Gå til innhold

avansert byggesett til nerd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Milhouse85 skrev (10 minutter siden):

Budsjett?
Alder på gubben?
Hva slags byggesett er det snakk om? Lego? modellfly? metall? tre? stein? perler?

Kanskje lurt å ikke skrive "er det noen nerder her inne"? En smule nedlatende, er det ikke? 

han er 33år

han har snakket om 3d i tre men kan være noe annet også hvis det er avensert nok

pris ca 500 - 1000

jeg skjønner ikke helt hvorfor du syns det er nedlatende og spørre om det er noen nerder her

Lenke til kommentar
kittycat skrev (1 time siden):

jeg har en samoer som ønsker seg et byggesett i julegave, så det jeg lurer på om det er noen nerder her inne som vet hvor man får kjøpt litt avensert byggesett

Som nerd så er det lite som overgår denne:
https://lekekassen.no/lego-star-wars-75192-millennium-falcon-75192

Kan regne alt fra 24 til 48 timer ren byggetid alt etter hvor erfaren man er med lego/byggesett.

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar
On 10/16/2024 at 8:56 PM, kittycat said:

jeg har en samoer som ønsker seg et byggesett i julegave, så det jeg lurer på om det er noen nerder her inne som vet hvor man får kjøpt litt avensert byggesett

Jeg ser stadig vekk byggesett for biler annonsert på AliExpress til priser rundt 400,- (- både under og over -), men jeg aner ikke noe om kvaliteten på dem.

Lenke til kommentar
nebrewfoz skrev (16 minutter siden):

Jeg ser stadig vekk byggesett for biler annonsert på AliExpress til priser rundt 400,- (- både under og over -), men jeg aner ikke noe om kvaliteten på dem.

Aner ikke om AliExpress, men har sett youtube reviews av byggesett kjøpt på feks Temu. Det er litt hit n miss for å si det sånn. 👍

Lenke til kommentar

Kor avansert og teknisk vanskeleg vil du ha byggesettet?
Byggeset er vanlegvis ikkje spesielt avansert å sette saman, men dei mest avanserte byggesetta krever ofte god tid og syn for detaljar.

Sidan du nevner byggesett i 3D i treverk, så tenker eg at det å bygge sitt eige fjernstyrte fly kan være ei fin utfordring. Då kjøper du ikkje eit ferdig byggesett, men heller byggematerialer i balsatre/trefiner og byggeteikningar for korleis flyet skal byggast. Då blir det ei ekstra utfordring at ein fyrst må produsere delane av balasatre, og deretter montere delane.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...