OMyre Skrevet 18. oktober Rapporter Del Skrevet 18. oktober https://m.imdb.com/title/tt0407362/ og The Blacklist 2 meget gode serier med mange timer underholdning. Lenke til kommentar
Kul_Djevel Skrevet 18. oktober Rapporter Del Skrevet 18. oktober Alfred_A skrev (På 16.10.2024 den 6:27 PM): Her er jeg åpen for alle forslag, kanskje jeg finner en ny serie? Den som dråper sesong 4. Har du aldri sett den så start med sesong 1 Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 18. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 5 hours ago, Wheeljack said: Et par-tre binge-able "case of the week" serier (alle tilgjengelig på Disney+) - White Collar (81 episoder, 8.2 på imdb) - Castle (173 episoder, 8.1 på imdb) - Bones (245 episoder, 7.8 på imdb) Takk, binge-able er et stikkord 🙂 Lenke til kommentar
Alix Skrevet 23. oktober Rapporter Del Skrevet 23. oktober Breaking Bad. Jeg gikk mange år med anbefalinger om å se den,men gjorde det ikke. Etter at jeg så den,har jeg sett den igjen og igjen. Har knapt sett noe bedre i mitt liv. Kan legge til at Better Call Saul som er en spin-off til Breaking Bad kommer sinnsykt nært,da skapt av samme folk. Jeg kan godt si at det finnes en meg FØR Breaking Bad og det finnes en meg ETTER. Er så god at jeg ser den gjerne igjen når som helst. 1 Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 23. oktober Rapporter Del Skrevet 23. oktober Mr.Inbetween (Disney+) om en kriminell småbarnsfar. Har en fantastisk veksling mellom å være dialogdrevet og action. Puster Tarantino i nakken Mørk og koselig og morsom og ubehagelig 1 Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 25. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. oktober Vurderer Halo eller Fallout. Noen erfaringer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå