Maskinfører Skrevet 12. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. oktober (endret) Tuss er slem har lagt seg på pleddet mitt ☹️☹️☹️😻😻😻 Endret 12. oktober av Maskinfører 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. oktober Rapporter Del Skrevet 12. oktober Sebby skrev (15 timer siden): Kassettspiller skrev (Akkurat nå): 15 år gammel❣️ 😻😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. oktober Kassettspiller skrev (1 minutt siden): 15 år gammel❣️ Så nydelig og søt ❤️❤️ 😻😻😻😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): 😻😻 😻😻 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 12. oktober Rapporter Del Skrevet 12. oktober Sebby skrev (15 timer siden): Utrolig fine katter som vet hva dem vil ha!😍 3 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 12. oktober Rapporter Del Skrevet 12. oktober Maskinfører skrev (6 minutter siden): Tuss er slem har lagt seg på pleddet mitt ☹️☹️☹️😻😻😻 Det er HANS pledd nå. 😆 2 Lenke til kommentar
Whateverface Skrevet 12. oktober Rapporter Del Skrevet 12. oktober Du vet... hadde du sagt det på engelsk hadde du ikke vært her mere (show me your pussy). Uansett... fine katter. Det nærmeste jeg kommer en katt akkurat nå er en katt i nabolaget og den er ikke her så jeg kan ikke vise bilde. Men den poppet innom i sommer og så seg litt rundt. Den kommer kanskje tilbake en dag. 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Det er HANS pledd nå. 😆 Ja 😻 ja 10 grader inne så jeg får fryse i hjel ☹️☹️☹️🥶 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. oktober Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Utrolig fine katter som vet hva dem vil ha!😍 Ja 😻😻 1 Lenke til kommentar
Whateverface Skrevet 12. oktober Rapporter Del Skrevet 12. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): 😻😻 Den så litt gammel ut, men ellers fin. Gammel traver. 15 år er ganske bra. De kan bli både 20 og 30. 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. oktober Rapporter Del Skrevet 12. oktober Whateverface skrev (4 minutter siden): Den så litt gammel ut, men ellers fin. Gammel traver. 15 år er ganske bra. De kan bli både 20 og 30. 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 👍👍 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 13. oktober Rapporter Del Skrevet 13. oktober Maskinfører skrev (7 timer siden): Er ingen av kattene dine her inne @Tussi 😻😻 Jeg har bare pusemor, skal ta bilde når jeg kommer hjem 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. oktober Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. oktober Tussi skrev (3 timer siden): Jeg har bare pusemor, skal ta bilde når jeg kommer hjem Bare pusemor ja 😻😻 ja det må du gjøre 😻😻 1 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 13. oktober Rapporter Del Skrevet 13. oktober Kassettspiller skrev (14 timer siden): Utrolig fine katter som vet hva dem vil ha!😍 Tusen takk. Det som er litt morsomt er at han til høyre ikke engang er ett halvt år gammel, men han er like tung som 3 år gamle Luna til venstre (begge 3,6 kg nå) 3 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 13. oktober Rapporter Del Skrevet 13. oktober Sebby skrev (3 timer siden): Tusen takk. Det som er litt morsomt er at han til høyre ikke engang er ett halvt år gammel, men han er like tung som 3 år gamle Luna til venstre (begge 3,6 kg nå) Så utrolig friske og sunne ut. Ble overrasket over alderen til gutten da.😆 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 13. oktober Rapporter Del Skrevet 13. oktober Tussi skrev (4 minutter siden): Min venn pusemor "Hvorfor er ikke jeg avbildet på dynetrekket jeg også??"😼 1 2 Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 13. oktober Rapporter Del Skrevet 13. oktober Her er min psykopat 7 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 13. oktober Rapporter Del Skrevet 13. oktober Kassettspiller skrev (27 minutter siden): Så utrolig friske og sunne ut. Ble overrasket over alderen til gutten da.😆 Det er de Hehe ja, hvor stor blir han om ett halvt år mon tro? 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå