rabler Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april 47 minutes ago, Neptun1 said: Det hadde de ikke vært om vi praktiserte samme kultur som dem. - da hadde de flyttet fra Norge. Men sammenhengen evner de ikke å begripe. Det er derfor de er u-land. Hvem er de? Hva slags kultur? 3 Lenke til kommentar
Neptun1 Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april rabler skrev (2 minutter siden): Hvem er de? Hva slags kultur? islam og klan/stammekultur. Ingen slike land er suksessfulle og gode å bo i. Det er derfor de vil bo i Vesten, som de egentlig hater - uten å skjønne noen sammenhenger. 3 1 Lenke til kommentar
Ole-Br Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Neptun1 skrev (1 time siden): Ett! - av en upolitisk karikaturtegner på nettstedet Document. Trodde du skulle liste opp på rekke og rad fremstillingene du henviste til fra norske medier. Litt tynt.. (pent sagt) Er du seriøs? Fremstillinger av svarte som aper i rasistiske beskrivelser har en lang historie. Dette er allmennkunnskap. Trodde du det startet på internett? 3 Lenke til kommentar
rabler Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april 4 minutes ago, Neptun1 said: islam og klan/stammekultur. Ingen slike land er suksessfulle og gode å bo i. Det er derfor de vil bo i Vesten, som de egentlig hater - uten å skjønne noen sammenhenger. Akkurat det jeg trodde. Du aner faktisk ikke noe som helst. 3 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Er persere svarte? Er Iran i Afro-Amerika? Lenke til kommentar
JornHansen Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Neptun1 skrev (21 minutter siden): islam og klan/stammekultur. Ingen slike land er suksessfulle og gode å bo i. Det er derfor de vil bo i Vesten, som de egentlig hater - uten å skjønne noen sammenhenger. 3 1 Lenke til kommentar
Neptun1 Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april rabler skrev (9 minutter siden): Akkurat det jeg trodde. Du aner faktisk ikke noe som helst. Nei, ingenting.. Mens du utstråler dybdekunnskaper om hvor bra 3. verdens kultur og kunnskaper egentlig er for Norge og Vesten. 2 Lenke til kommentar
JornHansen Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april (endret) Neptun1 skrev (19 minutter siden): Nei, ingenting.. Mens du utstråler dybdekunnskaper om hvor bra 3. verdens kultur og kunnskaper egentlig er for Norge og Vesten. Hva hadde Norge vært uten kebab? …eller kanel for den saks skyld. Endret 17. april av JornHansen 4 1 Lenke til kommentar
Crooked Cracker Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april jjkoggan skrev (9 timer siden): It's not morally equivalent to attack people that belong to marginalized groups as it is for marginalized groups to attack those who marginalize them. Kicking someone while they are down is not morally equivalent to kicking someone when they tower over you. Both actions are immoral but not equivalent. As I told you pages ago, you can't apply power relations within certain societies to entire races across the world, or each individual case. 3 Lenke til kommentar
Bing123 Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april (endret) 11 hours ago, Boing_80 said: Tror du helt ærlig at det vil skje? I så fall har du med flere svelget propagandaen rått. Jeg tror at når din refleks er å komme sånne usakligheter, så må det bety at du ikke har noe som helst argument. Jeg syns det er påfallende at feks Abid Raja nå har snudd fra å påstå at frykten for "svenske tilstander" var nettopp FrP-propaganda, til å nå gå i bresjen selv for å unngå det. Ikke det Norge jeg vokste opp i Endret 18. april av Bing123 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april Bing123 skrev (55 minutter siden): Jeg tror at når din refleks er å komme sånne usakligheter, så må det bety at du ikke har noe som helst argument. Jeg syns det er påfallende at feks Abid Raja nå har snudd fra å påstå at frykten for "svenske tilstander" var nettopp FrP-propaganda, til å nå gå i bresjen selv for å unngå det. Ikke det Norge jeg vokste opp i Raja er en politiker og de er kjent for å snu kappen etter vinden. 2 Lenke til kommentar
Bing123 Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april 7 minutes ago, Boing_80 said: Raja er en politiker og de er kjent for å snu kappen etter vinden. Han gjorde det samme som du, mente bare blankt at: "det kommer ikke til å skje". I kraft av å være politiker så bruker han mye mer tid og har rådgivere som jobber med faktiske data, i motsetning til deg. Spørsmålet er bare når du innser det samme, og at det ikke er noe "propaganda". Og tilbake til utgangspunktet jeg svarte på, det er dette folk frykter. Ikke at kjøttboller og brun saus forsvinner til fordel for taco. Quote – Skal majoritetssamfunnet i Norge tåle at jenter med minoritetsbakgrunn ikke opplever den friheten vi tar for gitt, sier han spørrende, og legger til: – Skal vi tåle at muslimer ikke aksepterer homofile eller at jenter kan bestemme over sitt eget liv? Så har du politiet sitt perspektiv: Svenske tilstander er i ferd med å bli nordiske tilstander Lederne for de fem største politiforbundene i Norden) Politiets trusselvurdering 2025 tegner også et dystert bilde på utviklingen. Så alt er bare politiker-propaganda, eller kan det være du som ikke vil se? 3 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april (endret) Bing123 skrev (1 time siden): Jeg tror at når din refleks er å komme sånne usakligheter, så må det bety at du ikke har noe som helst argument. Jeg syns det er påfallende at feks Abid Raja nå har snudd fra å påstå at frykten for "svenske tilstander" var nettopp FrP-propaganda, til å nå gå i bresjen selv for å unngå det. Ikke det Norge jeg vokste opp i ...Abid Raja vokste jo bokstavelig talt opp i et Norge med gjenger og gjengoppgjør, som forsvant over tid på grunn av politiske og sosiale tiltak. https://www.nrk.no/norge/nulltoleranse-mot-gjengkriminalitet-1.916127 Hva faen, har han slått seg hardt i hodet? --- Det som finansierer dagens gjengkriminalitet er salg av narkotika, som selv kongehuset og stortingspolitikere og stjerner i FrP bidrar til å finanisere. Endret 18. april av Red Frostraven 4 2 Lenke til kommentar
JornHansen Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april Jeg merker meg at brunskjortene i denne tråden ikke har historiekunnskaper: https://www.klikk.no/truecrime/gjengene-som-gjorde-oslos-gater-utrygge-pa-1950-tallet-1/4034601 4 3 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april JornHansen skrev (19 minutter siden): Jeg merker meg at brunskjortene i denne tråden ikke har historiekunnskaper: https://www.klikk.no/truecrime/gjengene-som-gjorde-oslos-gater-utrygge-pa-1950-tallet-1/4034601 Flott om du bruker link som ikke er bak betalingsmur. 🙂 Som f.eks https://www.nettavisen.no/blackie-gjengen/frognerbanden/vikagjengen/alt-var-ikke-bedre-for/s/12-95-3256448 2 Lenke til kommentar
rabler Skrevet 18. april Del Skrevet 18. april 57 minutes ago, JornHansen said: Jeg merker meg at brunskjortene i denne tråden ikke har historiekunnskaper: https://www.klikk.no/truecrime/gjengene-som-gjorde-oslos-gater-utrygge-pa-1950-tallet-1/4034601 Jeg rettet det for deg. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå