Gå til innhold

Slik blir Call of Duty: Black Ops 6 på PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ganske trist at det har komt ut so lite nytt på skjermkortfronten til ein rimelig pris i dei siste åra at recommended speccen fortsatt er et skjermkort frå 2017 :(

PS: Klar over at the powers that be sikkert tenker det er et e-sport potensiale i spelet her so forventer ikkje samme krav som til ein rein AAA single player opplevelse, men trist læl

Lenke til kommentar

Største problemet jeg har med CoD er vel at mesteparten av fokuset fortsatt ligger på Warzone. Lenge siden storyen var noe bra i CoD (ikke siden Black Ops 2), selv om MW2019 hadde en kanonbra singleplayer. Vanskelig å rettferdiggjøre de vanvittige summene de skal ha for nyeste CoD når Warzone er gratis og føles ganske likt ut å spille.

Kun noen andre moduser (6v6, 2v2) som blir forskjellen.

Lenke til kommentar
Donkey Kong skrev (På 19.10.2024 den 8:01 PM):

1080 ti var det beste grafikkortet man kunne oppdrive i 2017. De to øvrige grafikkortene kom ut i 2021.

3 år sia er fortsatt lenge so det forandrer ikkje påenget mitt so mykje. Valgte berre å dra fram det mest ekstreme eksempelet.

Lenke til kommentar
anderstn skrev (25 minutter siden):

3 år sia er fortsatt lenge so det forandrer ikkje påenget mitt so mykje. Valgte berre å dra fram det mest ekstreme eksempelet.

Nå har det ikke kommet ny grafikkortgenerasjon på over 2 år, så grafikkort som anbefales vil fort være gamle.

Lenke til kommentar

Og det har ikke skjedd så ekstremt mye på spill-fronten de siste årene heller. CoD-spillene som kommer ut nå til dags ser ca like bra ut som MW fra 2019.

Det er for så vidt en god ting, fordi med de vanvittige prisene på skjermkort så er jeg glad jeg slipper å oppgradere mitt. Har et RTX 3080, og skal jeg ha en meningsfull oppgradering så må jeg vel ut med 20k eller noe. Helt crazy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...