Cocola Skrevet 12. oktober Del Skrevet 12. oktober Hallo. Jeg har nå fått en id4 og skulle sette den til hurtiglading mens jeg var inne og handlet. Laderen var en recharge 50kw. Kom dit med 9% og den ladet helt fint helt til den plutselig stoppet på60%. Ingen feilmelding på lader eller app. Kan andre stoppe ladingen eller hender det at det er noe feil på laderen som kan gjøre at den stopper? Eller er det en innstilling i id4 jeg har oversett? Ladegrense var satt til 80% Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 12. oktober Del Skrevet 12. oktober Min erfaring er at det er sånn som bare skjer fra tid til annen, uavhengig av biltype. Lenke til kommentar
Cocola Skrevet 12. oktober Forfatter Del Skrevet 12. oktober Skjønner. Så irriterende Lenke til kommentar
Trestein Skrevet 12. oktober Del Skrevet 12. oktober Cocola skrev (1 time siden): Skjønner. Så irriterende Har også opplevd dette en gang etter 50 000km. Skulle egentlig til å stoppe lading så var den stoppet av seg selv 1 min før. Rart men sikkert ikke uvanlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå