leron Skrevet 17. oktober Del Skrevet 17. oktober (endret) Hei, under fadderuken på UIO så opplevde jeg en person som nesten kledde seg halvnaken (skjørt og viste navle) og snakket stadig vekk om stripping, samt utføre strippe dans mitt på fortauet. Samme person har endt opp med å henge på Irish pub, hvor en stadig blir kastet ut, samtidig som en har sex fritt vilt med tilfeldige mennesker Burde jeg som student være beskymret for slik atferd, og sende beskymringsmelding til DPS? Takk for svar Endret 17. oktober av leron Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. oktober Del Skrevet 17. oktober leron skrev (19 minutter siden): Burde jeg som student være beskymret for slik atferd Som student, nei. Som venn/venninne, kanskje. En venn bør kanskje hjelpe personen få kontroll på alkoholen slik at de ikke blir kastet ut av utesteder ofte. Å ha sex med tilfeldige mennesker er helt greit hvis de vil det. "Stripping" eller liknende er også helt greit så lenge det ikke går negativt utover andre (f.eks. trakasserende oppførsel). leron skrev (21 minutter siden): og sende beskymringsmelding til DPS? Nei, det høres ut som en overreaksjon på en festkultur som ikke er unormalt blant unge studenter. Mitt inntrykk av innlegget er at du kanskje er en tilflyttet student som kommer fra et mye roligere miljø og kanskje får et lite kultursjokk. Ikke uvanlig det. Folk fester på ulik måte, der noen er litt mer "crazy" i andres øyne, men som kanskje de selv er helt komfortable med. Viktigste er om det man gjør går utover andre eller om det kun er en selv. 1 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 17. oktober Del Skrevet 17. oktober Er du TS, den samme personen som startet denne tråden?: Link 1 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 17. oktober Del Skrevet 17. oktober Her ser du nok mest truleg problemer som ikkje finnes. Det å kle seg nesten halvnaken betyr vel at personen er 1/4 naken? Å ha nakne leggar og skjorte som ikkje går heilt ned i buksa/skjørtet er ikkje ein unormal klesstil. At ein snakker om stripping er det ingenting galt i, heller ikkje om dette er det einaste temaet som personen snakkar om (sjølv om eg tviler på at det er tilfellet). No veit eg ikkje heilt i kva du legg til begrepet "strippe dans", men med tanke på at du reagerer på at nokon er kledd nesten halvnaken så tolkar eg det som at du med stippe dans meiner sensuell dans og ikkje at ein danser og kler av seg fleire plagg. At nordmenn danser på fortauet er nok ikkje heilt normal oppførsel, men det er ganske langt frå å være eit symptom på psykisk sjukdom. Å henge på irsk pub er heller ikkje eit symptom på psykisk sjukdom, nok ein gong så veit eg ikkje heilt kva du legg i å henge på pubben, det er sjølvsagt forskjell på å være på pub i helga, og det å henge på pubben heile dagane når vedkommande eigentleg skulle være på UiO for å studere. Strengt tatt er det mykje betre for den psykiske helsen at vedkommande bruker fritida si på noko sosialt og ikkje sitt heime på hybelen og drikk. Eit utagerande sexliv med ukjente partnarar utgjer ein risikoatferd, og sjølv om dette heller ikkje er eit teikn på at personen treng hjelp, så er det sjølvsagt ein ting som du som venn med fordel kan snakke med vedkommande om. Om ikkje anna for å påsjå at aktiviteten foregår på så trygg måte som mogleg. Samtidig så har eg litt vanskeleg for å tru 100% på din påstand om at ho har sex med heilt framande mennesker sett i lys av at du mest truleg også har overdreve mykje når du seier at denne personen stripper på gata. Du er heilt sikker på at dette er heilt framande personar og ikkje bekjente som ho berre har eit seksuelt forhold utan å være i eit forpliktande forhold? Eg har igjen litt vanskeleg for å tru på at dette er heilt ukjente personar som ho ikkje veit noko som helst om, for på ein eller anna måte så kjem ho i kontakt med disse personane så sjølv om det ikkje er verken kjærester eller nære vennar så er det vel mest truleg personar som ho kjenner til og har både namn og telefonnummer til? Dersom du kjenner på at du må gjere noko, så er det uansett heilt feil å kontakte DPS. Du har verken noko med å melde frå til DPS og DPS har heller ingen system for å ta imot tilfeldige bekymringsmeldingar. Beste rådet er å ringe hjelpetelefonen for mental helse på 116 123 slik at du kan snakke med profesjonelle og la dei få vurdere om vedkommande treng hjelp. På denne telefonen kan du være anonym, og du kan også legge fram bekymringane dine utan å gi identifiserande opplysningar slik at du får ein objektiv vurdering. Dersom du er overbevist om at vedkommnade er psykisk sjuk (noko som eg tviler på), så er den formelle måten å sende bekymringsmelding å ta kontakt med fastlegen til vedkommande. Namnet på fastlegen får du ved å kontakte Helsenorge og oppgi namnet på ho som du er ute etter fastlegen til. Kven som er fastlegen er ingen sensitiv opplysning. Ofte må du ha litt meir enn berre namnet på vedkommande som til dømes bustadsadresse og ca alder slik at dei på Helsenorge kan sikre seg at det er snakk om rett person og ikkje berre ein med likt namn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå