kittycat Skrevet 16. oktober Del Skrevet 16. oktober jeg har en samoer som ønsker seg et byggesett i julegave, så det jeg lurer på om det er noen nerder her inne som vet hvor man får kjøpt litt avensert byggesett Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 16. oktober Del Skrevet 16. oktober Budsjett? Alder på gubben? Hva slags byggesett er det snakk om? Lego? modellfly? metall? tre? stein? perler? Kanskje lurt å ikke skrive "er det noen nerder her inne"? En smule nedlatende, er det ikke? 3 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 16. oktober Del Skrevet 16. oktober Google er din venn? Ser at modellers.no har i alle varianter. Se på de litt dyrere her, som f.eks. denne? https://www.modellers.no/artesania-latina/57251/hms-endeavour-1-65-artesania-latina Den burde ta en stund ... Lenke til kommentar
kittycat Skrevet 16. oktober Forfatter Del Skrevet 16. oktober Milhouse85 skrev (10 minutter siden): Budsjett? Alder på gubben? Hva slags byggesett er det snakk om? Lego? modellfly? metall? tre? stein? perler? Kanskje lurt å ikke skrive "er det noen nerder her inne"? En smule nedlatende, er det ikke? han er 33år han har snakket om 3d i tre men kan være noe annet også hvis det er avensert nok pris ca 500 - 1000 jeg skjønner ikke helt hvorfor du syns det er nedlatende og spørre om det er noen nerder her Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 16. oktober Del Skrevet 16. oktober (endret) kittycat skrev (1 time siden): jeg har en samoer som ønsker seg et byggesett i julegave, så det jeg lurer på om det er noen nerder her inne som vet hvor man får kjøpt litt avensert byggesett Som nerd så er det lite som overgår denne: https://lekekassen.no/lego-star-wars-75192-millennium-falcon-75192 Kan regne alt fra 24 til 48 timer ren byggetid alt etter hvor erfaren man er med lego/byggesett. Endret 16. oktober av Zepticon Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 16. oktober Del Skrevet 16. oktober De har litt byggesett på Elefun, jeg har kjøpt litt plastikk der for min 3D printer. https://www.elefun.no/rc/byggesett.aspx Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 18. oktober Del Skrevet 18. oktober On 10/16/2024 at 8:56 PM, kittycat said: jeg har en samoer som ønsker seg et byggesett i julegave, så det jeg lurer på om det er noen nerder her inne som vet hvor man får kjøpt litt avensert byggesett Jeg ser stadig vekk byggesett for biler annonsert på AliExpress til priser rundt 400,- (- både under og over -), men jeg aner ikke noe om kvaliteten på dem. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 18. oktober Del Skrevet 18. oktober nebrewfoz skrev (16 minutter siden): Jeg ser stadig vekk byggesett for biler annonsert på AliExpress til priser rundt 400,- (- både under og over -), men jeg aner ikke noe om kvaliteten på dem. Aner ikke om AliExpress, men har sett youtube reviews av byggesett kjøpt på feks Temu. Det er litt hit n miss for å si det sånn. 👍 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 18. oktober Del Skrevet 18. oktober Kor avansert og teknisk vanskeleg vil du ha byggesettet? Byggeset er vanlegvis ikkje spesielt avansert å sette saman, men dei mest avanserte byggesetta krever ofte god tid og syn for detaljar. Sidan du nevner byggesett i 3D i treverk, så tenker eg at det å bygge sitt eige fjernstyrte fly kan være ei fin utfordring. Då kjøper du ikkje eit ferdig byggesett, men heller byggematerialer i balsatre/trefiner og byggeteikningar for korleis flyet skal byggast. Då blir det ei ekstra utfordring at ein fyrst må produsere delane av balasatre, og deretter montere delane. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 18. oktober Del Skrevet 18. oktober Kan anbefale ROKR. Har bygget noen av dem selv, og de holdt meget god kvalitet, samt at instruksjonene var forståelige. De hadde også youtube videoer for de vanskeligste stegene. Eneste jeg trengte i tillegg til produktet var et stearinlys for å smøre inn delene som skulle bevege seg. https://www.amazon.com/ROKR/s?k=ROKR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå