GÃ¥ til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kjeder meg - Forslag til tv-serie?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du har Netflix eller Viasat, Blacklist sterkt å anbefale. Har du The Expanse anbefales. Eller selvfølgelig kan man jo begynne å se Star Trek fra starten av - nok å ta av der. Originalserien fra slutten av 60 tallet/begynnelsen av 70, deretter The Next Generation, Voyager, Deep Space 9, Enterprise, Discovery og Strange New Worlds, eller annet Sci-Fi som Stargate, Stargate Atlantis, Stargate Universe. Er du litt mer "gammeldags", hva med Game Of Thrones......

• Liker 1
Lenke til kommentar
On 10/16/2024 at 7:07 PM, torbjornhb said:

The Rings of Power, Avlogga, eller sesonger av 71 grader nord.

Kom med litt info om hva du liker 🙂

Kommer ikke med info hva jeg liker. Mye mer spennende og utforskende med inputs uten filter. Kanskje jeg oppdager noe nytt 🙂 Takker ihvertfall for tips.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
On 10/16/2024 at 7:08 PM, Tangent said:

Hvis du har Netflix eller Viasat, Blacklist sterkt å anbefale. Har du The Expanse anbefales. Eller selvfølgelig kan man jo begynne å se Star Trek fra starten av - nok å ta av der. Originalserien fra slutten av 60 tallet/begynnelsen av 70, deretter The Next Generation, Voyager, Deep Space 9, Enterprise, Discovery og Strange New Worlds, eller annet Sci-Fi som Stargate, Stargate Atlantis, Stargate Universe. Er du litt mer "gammeldags", hva med Game Of Thrones......

Helt var det mye spennende som skal testes 🙂 Hva er Blacklist for noe?

Lenke til kommentar

Veldig mye på Apple+ er bra, For All Mankind, Slow Horses, Severence, Ted Lasso, Morning Show, Shrinking var de jeg kom på nå.

1 hour ago, Alfred_A said:

Helt var det mye spennende som skal testes 🙂 Hva er Blacklist for noe?

OG Daniel Jackson er stor kriminell, plutselig gir han seg over til FBI og informerer om andre kriminelle, var spennende i noen sesonger før det føltes ut som enda en ukentlig krim serie som de drar ut, men var verd det pga James Spader.

• Liker 1
Lenke til kommentar
17 hours ago, Curuion said:

Veldig mye på Apple+ er bra, For All Mankind, Slow Horses, Severence, Ted Lasso, Morning Show, Shrinking var de jeg kom på nå.

OG Daniel Jackson er stor kriminell, plutselig gir han seg over til FBI og informerer om andre kriminelle, var spennende i noen sesonger før det føltes ut som enda en ukentlig krim serie som de drar ut, men var verd det pga James Spader.

Da prøver vi første sesong.

Lenke til kommentar
Alfred_A skrev (PÃ¥ 16.10.2024 den 6:44 PM):

X-Files, Stargate, Dr House, Dag, Big Bang Theory (muligens sett for mange ganger), Dexter og Fringe.

Dr Who?

Yellowstone er en must om du ikke har sett denne. Eeelskee den serien. Litt annen sjanger enn de du har nevnt da, men. 

Endret av Mizzie
Lenke til kommentar

Det kjem sjølvsagt veldig ann på kva du har av preferanser. Av dei nyare seriane så er det eigentleg berre å gå inn for å lese ulike topp 10 lister for å sjå om du finn noko spennande.

Av litt eldre serier som kanskje er innafor ditt serie-segment basert på kva serier du har sett så vil eg særleg dra fram:

Firefly
Freaks and Geeks
Community
The Expanse
Stargate SG1
Barry
Generation Kill
The Bodyguard
Journeyman

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Bruker ikke spesielt mye tid på TV-serier så jeg henger nok litt etter der i forhold til nyere ting flere følger med på, men sikker noe som kan plukkes opp her. Føler vel også at eldre ting er best siden woke forpester mye moderne med forskrudd ideologi som dreper nødvendig kreativitet og perspektiver.

De siste innkjøpene er egentlig disse (som regel på Blu-Ray om mulig)

Gudfaren 1-3 (miniserie)

Sopranos

Mad Men

Game of Thrones (slutt-sessongen tapte seg enormt)

24 Serien

Prison Break (serie med thriller-nerve)

Walking Dead

Fear the Walking Dead

Breaking Bad

Rick & Morty (animert)

Futurama (animert)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...