Gå til innhold

Rasisme mot Hvite

Anbefalte innlegg

Neptun1 skrev (20 timer siden):

Men de oppfordres til å søke!
Er det helt uproblematisk å ansette menn fra MENA eller Afrika med tanke på kvinnesynet deres? 
Om jeg hadde vært arbeidsgiver så hadde jeg kviet meg for dette med begrunnelse at mange f.eks. nekter å håndhilse med kvinner - og viser dem liten eller ingen respekt.
Både med tanke på kvinnelige ansatte og forretningsforbindelser.

Men det faller visst veldig lett for enkelte å ikke kreve et minimum av normal folkeskikk og vilje til tilpasning av fremmedkulturelle. Oppførsel vi forventer av nordmenn og vestlige.

Så fordomsfullt, ensporet og vås fra ende til annen. Jeg skjønner virkelig hvorfor folk som deg blir truet av at det er innvandrere i reklamer. Den hvite mannen eier jo tydeligvis ikke baller siden han blir truet av alt. Må for steike skjerpe dere. Makan til sutring og jamring.

Jeg skriver rett fra levra og tror ikke kommentaren min er noe særlig verre enn andres i denne tråden.

Endret av Boing_80
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Boing_80 skrev (3 timer siden):

Så fordomsfullt, ensporet og vås fra ende til annen. Jeg skjønner virkelig hvorfor folk som deg blir truet av at det er innvandrere i reklamer. Den hvite mannen eier jo tydeligvis ikke baller siden han blir truet av alt. Må for steike skjerpe dere. Makan til sutring og jamring.

Jeg skriver rett fra levra og tror ikke kommentaren min er noe særlig verre enn andres i denne tråden.

Hva har dette med kommentaren du siterte å gjøre?

I Norge og andre vestlige land er det ikke mye mandig å undertrykke kvinner, emigere til vestlige land for å bli tatt vare på og kvotert frem på bakgrunn av sin etniske opprinnelse.
Godt omdømme i Norge er noe man gjør seg fortjent til ved gode gjerninger, ikke ved å true seg til "respekt" - slike normen er hos fremmedkulturelle.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Neptun1 skrev (20 timer siden):

Hva har dette med kommentaren du siterte å gjøre?

I Norge og andre vestlige land er det ikke mye mandig å undertrykke kvinner, emigere til vestlige land for å bli tatt vare på og kvotert frem på bakgrunn av sin etniske opprinnelse.
Godt omdømme i Norge er noe man gjør seg fortjent til ved gode gjerninger, ikke ved å true seg til "respekt" - slike normen er hos fremmedkulturelle.

Hvem truer seg til respekt? Du snakker om mandig? Incel gutta/Woke hylekoret er jo prakteksemplarer av menn. Nei, du lider dessverre av vrangforestillinger som det ikke finnes noe kur for. Kunnskaper er jo gift vil jeg anta.

Gamergate gutta må jo ha blitt kastrert uten bedøvelse for maken til jamring har jeg ikke vært i nærheten av. Disse hvite gutta takler ikke at spillfigurer presenteres som homofile etc. Så hvem er mandig og det motsatte her?

Endret av Boing_80
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...