Powertrainer Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Tulsa king var overraskende bra, er godt igang med sesong 2. Litt nostalgisk med Stallone i hovedrollen. Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Duriello skrev (9 minutter siden): Og Better Call Saul! 😃 Ja den var også veldig bra👍 Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 13. desember Forfatter Del Skrevet 13. desember Fikk ikke sove i natt så ble sittende / liggende i sofa å se de 5 første episoder av Don't Come Home. Horror / scifi uten at det blir spoilers. Opplever serien som bedre enn det trailer forsøker. Trailer - Don't Come Home Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 13. desember Del Skrevet 13. desember Alfred_A skrev (18 minutter siden): Fikk ikke sove i natt så ble sittende / liggende i sofa å se de 5 første episoder av Don't Come Home. Horror / scifi uten at det blir spoilers. Opplever serien som bedre enn det trailer forsøker. Trailer - Don't Come Home Hvor så du den? Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 13. desember Forfatter Del Skrevet 13. desember 1 minute ago, Duriello said: Hvor så du den? Netflix 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 13. desember Del Skrevet 13. desember Alfred_A skrev (2 minutter siden): Netflix Cheerio. Lenke til kommentar
rabler Skrevet 13. desember Del Skrevet 13. desember Ikke en TV-serie, men Ibelin bør alle se. Den går på Netflix. Har ikke hatt lyst til å anbefale den før jeg faktisk så den selv, men nå er det en dokumentar jeg pusher på alt og alle 😁 2 Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 14. desember Forfatter Del Skrevet 14. desember Da var Dexter - Original Sin sin første episode utgitt. Mulig jeg var trøtt i natt, byttet ihvertfall over til en annen serie. For meg personlig var ihvertfall New Blood en voldtekt av serien. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 14. desember Del Skrevet 14. desember Vi har kost oss veldig med Day of the Jackal (IMDB) i det siste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå