Spillredaksjonen Skrevet 15. oktober Del Skrevet 15. oktober Anmeldelse: Silent Hill 2 Bloober Teams tolkning av Silent Hill 2 er skikkelig guffen - og helt magisk å spille gjennom. Les hele saken på Gamer.no» 1 1 Lenke til kommentar
Rogshit Skrevet 15. oktober Del Skrevet 15. oktober Håper virkelig eneren får samme behandling Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. oktober Del Skrevet 15. oktober Fikk spilt igjennom PC-utgaven i forrige uke, til tross for de vanlige og kjipe tekniske problemene som Unreal Engine medbringer, så klarte jeg ikke å løsrive meg fra spillet 17 timer med nedtrykt, klam og tung stemning ...elsker det! Lenke til kommentar
tjall Skrevet 15. oktober Del Skrevet 15. oktober Mala skrev: Fikk spilt igjennom PC-utgaven i forrige uke, til tross for de vanlige og kjipe tekniske problemene som Unreal Engine medbringer, så klarte jeg ikke å løsrive meg fra spillet 17 timer med nedtrykt, klam og tung stemning ...elsker det! Høres ut som en vanlig dag hjemme hos meg. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. oktober Del Skrevet 15. oktober tjall skrev (8 minutter siden): Mala skrev (37 minutter siden): Fikk spilt igjennom PC-utgaven i forrige uke, til tross for de vanlige og kjipe tekniske problemene som Unreal Engine medbringer, så klarte jeg ikke å løsrive meg fra spillet 17 timer med nedtrykt, klam og tung stemning ...elsker det! Høres ut som en vanlig dag hjemme hos meg. Huff, blir ingen virkelighetsflukt for deg dette spillet da 😛 1 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 15. oktober Del Skrevet 15. oktober Startet på spillet i går. Virker utrolig bra så langt. Lydesignet er sykt bra å gjør seg utrolig godt på et solid soround system, sikkert også på et bra headset. 1 Lenke til kommentar
Bananababb Skrevet 15. oktober Del Skrevet 15. oktober Som stor fan av ps2-versjonen må jeg bare understreke hvor fantastisk denne remaken er. De har vært utrolig trofaste mot originalen samtidig som de har utvidet områder og lagt til nye puzzles som gjør opplevelsen spennende også for de som er kjent med det gamle. Soundtracket og lyd-designet er også helt king kong. Dette er det mest creepy spillet jeg har spilt siden PT. Må spilles i mørket med godt headset! Jeg har tidligere spilt gjennom Layers of fear, Blair witch og The medium i påvente av denne remaken for å se litt hvor store forhåpninger jeg kunne ha til Bloober team. Jeg er mildt sagt sjokkert over hvor mye bedre dette er enn de tidligere spillene deres. Det er nesten så jeg ikke tror på at det er de som har laget det. Det er en sann glede å se hvordan de klarte å snu alt hatet etter den mislykkede markedsføringen til Konami i starten av prosjektet. 1 Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 16. oktober Del Skrevet 16. oktober Syntes de har gjort en solid jobb, men savner mer respekt for estetikken i orginal materiale. Solid jobb, men kunne vært enda nærmere orginalen. Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober Det har helt klart blitt et bra spill, som balanserer greit mellom nostalgi og moderne spill. Som med alle spill som har en så tydelig, unik estetikk og presentasjon som Silent hill spillene på PS1 og PS2 vil en aldri kunne fange alt fra originalen når en samtidig skal modernisere så mye som de har gjort her. Det er ikke så mye å kritisere bloober for, men de har nok gjort spillet noe mer åpenbart mtp. hvordan tematikken i spillet blir presentert. Spillet har også en del padding, noe som ødelegger pacingen sammenlignet med originalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå