Ludvig86 Skrevet 12. oktober Del Skrevet 12. oktober Hei! Jeg ladet for for første gang hos Circle K, og før jeg fikk startet ladingen, så betalte jeg 499kr. Er dette normalt? Er det en «startpris» hvor man får igjen om man lader for under dette som på drivstoff hvor pumpene reserverer 1500kr på kortet? Synes dette virket rart. Fikk aldri noen kvitering eller kunne finne ut hvor mye jeg ladet for, hvor lenge osv. Er dette riktig? // Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. oktober Del Skrevet 12. oktober Siden det er en forhåndsbetalt tjeneste med variabel pris så er det mest sannsynligvis bare en reservasjon som vil bli frigjort igjen ganske snart. 1 Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 12. oktober Forfatter Del Skrevet 12. oktober Takk for innspill! Var det jeg trodde, men fikk ingen indikasjon på det noe sted. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. oktober Del Skrevet 12. oktober 499 var eit snodig beløp å reservere. Du ser vel om nokre dagar kva beløp dei ender opp med å trekke. Sitat Hurtiglading må betales med kreditt-/betalingskort, som legges inn enten når man registrerer seg som ladekunde eller velger drop-in-lading. Betalingen trekkes umiddelbart etter lading. Vi reserverer NOK 400 på ditt betalingskort. Når beløpet overskrides, vil ytterligere NOK 200 reserveres, opp til et maksbeløp på NOK 1100. Kvittering vil være tilgjengelig i appen. https://www.circlek.no/elbillading/ladestasjoner/faq?srsltid=AfmBOorYWwBql5kBrCaNN9sZqVefl0Mcvg3cmJ0BBSFmYIKx0GrXVZ0K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå