rakd Skrevet 12. oktober Del Skrevet 12. oktober Det "hagler" for dagen med annonser om firmaer som lover deg renteavkastning av det utrolige slaget på crypto valuta handel. Jeg er en av de som har mistet nesten all min formue til disse selskapene som tilbyr deg en utrolig fortjeneste med bare innskudd så liste som $50. Før jeg fikk trykket på "registrer" på et av disse selskapene, ringte det noen som informerte meg om hvor heldig jeg var som kontaktet dem og jeg skulle snart få en såkalt "account manager" som skulle ringe meg og informere om etc etc. Vel, jeg sa at jeg skulle sette inn $250, og AM sa at det var en bra start. Jeg måtte derimot skaffe meg en "digital lommebok" som jeg skulle overføre pengene til dem med. (Her burde jeg ha skjønt at dette er noe som "surrer#). Men jeg gjorde så. AM sa at jeg måtte installere appen "WhatsApp" for å holde kontakt med meg på en enkel måte (det anså jeg som greit). Etter et par dager var $250 blitt til over $400. AM ringte meg og begynte en veldig lang forklaring om at jeg måtte sette inn mere penger for å fort bli rik. Det ville jeg ikke. Men han pushet veldig på og jeg (dumme meg) overførte $500 til. Så gjentar alt seg til jeg hadde satt inn $4000. Da innså jeg at jeg hadde gjort en tabbe og kontaktet AM om at jeg ville ta ut pengene mine. Han ble meget sint og kalte meg for alt som ikke skal skrives her. Han så at kan ga F i meg nå, og at jeg måtte snakke med finansavdelingen for å få ut pengene. Jeg spurte om hvordan kontakte finansavdelingen, men fikk bare til svar at det ga han F i. Det er veldig mye som jeg ikke har fortalt her, fordi da kunne jeg skrevet en hel bok. Pengene står på min konto hos selskapet, men jeg får ikke gjort noe for å ta dem ut. Klart at dette er svindel. Jeg skammer meg, men tør stå frem som en som gikk på limpinnen. Det jeg har bestemt meg for er å begynne å advare andre mot å ikke gjøre samme tabben som meg. Mitt første forsøk er å forsøke å få gode råd fra dere som er på Diskusjon. Alle dere som kan gi meg råd av alle slag mottas med stor takk. Jeg har mye materiell, men kan ikke legge ut alt på denne siden. Med hilsen, meg 1 3 Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 12. oktober Del Skrevet 12. oktober rakd skrev (6 minutter siden): Det "hagler" for dagen med annonser om firmaer som lover deg renteavkastning av det utrolige slaget på crypto valuta handel. Jeg er en av de som har mistet nesten all min formue til disse selskapene som tilbyr deg en utrolig fortjeneste med bare innskudd så liste som $50. Før jeg fikk trykket på "registrer" på et av disse selskapene, ringte det noen som informerte meg om hvor heldig jeg var som kontaktet dem og jeg skulle snart få en såkalt "account manager" som skulle ringe meg og informere om etc etc. Vel, jeg sa at jeg skulle sette inn $250, og AM sa at det var en bra start. Jeg måtte derimot skaffe meg en "digital lommebok" som jeg skulle overføre pengene til dem med. (Her burde jeg ha skjønt at dette er noe som "surrer#). Men jeg gjorde så. AM sa at jeg måtte installere appen "WhatsApp" for å holde kontakt med meg på en enkel måte (det anså jeg som greit). Etter et par dager var $250 blitt til over $400. AM ringte meg og begynte en veldig lang forklaring om at jeg måtte sette inn mere penger for å fort bli rik. Det ville jeg ikke. Men han pushet veldig på og jeg (dumme meg) overførte $500 til. Så gjentar alt seg til jeg hadde satt inn $4000. Da innså jeg at jeg hadde gjort en tabbe og kontaktet AM om at jeg ville ta ut pengene mine. Han ble meget sint og kalte meg for alt som ikke skal skrives her. Han så at kan ga F i meg nå, og at jeg måtte snakke med finansavdelingen for å få ut pengene. Jeg spurte om hvordan kontakte finansavdelingen, men fikk bare til svar at det ga han F i. Det er veldig mye som jeg ikke har fortalt her, fordi da kunne jeg skrevet en hel bok. Pengene står på min konto hos selskapet, men jeg får ikke gjort noe for å ta dem ut. Klart at dette er svindel. Jeg skammer meg, men tør stå frem som en som gikk på limpinnen. Det jeg har bestemt meg for er å begynne å advare andre mot å ikke gjøre samme tabben som meg. Mitt første forsøk er å forsøke å få gode råd fra dere som er på Diskusjon. Alle dere som kan gi meg råd av alle slag mottas med stor takk. Jeg har mye materiell, men kan ikke legge ut alt på denne siden. Med hilsen, meg Kudos til at du står fram for å advare! Og bra du ga deg når du gjorde. Mange havner i dyp gjeld pga slike svindlere. Lenke til kommentar
Frank Olsen Skrevet 12. oktober Del Skrevet 12. oktober rakd skrev (15 minutter siden): Det "hagler" for dagen med annonser om firmaer som lover deg renteavkastning av det utrolige slaget på crypto valuta handel. Jeg er en av de som har mistet nesten all min formue til disse selskapene som tilbyr deg en utrolig fortjeneste med bare innskudd så liste som $50. Før jeg fikk trykket på "registrer" på et av disse selskapene, ringte det noen som informerte meg om hvor heldig jeg var som kontaktet dem og jeg skulle snart få en såkalt "account manager" som skulle ringe meg og informere om etc etc. Vel, jeg sa at jeg skulle sette inn $250, og AM sa at det var en bra start. Jeg måtte derimot skaffe meg en "digital lommebok" som jeg skulle overføre pengene til dem med. (Her burde jeg ha skjønt at dette er noe som "surrer#). Men jeg gjorde så. AM sa at jeg måtte installere appen "WhatsApp" for å holde kontakt med meg på en enkel måte (det anså jeg som greit). Etter et par dager var $250 blitt til over $400. AM ringte meg og begynte en veldig lang forklaring om at jeg måtte sette inn mere penger for å fort bli rik. Det ville jeg ikke. Men han pushet veldig på og jeg (dumme meg) overførte $500 til. Så gjentar alt seg til jeg hadde satt inn $4000. Da innså jeg at jeg hadde gjort en tabbe og kontaktet AM om at jeg ville ta ut pengene mine. Han ble meget sint og kalte meg for alt som ikke skal skrives her. Han så at kan ga F i meg nå, og at jeg måtte snakke med finansavdelingen for å få ut pengene. Jeg spurte om hvordan kontakte finansavdelingen, men fikk bare til svar at det ga han F i. Det er veldig mye som jeg ikke har fortalt her, fordi da kunne jeg skrevet en hel bok. Pengene står på min konto hos selskapet, men jeg får ikke gjort noe for å ta dem ut. Klart at dette er svindel. Jeg skammer meg, men tør stå frem som en som gikk på limpinnen. Det jeg har bestemt meg for er å begynne å advare andre mot å ikke gjøre samme tabben som meg. Mitt første forsøk er å forsøke å få gode råd fra dere som er på Diskusjon. Alle dere som kan gi meg råd av alle slag mottas med stor takk. Jeg har mye materiell, men kan ikke legge ut alt på denne siden. Med hilsen, meg Det samme skjedde meg for en tid tilbake, i desember 2021. Jeg satte inn 250 € og det vokste fort til både 400 og 500. Jeg kunne følge med på "min konto" hvordan pengene bare økte og økte dag for dag. Dette var handel med, altså kjøp og salg i løpet av minutter og sekunder, en slags automatisk sak. Jeg ble også stadig oppfordret til å sette inn mer penger men heldigvis så gjorde jeg ikke det. Etter bortimot 2 år fikk jeg så plutselig både en SMS og en epost om at jeg hadde over 10000 USD på kontoen og ble oppfordret til å ta ut en del av det, men da måtte jeg først overføre en viss sum penger for "administrative kostnader" eller noe sånt. Jeg skjønte jo kjapt at jeg umulig kunne ha over 10000 USD på kontoen, selv om nettsiden viste det så jeg lot være å gjøre noe mer. Noen dager var hjemmesida til "firmaet" borte vekk og det samme var mine kontaktpersoner, ikke svar hverken på telefon, epost eller SMS. Money gone, heldigvis bare 250 €. Dette var noe som het Orbit GTM, registrert i London, Sverige og Nederland. Bare fanteri 😄 Orbit GTM | FCA 1 Lenke til kommentar
rakd Skrevet 12. oktober Forfatter Del Skrevet 12. oktober Frank Olsen skrev (13 minutter siden): Det samme skjedde meg for en tid tilbake, i desember 2021. Jeg satte inn 250 € og det vokste fort til både 400 og 500. Jeg kunne følge med på "min konto" hvordan pengene bare økte og økte dag for dag. Dette var handel med, altså kjøp og salg i løpet av minutter og sekunder, en slags automatisk sak. Jeg ble også stadig oppfordret til å sette inn mer penger men heldigvis så gjorde jeg ikke det. Etter bortimot 2 år fikk jeg så plutselig både en SMS og en epost om at jeg hadde over 10000 USD på kontoen og ble oppfordret til å ta ut en del av det, men da måtte jeg først overføre en viss sum penger for "administrative kostnader" eller noe sånt. Jeg skjønte jo kjapt at jeg umulig kunne ha over 10000 USD på kontoen, selv om nettsiden viste det så jeg lot være å gjøre noe mer. Noen dager var hjemmesida til "firmaet" borte vekk og det samme var mine kontaktpersoner, ikke svar hverken på telefon, epost eller SMS. Money gone, heldigvis bare 250 €. Dette var noe som het Orbit GTM, registrert i London, Sverige og Nederland. Bare fanteri 😄 Orbit GTM | FCA "mitt" firma heter vrc-markets.com (London) 1 Lenke til kommentar
Frank Olsen Skrevet 12. oktober Del Skrevet 12. oktober rakd skrev (4 minutter siden): "mitt" firma heter vrc-markets.com (London) Sikkert samme suppa med forskjellige navn Lenke til kommentar
rakd Skrevet 12. oktober Forfatter Del Skrevet 12. oktober mobile999 skrev (2 minutter siden): Hørt om Ponzi-scheme? ja, det har jeg hørt om. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 12. oktober Del Skrevet 12. oktober Fra nettstedet det ble lenket til her: Sitat How do I withdraw funds? Please follow these simple steps: 1.Log into your account on vrc-markets.com. 2.Go to Wallet - Withdraw 3.Fill out an online withdrawal form through your account and click Send. Det kan godt hende dette er svindel fra a til å, men har du prøvd å gjøre slik det står? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 12. oktober Del Skrevet 12. oktober Fullt av slike selskaper, mye drives vel fra Ghana der de har egne haller med gjerne ca 1000 ansatte som sitter og scammer online hver eneste dag. Har aldri sett slike annonser selv, bruker adblock. Lite vits å klage over slikt, disse selskapene eksisterer for å ta fra dumme personer deres midler. Lenke til kommentar
rakd Skrevet 12. oktober Forfatter Del Skrevet 12. oktober :utakt skrev (43 minutter siden): Fra nettstedet det ble lenket til her: Det kan godt hende dette er svindel fra a til å, men har du prøvd å gjøre slik det står? selvfølgelik Lenke til kommentar
rakd Skrevet 12. oktober Forfatter Del Skrevet 12. oktober kremt skrev (39 minutter siden): Fullt av slike selskaper, mye drives vel fra Ghana der de har egne haller med gjerne ca 1000 ansatte som sitter og scammer online hver eneste dag. Har aldri sett slike annonser selv, bruker adblock. Lite vits å klage over slikt, disse selskapene eksisterer for å ta fra dumme personer deres midler. Du nevner noe interessant - Adblock! - Når man får advarsel der, baseres det på at de har informasjon om at dette er en svindelside? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 12. oktober Del Skrevet 12. oktober rakd skrev (11 minutter siden): selvfølgelik OK. Det kom ikke klart frem av innlegget ditt, derfor lurte jeg. Hva har skjedd etter at du sendte inn forespørselen om å ta ut penger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå