Just_blank26 Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Rundt den 11. desember kjøpte jeg meg et MSI Geforce 5950 ultra fra I/O shop. (Noen husker kanskje at jeg lagde en ny tråd med vanvittig mye respons, under kategorien skjermer, skjemkort, fordi jeg ikke ville sende tilbake et kort hvis jeg ikke var helt sikker på at det var defekt. ) Men defekt var det altså. Jeg sendte det inn, og ventet, og ventet, og ventet på at jeg skulle få det (eller et nytt) tilbake igjen. Noe før jul sendte jeg mail for å høre hvordan det sto til med prossesen, men fikk ikke noe svar (dette var jo forstålig siden det garantert er masse trafikk der rundt juletider). Jeg ble lei av å vente, så 5. Januar sendte jeg en ny mail. Jeg fikk da svar samme dagen i 23.00 tiden. "Beklager sent svar på mail, første dag etter juleferien, utrolig mange mail og gå gjennom" osv. "Kortet ble sendt inn til leverandøren vår før jul, og de driver å tester det, slik at kortet vil bli reparert eller erstattet og sent til deg så fort som overhode mulig." Det var jo troverdig nok det tenkte jeg. Men nå på Tirsdag begynnte jeg å bli litt utolmodig igjen, så jeg sendte en ny mail for å høre om hva statusen var, og spurte om de kanskje kunne sende meg et nytt kort så jeg slapp å være uten pc lenger, men jeg fikk ikke noe svar. Sendte ny mail tidlig i dag, men jeg har fortsatt ikke fått noe svar, eller kort. UTROLIG IRRITERENDE å være uten stasjonær pc i en måned!! Skal ikke dømme dem, for det er jo godt mulig at de er alfor travelt opptatt til å skjekke mailen sin. Men de må da kunne klare å rable ned et svar på 4 dager... Hva synes dere jeg skal gjøre? Er det noen andre som har erfaringer med I/O Shop? Noen som har blitt svindlet det? Første gang jeg handlet der. (Og er usikker på om jeg kommer til å handle der igjen) Mhv Just_blank26 Endret 19. januar 2004 av Just_blank26 Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Ingen som har noen erfaringer med dem? Er interessert i å høre dem for å finne ut hva jeg skal gjøre videre i saken dersom jeg ikke for noe svar fra I/O Shop. Endret 16. januar 2004 av Just_blank26 Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Edit: *gone* Endret 16. januar 2004 av Just_blank26 Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Må da være noen med erfaringer fra I/O Shop her? Kjedelig å være uten kort så lenge Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Hmm... Prøver meg på en liten sjult bump her, siden jeg ikke har fått noe svar. (Må da være lov hvis man har fått 0 respons) Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Ser ikke ut som noen har peiling nei. Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Nei, det gjør visst ikke det Har sendt ny mail til I/O shop, hvor jeg skrev at hvis de ikke svarte meg innen Mandag kunne det bli aktuellt å kontakte forbrukeombudet/politiet. Men har fortsatt ikke fått noe svar Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Hei hei ! Bare glem hele denne tråden. Kundebehandleren som hadde behandlet returen min var blitt syk, og han som overtok var ikke helt informert om tingenes tilstand. Får nytt kort om ca. uke ( de hadde ikke flere på lager) + en "bonus" som plaster på såret. Så det er ingen grunn til å vike unna I/O shop alikevel Mhv Just_blank26 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå