Gå til innhold

Kjeder meg - Forslag til tv-serie?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du har Netflix eller Viasat, Blacklist sterkt å anbefale. Har du The Expanse anbefales. Eller selvfølgelig kan man jo begynne å se Star Trek fra starten av - nok å ta av der. Originalserien fra slutten av 60 tallet/begynnelsen av 70, deretter The Next Generation, Voyager, Deep Space 9, Enterprise, Discovery og Strange New Worlds, eller annet Sci-Fi som Stargate, Stargate Atlantis, Stargate Universe. Er du litt mer "gammeldags", hva med Game Of Thrones......

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
On 10/16/2024 at 7:07 PM, torbjornhb said:

The Rings of Power, Avlogga, eller sesonger av 71 grader nord.

Kom med litt info om hva du liker 🙂

Kommer ikke med info hva jeg liker. Mye mer spennende og utforskende med inputs uten filter. Kanskje jeg oppdager noe nytt 🙂 Takker ihvertfall for tips.

Lenke til kommentar
On 10/16/2024 at 7:08 PM, Tangent said:

Hvis du har Netflix eller Viasat, Blacklist sterkt å anbefale. Har du The Expanse anbefales. Eller selvfølgelig kan man jo begynne å se Star Trek fra starten av - nok å ta av der. Originalserien fra slutten av 60 tallet/begynnelsen av 70, deretter The Next Generation, Voyager, Deep Space 9, Enterprise, Discovery og Strange New Worlds, eller annet Sci-Fi som Stargate, Stargate Atlantis, Stargate Universe. Er du litt mer "gammeldags", hva med Game Of Thrones......

 

Helt var det mye spennende som skal testes 🙂 Hva er Blacklist for noe?

Lenke til kommentar

Veldig mye på Apple+ er bra, For All Mankind, Slow Horses, Severence, Ted Lasso, Morning Show, Shrinking var de jeg kom på nå.

 

1 hour ago, Alfred_A said:

Helt var det mye spennende som skal testes 🙂 Hva er Blacklist for noe?

OG Daniel Jackson er stor kriminell, plutselig gir han seg over til FBI og informerer om andre kriminelle, var spennende i noen sesonger før det føltes ut som enda en ukentlig krim serie som de drar ut, men var verd det pga James Spader.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...