tor_erik Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Hei! Lurer litt på hvilket program som er best. Jeg tenker på rate, sikkerhet, databasestørrelse, ja, alt mulig... Selv er jeg begeistret for Direct Connect... Hva med dere? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 si litt om hvorfor da (= Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg er glad i DC++ jeg, uten at jeg egentlig tør å gå noe nærmere innpå hvorfor her på forumet Lenke til kommentar
bkak Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 wget, kan hente filer fra både ftp og http. xMule er også veldig fin. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Du kan jo sjekke litt her. Personlig bruker jeg DC++ for jeg liker funksjonene, også har det et brukervennlig brukergrensesnitt etter at man har blitt vant til det. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Det som er negativt med DC er at man må ha stor harddisk, eller mye å dele ut for å komme på de beste og raskeste linjene Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Det som er negativt med DC er at man må ha stor harddisk, eller mye å dele ut for å komme på de beste og raskeste linjene Man må ikke. Finnes endel fakeshare programmer som mange desverre bruker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå