Ænema Skrevet 1. desember Del Skrevet 1. desember (endret) å her ble jeg (igjen) påminnet om hvorfor jeg ikke gidder/gadd dette forumet hvor hat mot hvite er lov, og i full blomst Endret 1. desember av Ænema 2 2 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 1. desember Del Skrevet 1. desember StringMulen skrev (På 30.11.2024 den 10:14 AM): Fra minst til mest: Slik ble søkerne diskriminert Norsk navn, ingen religion Norsk navn, kristen tilhørighet Innvandrere fra Europa, USA og Vest-Europa, ikke-religiøs eller med kristen bakgrunn Øvrige land, men med kristen tilhørighet Land utenfor Europa og USA, ikke-religiøs Navn fra muslimske land, med muslimsk tilhørighet Jeg er imponert over at dette stemte med mistankene mine. Jeg er virkelig en mann begavet med kvinnelig intuisjon Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. desember Del Skrevet 2. desember Tåkefyrste skrev (På 25.11.2024 den 10:41 PM): Det er ingen land i verden med hvite mennesker som flertall der minoriteter blir undertrykket lengre. Eh... jo. Vi trenger ikke reise lengre enn til nabolandet vårt. 3 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. desember Del Skrevet 2. desember (endret) 3 hours ago, Snikpellik said: Eh... jo. Vi trenger ikke reise lengre enn til nabolandet vårt. Menneskerettigheter står generelt veldig svakt i Russland, det er ikke noe spesifikt for minoriteter. Men gratulerer, du fant ett land i verden hvor hvite styresmakter er slemme. Jeg tror ikke vi skal gjøre noen sammenligning med andre ikke-hvite land, det blir rått parti. Endret 2. desember av Tåkefyrste 2 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 2. desember Del Skrevet 2. desember (endret) Tåkefyrste skrev (5 timer siden): Menneskerettigheter står generelt veldig svakt i Russland, det er ikke noe spesifikt for minoriteter. Men gratulerer, du fant ett land i verden hvor hvite styresmakter er slemme. Jeg tror ikke vi skal gjøre noen sammenligning med andre ikke-hvite land, det blir rått parti. Folk generellt har det bedre i andre vestlige land enn i Russland når det gjelder menneskerettigheter men du skal had det meget vanskelig å finne på et vestlig land hvor et svart hud ikke gjør det mer sannsynlig at du er fattigere, arbeidsledige, har mindre sosial mobilitet, bor i farligere områder med høyere kriminalitet og konsentrert fattigdom, går på dårligere skoler og erfare rasediskrminering enn et hvit hud. Endret 2. desember av jjkoggan 2 2 Lenke til kommentar
Nasjonalisten Skrevet 3. desember Forfatter Del Skrevet 3. desember 2 hours ago, jjkoggan said: men du skal had det meget vanskelig å finne på et vestlig land hvor et svart hud ikke gjør det mer sannsynlig at du er fattigere, arbeidsledige, har mindre sosial mobilitet, bor i farligere områder med høyere kriminalitet og konsentrert fattigdom, går på dårligere skoler Det har lite med rasisme å gjøre. Det er mange faktorer det kan være som du burde kunne anerkjenne, deriblant kultur og traumatiserte folk, og egne valg om bosted. Jeg anerkjenner at det også er fundamentale forskjeller mellom grupper. Om rasisme var en stor faktor, så ville nok ikke tamiler, pakistanere eller vietnamesere gjøre det så bra. Hvite gjør det ikke dårlig selv om vi er offer for åpen rasisme fra alle sider, og systematisk diskriminering mot hvite i alle institusjoner, hvite folk bor også i de farlige nabolagene, og går på de dårlige skolene. 3 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember 1 OT innlegg er fjernet. Dette innlegget skal ikke kommenteres, tilbakemeldinger tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå