Alfred_A Skrevet 16. oktober Rapporter Del Skrevet 16. oktober Her er jeg åpen for alle forslag, kanskje jeg finner en ny serie? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 16. oktober Rapporter Del Skrevet 16. oktober Hva er de 5-10 siste seriene du har sett? 1 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 16. oktober Rapporter Del Skrevet 16. oktober https://www.diskusjon.no/topic/717546-serieprat-generell-diskusjon-omrundt-serier-bruk-spoilertags/#comments 1 Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 16. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 10 minutes ago, mobile999 said: Hva er de 5-10 siste seriene du har sett? X-Files, Stargate, Dr House, Dag, Big Bang Theory (muligens sett for mange ganger), Dexter og Fringe. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 16. oktober Rapporter Del Skrevet 16. oktober The Rings of Power, Avlogga, eller sesonger av 71 grader nord. Kom med litt info om hva du liker 🙂 2 Lenke til kommentar
Tangent Skrevet 16. oktober Rapporter Del Skrevet 16. oktober Hvis du har Netflix eller Viasat, Blacklist sterkt å anbefale. Har du The Expanse anbefales. Eller selvfølgelig kan man jo begynne å se Star Trek fra starten av - nok å ta av der. Originalserien fra slutten av 60 tallet/begynnelsen av 70, deretter The Next Generation, Voyager, Deep Space 9, Enterprise, Discovery og Strange New Worlds, eller annet Sci-Fi som Stargate, Stargate Atlantis, Stargate Universe. Er du litt mer "gammeldags", hva med Game Of Thrones......  1 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 16. oktober Rapporter Del Skrevet 16. oktober "Strike Back" er severdig. 1 Lenke til kommentar
Gargantua Skrevet 16. oktober Rapporter Del Skrevet 16. oktober Slow Horses. Engelsk agent-thriller med litt svart humor og Gary Oldman. What's not to like? 2 Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 16. oktober Rapporter Del Skrevet 16. oktober Start øverst og jobb deg nedover etter smak: https://www.imdb.com/chart/toptv/ 1 1 Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 17. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober On 10/16/2024 at 7:07 PM, torbjornhb said: The Rings of Power, Avlogga, eller sesonger av 71 grader nord. Kom med litt info om hva du liker 🙂 Kommer ikke med info hva jeg liker. Mye mer spennende og utforskende med inputs uten filter. Kanskje jeg oppdager noe nytt 🙂 Takker ihvertfall for tips. 1 1 Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 17. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober On 10/16/2024 at 7:08 PM, Tangent said: Hvis du har Netflix eller Viasat, Blacklist sterkt å anbefale. Har du The Expanse anbefales. Eller selvfølgelig kan man jo begynne å se Star Trek fra starten av - nok å ta av der. Originalserien fra slutten av 60 tallet/begynnelsen av 70, deretter The Next Generation, Voyager, Deep Space 9, Enterprise, Discovery og Strange New Worlds, eller annet Sci-Fi som Stargate, Stargate Atlantis, Stargate Universe. Er du litt mer "gammeldags", hva med Game Of Thrones......  Helt var det mye spennende som skal testes 🙂 Hva er Blacklist for noe? Lenke til kommentar
Curuion Skrevet 17. oktober Rapporter Del Skrevet 17. oktober Veldig mye på Apple+ er bra, For All Mankind, Slow Horses, Severence, Ted Lasso, Morning Show, Shrinking var de jeg kom på nå.  1 hour ago, Alfred_A said: Helt var det mye spennende som skal testes 🙂 Hva er Blacklist for noe? OG Daniel Jackson er stor kriminell, plutselig gir han seg over til FBI og informerer om andre kriminelle, var spennende i noen sesonger før det føltes ut som enda en ukentlig krim serie som de drar ut, men var verd det pga James Spader.  1 Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 18. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 17 hours ago, Curuion said: Veldig mye på Apple+ er bra, For All Mankind, Slow Horses, Severence, Ted Lasso, Morning Show, Shrinking var de jeg kom på nå.  OG Daniel Jackson er stor kriminell, plutselig gir han seg over til FBI og informerer om andre kriminelle, var spennende i noen sesonger før det føltes ut som enda en ukentlig krim serie som de drar ut, men var verd det pga James Spader.  Da prøver vi første sesong. Lenke til kommentar
Mizzie Skrevet 18. oktober Rapporter Del Skrevet 18. oktober (endret) Alfred_A skrev (På 16.10.2024 den 6:44 PM): X-Files, Stargate, Dr House, Dag, Big Bang Theory (muligens sett for mange ganger), Dexter og Fringe. Dr Who? Yellowstone er en must om du ikke har sett denne. Eeelskee den serien. Litt annen sjanger enn de du har nevnt da, men. Endret 18. oktober av Mizzie Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. oktober Rapporter Del Skrevet 18. oktober Det er to serier som har skilt seg ut i positiv retning de siste årene, i følge meg selv. Devs (2020) - miniserie, den er ferdig. Severance (2022) - andre sesong kommer om noen måneder. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 18. oktober Rapporter Del Skrevet 18. oktober On 16.10.2024 at 6:44 PM, Alfred_A said: X-Files, Stargate, Dr House, Dag, Big Bang Theory (muligens sett for mange ganger), Dexter og Fringe. Et par-tre binge-able "case of the week" serier (alle tilgjengelig på Disney+) - White Collar (81 episoder, 8.2 på imdb) - Castle (173 episoder, 8.1 på imdb) - Bones (245 episoder, 7.8 på imdb)  1 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 18. oktober Rapporter Del Skrevet 18. oktober Burn Notice https://www.imdb.com/title/tt0810788/ Eldre serie, med 7 sesonger. Handler om en spion som har mistet jobben, og må bruke sine talenter med småjobber for å få endene til å møtes. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 18. oktober Rapporter Del Skrevet 18. oktober Det kjem sjølvsagt veldig ann på kva du har av preferanser. Av dei nyare seriane så er det eigentleg berre å gå inn for å lese ulike topp 10 lister for å sjå om du finn noko spennande. Av litt eldre serier som kanskje er innafor ditt serie-segment basert på kva serier du har sett så vil eg særleg dra fram: Firefly Freaks and Geeks Community The Expanse Stargate SG1 Barry Generation Kill The Bodyguard Journeyman 2 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 18. oktober Rapporter Del Skrevet 18. oktober Bruker ikke spesielt mye tid på TV-serier så jeg henger nok litt etter der i forhold til nyere ting flere følger med på, men sikker noe som kan plukkes opp her. Føler vel også at eldre ting er best siden woke forpester mye moderne med forskrudd ideologi som dreper nødvendig kreativitet og perspektiver. De siste innkjøpene er egentlig disse (som regel på Blu-Ray om mulig) Gudfaren 1-3 (miniserie) Sopranos Mad Men Game of Thrones (slutt-sessongen tapte seg enormt) 24 Serien Prison Break (serie med thriller-nerve) Walking Dead Fear the Walking Dead Breaking Bad Rick & Morty (animert) Futurama (animert) 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå